וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם חזרה מפיגור ל-1:2 מול ארסנל, בורנמות' עם רביעייה מול לסטר

לקאזט כבש שער גדול (16), אבל טעות של קולשינאץ סידרה לסון את השוויון (19) ואלדרווירלד הפך עם נגיחה (81). השועלים הובסו 4:1, ניצחון לווילה

אתר רשמי

האלופה כבר הוכתרה, זהות הסגנית גם כבר ידועה, ואת מרבית העניין במחזורים שנותרו בפרמיירליג יתפסו המאבקים על ליגת האלופות והליגה האירופית. הערב (ראשון) נמשך המחזור ה-35 עם משחק הדרבי הצפון לונדוני בו טוטנהאם גברה 1:2 על ארסנל.

עוד היום: וולבס הצליחה לנצח 0:3 את אברטון ולשפר עמדות במאבק על המקום באירופה. לאחר מכן אסטון וילה השיגה 0:2 קריטי מבחינתה מול קריסטל פאלאס, ובמשחק המאוחר הביסה בורנמות' את לסטר סיטי 1:4 וסידרה למנצ'סטר יונייטד אפשרות לקפוץ למקום השלישי.

טובי אלדרווירלד שחקן טוטנהאם. רויטרס
פראיירים לא מתחלפים, הם תמיד לובשים אדום. גם אלדרווירלד יודע את זה/רויטרס

טוטנהאם - ארסנל 1:2

התותחנים פשוט לא מסוגלים. גם כשטוטנהאם משחקת בעיר מאחור, לא ממש יוזמת וארסנל מובילה, שולטת ומגיעה למצבים רבים, היא לא מצליחה לנצח יריבה איכותית, בטח לא בחוץ, ואפילו יוצאת בלי נקודה.

אלכסנדר לקאזט העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-16 עם פצצה לחיבורים מ-20 מטר אחרי שגרניט ג'אקה חילץ את הכדור והשאיר לו וזה 0:1. עברו רק שלוש דקות וסיאד קולשינאץ מסר אחורה רע מאוד לדויד לואיז, יונג מין סון היה מהיר בהרבה מהברזילאי והקפיץ פנימה את ה-1:1. ארסנל שלטה לחלוטין במחצית השנייה, אבל אז קרן של סון ונגיחה של טובי אלדרווירלד סידר לטוטנהאם 1:2 בדרבי. הקבוצה של ז'וזה מוריניו עולה למקום השמיני על חשבון התותחנים, שיורדים אל המקום התשיעי.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 11.7: אינטר הציבה לברצלונה תג מחיר מוזל על לאוטרו מרטינס

לכתבה המלאה
אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
מפגן לוזריות מרשים במיוחד של לקאזט וארסנל/רויטרס
שחקני בורנמות' חוגגים עם דומיניק סולאנקה. רויטרס
בורנמות' התעוררה. דומיניק סולאנקה/רויטרס

בורנמות' - לסטר סיטי 1:4

תבוסה כואבת לשועלים שעלולים לאבד את המקום בין ארבע הראשונות. בורנמות', שהשיגה רק שתי נקודות מ-27 האחרונות, ניצחה ושמרה על מרחק שלוש נקודות מחוף מבטחים, במחזור בו כל קבוצות התחתית ניצחו. מלך השערים ג'יימי ורדי אמנם כבש את ה-23 שלו בדקה ה-23 עם דחיקה מקרוב, אבל 25 הדקות האחרונות היו כולן של המארחת. ג'וניור סטניסלס השווה בפנדל (65) ודומיניק סולאנקה הפך (67) כשהבלם הטורקי צ'לאר סויונג'ו השאיר את האורחת ב-10 שחקנים וחברו להגנה ג'וני אוואנס כבש שער עצמי (83). סולאנקה חתם את החגיגה בדקה ה-87 עם צמד אישי והעניק לבורנמות' ניצחון ראשון על לסטר מאז פברואר 2014.

שחקני וולבס חוגגים עם דיוגו ז'וטה. רויטרס
ז'וטה חוגג עם חבריו/רויטרס

וולבס - אברטון 0:3

הזאבים השיגו ניצחון ביתי חשוב מאוד במאבק שלהם על מקום באירופה בעונה הבאה. ראול חימנס (45+2 בפנדל), לאנדר דנדונקר (46) ודיוגו ז'וטה (74) כבשו לזכות וולבס, שחזרה אל המקום השישי על חשבון שפילד יונייטד והגדילה את הפער מארסנל לחמש נקודות.

שחקני אסטון וילה חוגגים. רויטרס
שחקני אסטון וילה חוגגים ניצחון ראשון מאז ינואר/רויטרס

אסטון וילה - קריסטל פאלאס 0:2

אחרי שהשיגה 2 מ-30 האחרונות, הצליחה הקבוצה של דין סמית' סוף סוף להשיג ניצחון ליגה ראשון מאז 21 בינואר. אמנם הייתה הפסקת קורונה ארוכה באמצע, אבל בכל זאת מדובר בנצח במונחי כדורגל. קריסטל פאלאס הייתה צריכה לעלות ליתרון בדקה השמינית כשממאדו סאקו כבש בעזרת כתפו/גבו, אבל השער נפסל בשל נגיעת יד למרות שכזו לא הייתה שם. שופטי ה-VAR משום מה קבעו שכן הייתה נגיעת יד והשער נפסל. טרזגה הצליח לסדר לווילה יתרון עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בזכות אינסטינקט נהדר וכבש אחד נוסף בדקה ה-59. הקבוצה שלו עדיין במצב קשה מאוד, ארבע נקודות מתחת לקו האדום, אבל אולי היא יכולה לשאוב קצת עידוד לקראת ההמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully