וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיגזג של ועדת האיתור: כך רוטנשטיינר מונה למאמן נבחרת ישראל

20.7.2020 / 6:33

הכל התחיל ברביעי שעבר עם רעיון מפתיע שנזרק לאוויר ומיד נגנז. אחר כך הגיעו ההרהורים של חסון ומרתון השיחות על רוטנשטיינר - עד שהמהלך אושר פה אחד. כך נרקם המינוי של מאמן הנבחרת, שלב אחרי שלב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: רוטנשטיינר מוצג כמנהל הטכני של הנבחרות ביוני 2018

שמו של וילי רוטנשטיינר כמועמד לאמן את נבחרת ישראל, עלה כבר ביום רביעי שעבר בדיון השני של ועדת האיתור. כאשר ניתחו חברי הוועדה את הפרופיל הדרוש למאמן הבא, העלה אחד מחברי הוועדה את אופציית אלון חזן. לחלל החדר נזרקה השאלה האם חזן מתאים לאימון הנבחרת ואם לא, מה צריך לעשות איתו מאחר שיש לו חוזה עד סוף חודש נובמבר.

בו במקום הציעו בוועדה את האפשרות שוילי רוטנשטיינר יצטרף אל חזן כמאמן בדומה לחלוקת הסמכויות שהיתה בין חזן לאנדי הרצוג. רוטנשטיינר שרצה את התפקיד ושהה בדיון, הביע מיד הסכמה למינוי וטען כי הוא יכול למלא את המשימות בליגת האומות ובפלייאוף היורו לצד חזן. אלא שכעבור דקות ספורות הרעיון ירד מהשולחן, ועד סיום הדיון הצמד רוטנשטיינר את חזן לא הוזכר עוד.

המנהל הטכני של נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. שלומי גבאי
שוכנע שהוא האיש המתאים לתפקיד, והתחיל להריץ את עצמו. רוטנשטיינר/שלומי גבאי

אלא שלמחרת מצא עצמו יו"ר ההתאחדות אורן חסון מהרהר שוב ברעיון ומחליט שזה יהיה הכי נכון לעת הזו כשאין צפי להכנסות מקהל וכשקיימת אפשרות סבירה שכלל לא יתקיימו משחקים באירופה. למחרת, ביום שישי, רוטנשטיינר החליט שהוא רוצה גיבוי מלא מחברי הוועדה והוא נפגש עם חלקם כאשר עם אחרים הוא שוחח בטלפון.

השיחות ביום שישי הולידו את מה שחסון רצה, וכשהיתה לו הסכמה מלאה הוא זימן אתמול בבוקר את רוטנשטיינר למפגש השלישי של הוועדה, ממנה כאמור יצאה ההודעה שהאוסטרי ואלון חזן יאמנו יחד את נבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully