וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניפחו לאיל ברקוביץ' את הראש שהכל מכור. היה לו צ'אנס אמיתי"

13.7.2020 / 6:31

בהתאחדות הגיבו ברגשות מעורבים להודעה על הסרת המועמדות לנבחרת: "האגו גרם לו להתנהג בפזיזות". בסביבת ברקוביץ' מתעקשים: "התפקיד נתפר עבור אבוקסיס". האירוניה: ייתכן שוועדת האיתור תוותר על הליך הריאיונות

איל ברקוביץ' במסיבת עיתונאים מכריז כי הוא רוצה לאמן את הנבחרת, 2010/מערכת וואלה! ספורט

בווידאו: מסיבת העיתונאים של איל ברקוביץ' בפברואר 2010

רגשות מעורבים בהתאחדות לכדורגל נוכח ההחלטה אמש (ראשון) של איל ברקוביץ' להסיר את מועמדותו לאימון נבחרת ישראל, כל עוד ועדת האיתור המכהנת בוחנת את המועמדים ומראיינת אותם. בהתאחדות לכדורגל היו כאלה שקיבלו בהבנה את ההחלטה של ברקוביץ' ואף הביעו סיפוק שהוא פרש מהמירוץ. מצד שני, היו גם כאלה שטענו כי ברקוביץ' עשה טעות גדולה מאחר שהיה לו סיכוי לזכות בתפקיד.

"מה בער לאייל ברקוביץ' לרוץ ולהסיר את מועמדותו?", תהו בקרבת יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, שתמך בברקוביץ'. "הרי מי שלקח את ברקוביץ' ברצינות זה אורן חסון. הם נפגשו שלוש פעמים וברקוביץ' עשה רושם טוב. אם אורן חסון שקל למנות את ברקוביץ', למה איל הרים ידיים ולא נתן לזה צ'אנס? אם חסון לא היה רוצה את ברקוביץ' כמאמן הנבחרת, ברקוביץ' בכלל לא היה עולה כמועמד לאימון הנבחרת. איל עשה טעות גדולה כי באמת היה לו סיכוי להיבחר. מישהו מילא לו את הראש שאין לו סיכוי ושהכל מכור מראש, ואיל נפל לפח הזה".

אדם נוסף בסביבת חסון הוסיף: "רק היום תתכנס לראשונה ועדת האיתור. איל ברקוביץ' היה צריך להיות אחד מהמועמדים לתפקיד. מה הבעיה להתחרות על מקום, אם אתה כל כך רוצה להיות מאמן הנבחרת? למה צריך לערב אגו אם אתה רוצה להיות מאמן הנבחרת? איל היה צריך להציג את המועמדות שלו ולחכות להחלטה. אם היה נבחר, מה טוב. ואם לא, יש לו אחלה קריירה בתקשורת אז הכל בסדר. חבל שאיל נהג בפזיזות, כי היתה לו הזדמנות אמיתית להיות הפעם מאמן הנבחרת".

איל ברקוביץ'. אור גפן,
הפסיד את תפקיד חייו בגלל אגו? ברקוביץ'/אור גפן

בסביבתו של ברקוביץ' התעקשו אמש שהוא פעל נכון. "איל הבין שאלונה ברקת פועלת כדי שיוסי אבוקסיס יהיה המאמן ושברגע שאלי אוחנה ואלי כהן בוועדה, אין לו שום סיכוי להיבחר. הוא עשה אחת ועוד אחת ויצא לו שתיים. לא היה שום טעם שאיל ימשיך לשחק את המשחק של התחרות השווה ושל המאבק ההוגן על התפקיד. ברגע שהתפקיד הזה נתפר עבור יוסי אבוקסיס, איל לא היה צריך להיות חלק בהצגה הזו. הפרישה שלו מהמירוץ לתפקיד מוצדקת לחלוטין".

רק היום אחר הצהריים תתכנס כאמור ועדת האיתור לישיבה ראשונה כאשר המטרה היא לקבוע קריטריונים לתפקיד המאמן בהם יהיה חייב לעמוד כל מועמד. ברקוביץ' שהתנגד לכך שהמועמדים ובתוכם הוא או אברהם גרנט יצטרכו להגיע לריאיון, יופתע אולי לדעת שהוועדה עשויה בסופו של דבר לוותר על הליך הריאיונות, לבחור את שני המועמדים הסופיים ולהחליט על אחד מהם. גורמים בהתאחדות לכדורגל טענו אמש כי גם רוני לוי ורן בן שמעון יכולים להעמיד את עצמם כמועמדים לאימון והם יזכו להתייחסות הראויה. בכל מקרה המועמד המוביל הוא עדיין יוסי אבוקסיס וזכייה שלו הערב בגמר גביע המדינה, תוסיף לתמיכה בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully