וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים התגעגעו לדשא: פריז סן ז'רמן הביסה 0:9 את לה האבר בהכנה

במשחק הראשון שלה מאז הקורונה, אלופת צרפת התעללה ביריבה מליגת המשנה. צמדים לאיקרדי, ניימאר וסראביה, גם אמבפה, גיי וקלימואנדו בן ה-18 כבשו

אתר רשמי

בווידאו: קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן

חודש בדיוק לפני רבע גמר ליגת האלופות מול אטאלנטה, פריז סן ז'רמן ערכה הערב (ראשון) את משחק ההכנה הראשון שלה לעונת 2020/21 ולמעשה שחקניה עלו על הדשא לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה. הגעגוע של כוכבי אלופת צרפת כנראה היה גדול מאוד, והם התעללו בלה האבר מהליגה השנייה עם רביעייה בדקה ה-29, חמישייה עד המחצית ו-0:9 מוחץ בסיום.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
מוכן לגמרים ולמפגש עם אטאלנטה. ניימאר/רויטרס

אדינסון קבאני, מלך השערים של פ.ס.ז' בכל הזמנים, אמנם עזב אחרי שבע שנים עם סיום חוזהו בחודש שעבר וגם תומא מונייה עבר לבורוסיה דורטמונד, אבל מאורו איקרדי, קיליאן אמבפה וניימאר נראו מוכנים לחזרת ליגת האלופות וגם לגמרים שמצפים לקבוצתם עוד לפני כן: גמר הגביע מול סנט אטיין ב-24 ביולי וגמר גביע הליגה שבוע לאחר מכן נגד ליון.

אוהדים ביציעי לה האבר במשחק מול פריז סן ז'רמן. רויטרס
לא הקפידו על מסיכות ביציעים/רויטרס

כ-5,000 צופים הורשו להיכנס לאצטדיון בלה האבר, והם ראו את איקרדי חוגג צמד מהיר בדקות 8 ו-19. אנחל די מריה, שיחמיץ את המפגש עם אטאלנטה בגלל הרחקה, מצא את הראש של איקרדי בהכנה עם הפאלש בגול השני ואז הוסיף עוד בישול לניימאר במתפרצת בדקה ה-22, כשאמבפה הצטרף לחגיגה בדקה ה-29 אחרי מתנה מההגנה וניימאר השלים צמד עם פנדל בדקה ה-43.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
קיבל מתנה מההגנה. קיליאן אמבפה/רויטרס

הקצב לא נרגע גם כאשר המחליפים נכנסו. אידריסה גיי התכבד בשער השישי בדקה ה-50 אחרי קרן, פאבלו סראביה חגג צמד מהיר (52 ו-61) ובתווך גם ארנו קלימואנדו בן ה-18 מצא את הרשת (59) והשפיל את הקבוצה של פול לה גואן, אגדת פ.ס.ז' בימים כשחקן.

פאבלו סראביה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
צמד מהיר. פאבלו סראביה/רויטרס
ארנו קלימואנדו שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
ניצל את ההזדמנות. ארנו קלימואנדו/רויטרס

תילו קהרר פתח כמגן ימני ובישל את השער הראשון במשחק, כשבצד שמאל של ההגנה הציב תומאס טוכל את ההולנדי הצעיר מיטשל באקר. הקפטן טיאגו סילבה, שהאריך חוזה רק עד לסיום קמפיין ליגת האלופות ויעזוב גם הוא אחרי שמונה שנים, נכנס כמחליף בהפסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully