וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' על המינוי של רוטנשטיינר: "צדקתי כשפרשתי מהמירוץ. איזה ניסיון יש לו באימון?"

19.7.2020 / 13:03

המועמד לשעבר לתפקיד מאמן הנבחרת קיבל את החלטת ועדת האיתור בגיחוך: "אמרו שאיל ברקוביץ' לא יכול להיות מאמן הנבחרת כי אין לו ניסיון. זה רציני? איך הוא יפתח את הדור הצעיר במקביל לאימון הנבחרת הבוגרת?"

איל ברקוביץ' במסיבת עיתונאים מכריז כי הוא רוצה לאמן את הנבחרת, 2010/מערכת וואלה! ספורט

בווידאו: איל ברקוביץ' מציע את עצמו לאימון נבחרת ישראל ב-2010

איל ברקוביץ' לא חשב לרגע שזה יסתיים כך. מי שהעמיד את עצמו לבחירה לתפקיד מאמן הנבחרת וגם הוציא את עצמו מהמירוץ בצורה דרמטית ומוחצנת כמו שרק הוא יודע - קיבל הבוקר (ראשון) את ההודעה על כך שוילי רוטנשטיינר יהיה המאמן הבא של נבחרת ישראל, וגיחך. "אתה יודע מה מצחיק", שאל ברקוביץ', וענה: "מה שמצחיק זה שכולם אמרו שאיל ברקוביץ' לא יכול להיות מאמן הנבחרת כי אין לו ניסיון באימון. בסוף לוקחים לתפקיד מישהו שבקושי אימן. איזה ניסיון יש לו? ונותנים לו להיות המאמן של נבחרת ישראל. צדקתי כשפרשתי מהמירוץ".

וילי רוטנשטיינר המנהל המקצועי של נבחרות ישראל במהלך המשחק בין מכבי נתניה לבין בני יהודה. ברני ארדוב
"זה רציני?" רוטנשטיינר/ברני ארדוב

ברקוביץ' הוסיף: "איך יכול להיות שאדם שהיה חלק מוועדת האיתור לבחירת המאמן בסופו של דבר נבחר לתפקיד? זה רציני? ויותר מזה, זה לא סוד שבהתאחדות לכדורגל רצו לסיים את ההתקשרות עם רוטנשטיינר. הם אמרו שזה בגלל הסכום הגבוה שהוא מרוויח. אבל אני גם יודע דברים אחרים. ובמיוחד, שהבהירו גם לו וגם ציבורית שהוא נשאר אך ורק כדי לעבוד עם הנבחרות הצעירות ולפתח את הדור הבא. אז איך בדיוק הוא יעשה את זה כשעכשיו הוא מאמן הנבחרת?".

עוד בוואלה!

בהתאחדות מסבירים את ההחלטה למנות את רוטנשטיינר: "לחלק 2 מיליון שקל למאמן בלי משחקים? זה חוסר אחריות"

לכתבה המלאה

כזכור, הבוקר העלה רוטנשטיינר בעצמו ההצעה שיאמן בצוותא עם אלון חזן את הנבחרת בפתיחת הישיבה הראשונה של ועדת האיתור. הוועדה קיבלה את הצעתו והמליצה עליו למאמן הבא של הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully