וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 13.7: לא רוצה ליונייטד - עוסמאן דמבלה ימשיך בברצלונה

בקטלוניה מדווחים שהצרפתי החליט להישאר. פפ רוצה חמישה שחקני רכש במנצ'סטר סיטי, פירפו עשוי להיכלל בעסקת לאוטרו

אתר רשמי

בווידאו: קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן

העברות

* אחרי שהבטיחה את עלייתה לליגה הראשונה, קאדיס הודיעה על החתמה ראשונה: אלברו נגרדו, חלוץ נבחרת ספרד לשעבר, חתם בקבוצה ויחזק אותה בעונה הבאה. נגרדו (34) שיחק בעונה החולפת בדובאי ועבר בקריירה שלו בריאל מדריד, סביליה, ולנסיה ומנצ'סטר סיטי.

* ז'ורז' מאנג'ק, ששיחק אשתקד במכבי חיפה כמושאל, סיים את חוזהו בספרטה פראג והפך שחקן חופשי.

* טוונטה הודיעה על צירופו של שחקן הכנף הצ'כי וצלאב צ'רני בן ה-22, שמגיע בהשאלה מאוטרכט לעונה אחת.

אלברו נגרדו שחקן בשיקטאש בועט פנדל. רויטרס
החיזוק הראשון של קאדיס. אלברו נגרדו/רויטרס

שמועות

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", עוסמאן דמבלה סירב למנצ'סטר יונייטד והחליט להמשיך לשחק בברצלונה גם בעונה הבאה. השדים האדומים סימנו את שחקן הכנף הצרפתי כאופציה למקרה שג'יידון סאנצ'ו לא יגיע, אבל עכשיו האפשרות הזו נפלה.

* לאחר שקיבלה את החדשות הטובות והתבשרה כי תוכל להמשיך לשחק בליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי מתוכננת לקיץ שעשוי לכלול חמישה שחקני רכש. לפי "טלגרף", המטרה הראשונה של פפ גווארדיולה היא בלם נאפולי קאלידו קוליבאלי, אבל רשימת הרכש כוללת בין היתר גם את רובן דיאס, פאו טורס, מילאן שקריניאר, ג'ק גריליש, סאול ובן צ'ילוול.

* ב"קאדנה סר" מדווחים: ברצלונה תשלם לאינטר 70 מיליון יורו ותעביר אליה את ג'וניור פירפו תמורת לאוטרו מרטינס.

* לפי דיווחים בטורקיה צ'לסי שוקלת להציע 30 מיליון יורו עבור אוגורצ'אן צ'קיר, שוערה של טרבזונספור. השוער בן ה-24 רשם 51 הופעות במדי קבוצתו ויש לו גם שתי הופעות במדי נבחרת טורקיה.

* על פי "סאנדיי אקספרס", צ'לסי החלה במגעים עם ליל בנוגע לרכישת הקשר ההתקפי ג'ונתן איקונה בן ה-22, שכבר שיחק וגם כבש במדי נבחרת צרפת. צ'לסי מוכנה לשלם 40 מיליון יורו, אבל ליל דורשת יותר. גם אינטר מעוניינת בשחקן.

* מנצ'סטר יונייטד עשויה להוציא 60 מיליון ליש"ט על בן צ'ילוול, המגן השמאלי של לסטר סיטי. במקרה כזה, לוק שואו יימכר.

* זניט סנט פטרסבורג מעוניינת לחזק את ההגנה לקראת השתתפותה בליגת האלופות, וסימנה את הבלם הקרואטי דיאן לוברן שעשוי לעזוב את ליברפול.

* על פי "הסאן", טוטנהאם ולידס יונייטד בין הקבוצות שמנסות להחתים את ג'ו גלהארדט, החלוץ בן ה-18 של וויגאן שיימכר כדי לסייע כלכלית למועדון שלו.

* לידס מתקרבת בינתיים לרכישת הבלם לוקאס מרטינס קוארטה, שחקנה בן ה-24 של ריבר פלייט שנכנס לשנה האחרונה בחוזהו. המחיר עשוי להיות פחות מ-15 מיליון יורו.

ג'ונתן איקונה שחקן ליל. רויטרס
40 מיליון יורו לא יספיקו. ג'ונתן איקונה/רויטרס

* ניס החתימה חמישה שחקנים חדשים לקראת העונה הבאה, אבל ממשיכה לחפש חיזוק והחלה במגעים עם סביליה לצירופו של רוני לופס. שחקן הכנף הפורטוגלי שכיכב במונאקו, לא מצא את מקומו אצל האנדלוסים (ללא שערים ב-15 משחקים) ועשוי לחזור לצרפת ולשחק אצל פטריק ויירה שאימן אותו בנוער של מנצ'סטר סיטי.

* מלאנג סאר, הבלם המבטיח בן ה-21 שסיים את חוזהו בניס, ממשיך לעורר עניין רב ועל פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו הוא על הכוונת של אטאלנטה, פיורנטינה וטורינו.

* זוהיר פדאל, הבלם המרוקני של בטיס, סיכם לארבע שנים בספורטינג ליסבון שתשלם עבורו כ-2.5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully