וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "הגוטמנים, הקשטנים ואלישע עשו קקי במכנסיים"

קשר העבר התראיין ל"חדשות 12" וסיפר למה לא יתייצב לוועדת האיתור: "ההוא מביא את אוחנה, שמביא את זה, פתאום יש ועדת איתור עם כל הקומבינטורים. יושבים שם אנשים שלא אימנו יום אחד וישאלו את אברהם גרנט שאלות?"

מתוך אינסטגרם

אחרי שהודיע כי לא יתייצב לוועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל, ובכך למעשה גם ויתר על תפקיד מאמן הנבחרת, התראיין הערב (ראשון) איל ברקוביץ' למהדורת החדשות של ערוץ 12 והסביר מה הוביל אותו לוותר על התפקיד.

ברקוביץ' פתח ואמר: "התכונה הכי טובה שהייתה לי בתור שחקן זו ראיית משחק. מה שאני רואה במגרש אף אחד אחר לא רואה. אם במשהו אני יכול להגיד על עצמי שאני הכי טוב, זה הדבר הזה. אני מרגיש מאמן נבחרת כבר חודשיים, אני הולך ברחוב וכולם מאחלים לי בהצלחה, אז תודה לכולם". על מה שגרם לו לוותר על התפקיד אמר קשר העבר: "אני בחוץ. ברגע שיש ועדת איתור, אני בחוץ. לא ייתכן שכל מי שמועמד לאמן מביא חבר ועושים עליי קומבינה, לא מתאים. אני לפני חודשיים נפגשתי עם אורן חסון, דיברנו ונתתי לו את האני מאמין שלי. פתאום אני קורא שיש ועדת איתור עם כל הקומבינטורים. אלי אוחנה מביא את החבר שלו ואלי כהן מביא את החבר שלו וההוא מביא את החבר שלו. זה לא אוחנה, הוא לא הבעיה. אני פשוט לא מעוניין לבוא לוועדת איתור".

כשנשאל האם הוא מונע מאגו ענה ברקוביץ': "מה זה קשור לאגו? זה עניין של קומבינות. מה אתם רוצים לשאול אותי? אתם מכירים אותי. אורן חסון יודע הכול, אם הוא רוצה שירים לי טלפון אני פה. אף אחד לא יבוא. להזמין את אברהם גרנט לוועדת איתור זו לא בדיחה? יושבים שם אנשים שלא אימנו בחיים והם ישאלו את מי שאימן בגמר האלופות?

איל ברקוביץ' הבעלים של הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
"פתאום אני קורא שיש ועדת איתור עם כל הקומבינטורים. אלי אוחנה מביא את החבר שלו ואלי כהן מביא את החבר שלו וההוא מביא את החבר שלו. זה לא אוחנה, הוא לא הבעיה. אני פשוט לא מעוניין לבוא לוועדת איתור". ברקוביץ'/ברני ארדוב

ברקוביץ' נשאל האם לא יהיה לו קשה לעזוב את חייו הנוחים לטובת התפקיד ואמר: "משפחה, חברים, בת הזוג שלי, כולם כועסים על זה שאני רוצה לאמן את הנבחרת ולוותר על הכול. אבל זה החלום שלי. אני מאמין מאוד בשחקן הישראלי, יש לנו כישרונות, לא סתם יש ערן זהבי, שון וייסמן, מונס דאבור, ניר ביטון ועוד הרבה שחקנים. יש שחקן כמו דור מיכה, שעכשיו הוא אמנם הסתבך אבל זה עניין אחר. הוא היה שחקן העונה ולא זומן לנבחרת ולא קיבל צ'אנס בנבחרת. איך? אין להם מושג בכדורגל. הגישה של המאמנים פה מוטעית.

"המאמנים כל הזמן אומרים לשחקנים קודם כל ללכת אחורה, אני רוצה קדימה, קדימה, אני רוצה את כולם קדימה. אני רוצה שיהיה את הביטחון, אנחנו שולטים ולא נשלטים. חוץ משלושה או ארבעה משחקים ראשונים של הרצוג, אני לא זוכר דבר כזה. במקרה הכי גרוע נפסיד. אני רוצה שיזכרו אותי כמי שניצח או הפסיד והלך הביתה. לא מעניין אותי תיקו. אברהם גרנט עשה 20 תיקו, מי זוכר את זה?

"כל הגוטמנים, הקשטנים ואלישע עם כל הניסיון בעולם, מיליון משחקים, לאן הם הגיעו עם הנבחרת? כשהם מגיעים למגרש, הם עושים קקי במכנסיים. אין בעיה, אני מכבד את מה שביברס מרגיש, אבל הוא לא יכול להיות קפטן. חקוקים לי כמה זיכרונות מהקריירה, אבל הזיכרון שהכי חקוק לי בחיים זה שעמדנו בשורה וראיתי את חיים רביבו ואלון חזן בוכים בהמנון. אם אני מאמן נבחרת, הקפטן ישיר את ההמנון".

אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"כל הגוטמנים, הקשטנים ואלישע עם כל הניסיון בעולם, מיליון משחקים, לאן הם הגיעו עם הנבחרת? כשהם מגיעים למגרש, הם עושים קקי במכנסיים". גוטמן/יוסי ציפקיס

ברקוביץ' דיבר גם על ההצלחה בתכנית הטלוויזיה שלו עם אופירה אסייג ואמר: "תכנית הרדיו שלנו מאוד הצליחה במשך שנים על שנים ואמרתי לאופירה שאנחנו חייבים להעביר את זה לטלוויזיה. אבי ניר נתן לנו ניסיון וזה הצליח. אני רואה את הדברים הקטנים, ראיתי שההוא ממחאת השולמן מקריא לי את ההודעות של שר האוצר, ישראל כץ, ותפסתי אותו. מה לא עושים בשביל רייטינג? יש לי תכנית טלוויזיה, תכנית רדיו, טוב לי בחיים. אני באתי מאהבה, באתי לתת ולתרום, אני אוהב מאוד את הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully