וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "אורן חסון רצה אותי, יוסי אבוקסיס נדפק הכי הרבה"

שחקן העבר סיפר ל"חדשות הספורט" על השתלשלות האירועים: "התחילה מלחמה בין תומכי גרנט ואבוקסיס, אז לקחו את רוטנשטיינר. הכל פוליטיקה"

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים פותחת עונה

רבים הופתעו היום (ראשון), כשוועדת האיתור החליטה להמליץ על מינויו של וילי רוטנשטיינר למאמנה החדש של נבחרת ישראל. מי שלא הופתע, כך מתברר, היה איל ברקוביץ', לשעבר אחד המועמדים לתפקיד. "אני לא מופתע, כי הכל יכול לקרות", אמר הערב שחקן העבר ב"חדשות הספורט". "ברגע שאין מהלך מושכל, כל דבר יכול לקרות. לא הייתי מתפלא גם אם שגיא כהן היה ממונה".

ברקוביץ' הוסיף וסיפר על השתלשלות האירועים מהצד שלו: "הכל התחיל מזה שאני ראיתי שמתקשים לשלם לרוטנשטיינר והרצוג. התקשרתי אני לאורן חסון, אמרתי שישלח אותם הביתה, שיפצה אותם במה שצריך, תשאיר אותי בטלוויזיה בקשת ואני בא בחינם. אורן חסון רצה אותי כמאמן, אין פה בכלל על מה לדבר. נפגשתי איתו פעמיים וחצי והוא אמר לי 'איל, אני רוצה לעשות מהלך שאתה מאמן הנבחרת'. יש לי חוות דעת טובה מאוד עליו, הוא נראה לי איש רציני וייסודי, אין לי מילה אחת רעה להגיד עליו. מהפגישה האחרונה, לפני חודש וחצי, ועד הרגע שצריך להחליט, נכנסה הפוליטיקה. וכשמתחילה להיכנס הפוליטיקה, מתחיל סלט מטבוחה. ואז מגיעה ועדת האיתור. אמרתי, נחכה לוועדת האיתור. נכבד את האנשים. ואז מה ראיתי? שאורן חסון לא יכול להביא את האנשים שיצביעו לי, למה שהוא רוצה. ראיתי שהוא מביא אנשים שהולכים לטובת אבוקסיס, אז מה יש לי ללכת לוועדה הזאת?

"ואז הודעתי שאני מסיר את מועמדותי. ברגע הזה, הם לא יכלו לתת לאבוקסיס. אברהם (גרנט) נכנס לתמונה. הוא ראה נקודת חולשה והתחיל לשלוח את האנשים שלו. הוא גם נהיה מועמד רציני, אולי יותר מאבוקסיס, ואז התחילה מלחמה. חלק רוצים אברהם, חלק אבוקסיס, אין פיתרון. אז מה עושים? ניקח את רוטנשטיינר. ההתאחדות זה גוף פוליטי. מה שקורה בפוליטיקה במדינה זה משחק ילדים - בהתאחדות זו הפוליטיקה האמיתית. או שיש יו"ר או שיש בובה. אורן חסון הוא היו"ר והוא זה שצריך להחליט".

איל ברקוביץ', הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
תמיד ירצה לאמן את הנבחרת. ברקוביץ'/ברני ארדוב

שחקן העבר הוסיף ואמר: "אבוקסיס נדפק הכי הרבה, כי למיטב ידיעתי הוא גם הסתכסך עם אלונה בגלל זה. עכשיו דפקו לו ברז והוא צריך לחשוב לבאר שבע, הוא בבעיה גדולה. אברהם משועמם בבית וחיכה בבית, עכשיו ימשיך לשבת בבתי קפה. אברהם היה בא בכיף בחינם. אני דיברתי איתו והוא אמר, 'איל, אני רואה בזה שליחות'".

לשאלה האם ירצה לאמן את נבחרת ישראל בעתיד, השיב: "אני תמיד פנוי לנבחרת ישראל, אבל לא אבוא ואתחנן. אתם רוצים, תנו לי את הג'וב. לא רוצים, בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully