וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ועדת האיתור המליצה למנות את וילי רוטנשטיינר למאמן

19.7.2020 / 11:04

תפנית בעלילה: אחרי שכבר הוחלט למנות ישראלי, האוסטרי הפתיע בישיבת ועדת האיתור כשהציע לקחת את התפקיד על עצמו בליגת האומות ובפלייאוף היורו, וההתאחדות הודיעה: "בשל חוסר הוודאות לקיום המשחקים והמצב הכלכלי המאתגר, הוועדה המליצה על רוטנשטיינר עם אלון חזן כעוזרו"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: וילי רוטנשטיינר במסיבת עיתונאים

הפתעה בישיבת ועדת האיתור למאמן הבא של נבחרת ישראל. המנהל הטכני של הנבחרות וילי רוטנשטיינר, שאמור היה לראיין את המועמדים לתפקיד יוסי אבוקסיס, ניר קלינגר, אברהם גרנט ורוני לוי, הציע לקחת את התפקיד על עצמו בליגת האומות ובפלייאוף היורו, ובסיום הישיבה הודיעה ההתאחדות באופן רשמי על ההמלצה למנות את האוסטרי.

בהודעה נכתב: "ועדת האיתור - יו"ר ההתאחדות אורן חסון, אלי אוחנה, אלי כהן ויו"ר הוועדה המקצועית שינו זוארץ - החליטה להמליץ להנהלת ההתאחדות לכדורגל על מינוי צוות מקצועי בראשות המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר ואלון חזן, שיוביל את הנבחרת הלאומית בקמפיין ליגת האומות דרג ב' ובמשחקי הפלייאוף ליורו 2020 מול סקוטלנד בחצי הגמר וסרביה/נורבגיה בגמר.
‪ ‬
המלצת הוועדה התקבלה לאחר דיונים ארוכים וסיעור מוחות מעמיק ולנוכח ההיכרות המצוינת של רוטנשטיינר וחזן עם סגל שחקני הנבחרת הבוגרת בשנתיים האחרונות בזכות העבודה הצמודה אתם, חוסר הוודאות באשר לקיום המשחקים בספטמבר ובאוקטובר בשל נגיף הקורונה, המצב הכלכלי המאתגר והעובדה שנכון לעכשיו קיים ספק לגבי הפעילות הבינלאומית של הנבחרות הצעירות.
 
רוטנשטיינר, על פי המתווה המוצע, ימשיך בכל תפקידיו כמנהל הטכני של ההתאחדות, ובכלל זה קורס הפרו. לאור ההחלטה, ועדת האיתור סיימה את דיוניה בנושא הנבחרת הבוגרת ותביא את המלצתה לאישור הנהלת ההתאחדות לכדורגל. ביום רביעי הקרוב".

המנהל הטכני של נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. שלומי גבאי
יחזור לקווים לראשונה מאז 2006. ילי רוטנשטיינר/שלומי גבאי

ההפתעה מהמהלך הזה גדולה, שכן ההתאחדות כבר החליטה שהמאמן הבא יהיה ישראלי וכבר הגדירה מחדש את הסמכויות של רוטנשטיינר, שאמור היה לעסוק אך ורק בטיפוח הדור של הבא של הכדורגל באמצעות הנבחרות הצעירות.

רוטנשטיינר טען שהוא משוכנע שהוא וחזן יכולים לבצע את המשימה ובכך גם לחסוך להתאחדות עלויות יקרות בשלב זה. גורם בהתאחדות אמר הבוקר: "אם ילכו למהלך הזה, הטענה תהיה שאין ודאות לקיום משחקים בגלל הקורונה ומכיוון שכך אין טעם למינוי מאמן חדש כרגע".

לרוטנשטיינר יש ניסיון על הקווים: הוא אימן בעבר את לינץ מהליגה האוסטרית הבכירה וכן שימש כמאמן הנבחרת הצעירה של אוסטריה במשך שבע שנים. החל מ-2006 הוא משמש בתפקידים ניהוליים ולא משמש כמאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully