וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות מתגוננים: "לחלק 2 מיליון שקל למאמן בלי משחקים? זה חוסר אחריות"

19.7.2020 / 13:10

בהתאחדות מסבירים את ההחלטה למנות את וילי רוטנשטיינר למאמן נבחרת ישראל: "יש חוסר ודאות אם יתקיימו בכלל משחקים. מה היו אומרים אם היינו ממנים מאמן כמו ג'ורדי ומשלמים לו משכורות בלי שיעבוד?"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים

בהתאחדות לכדורגל מבינים את הביקורת החריפה שנמתחת עליהם מאז ההודעה היום (ראשון) על ההחלטה של ועדת האיתור למנות דווקא את וילי רוטנשטיינר כמאמן הבא של הנבחרת. יחד עם זה, הודפים בהתאחדות את כל הטענות על כך שההחלטה הסופית אינה מוצדקת.

.

מנהל טכני נבחרת ישראל, ווילי רוטנשטיינר. ברני ארדוב
שיקולים כלכליים. רוטנשטיינר/ברני ארדוב

"ועדת האיתור התכנסה לעבודה אמיתית כדי לבחור מאמן חדש לנבחרת ישראל", אמרו היום בהתאחדות לכדורגל, "אם הייתה ודאות שיהיו משחקים בליגת האומות ובפלייאוף היורו ושאכן נוכל לטוס ולשחק כמתוכנן - קרוב לוודאי שהבחירה הייתה אחרת. אבל בנסיבות הקיימות, כאשר בכל יום עלולה להתקבל החלטה שונה בנוגע למשחקים ולמועדם, זה היה לא אחראי למנות מאמן חדש לתפקיד בעלות של 1.5 עד 2 מיליון שקל, בידיעה שהוא עשוי לשבת בבית ולא לאמן אפילו אימון אחד".

גורם בהתאחדות לכדורגל הוסיף: "מה היו אומרים עלינו אם היינו ממנים כמו בנבחרת אקוודור את ג'ורדי קרויף ונותנים לו משכורות חודש בחודשו, בלי שיעבוד יום אחד? איזו אחריות ציבורית הייתה לנו אם היינו נותנים חוזה כל כך גבוה מכספי ציבור, בלי לדעת בכלל אם המאמן יעבוד".

עוד בוואלה!

איל ברקוביץ' על המינוי של רוטנשטיינר: "צדקתי שפרשתי מהמירוץ. איזה ניסיון יש לו באימון?"

לכתבה המלאה

הבוקר הפתיעה ועדת האיתור למאמן הבא של נבחרת ישראל, כשהודיעה שהמנהל הטכני של הנבחרות וילי רוטנשטיינר, שאמור היה לראיין את המועמדים לתפקיד יוסי אבוקסיס, ניר קלינגר, אברהם גרנט ורוני לוי, הציע לקחת את התפקיד על עצמו בליגת האומות ובפלייאוף היורו. בסיום הישיבה הודיעה הוועדה באופן רשמי על ההמלצה למנות את האוסטרי.

בהודעה נכתב: "ועדת האיתור - יו"ר ההתאחדות אורן חסון, אלי אוחנה, אלי כהן ויו"ר הוועדה המקצועית שינו זוארץ - החליטה להמליץ להנהלת ההתאחדות לכדורגל על מינוי צוות מקצועי בראשות המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר ואלון חזן, שיוביל את הנבחרת הלאומית בקמפיין ליגת האומות דרג ב' ובמשחקי הפלייאוף ליורו 2020 מול סקוטלנד בחצי הגמר וסרביה/נורבגיה בגמר.
‪ ‬
"המלצת הוועדה התקבלה לאחר דיונים ארוכים וסיעור מוחות מעמיק ולנוכח ההיכרות המצוינת של רוטנשטיינר וחזן עם סגל שחקני הנבחרת הבוגרת בשנתיים האחרונות בזכות העבודה הצמודה אתם, חוסר הוודאות באשר לקיום המשחקים בספטמבר ובאוקטובר בשל נגיף הקורונה, המצב הכלכלי המאתגר והעובדה שנכון לעכשיו קיים ספק לגבי הפעילות הבינלאומית של הנבחרות הצעירות.

רוטנשטיינר, על פי המתווה המוצע, ימשיך בכל תפקידיו כמנהל הטכני של ההתאחדות, ובכלל זה קורס הפרו. לאור ההחלטה, ועדת האיתור סיימה את דיוניה בנושא הנבחרת הבוגרת ותביא את המלצתה לאישור הנהלת ההתאחדות לכדורגל. ביום רביעי הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully