וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין יועמד לדין וטוען "אני בלחץ בגלל הבידוד"

12.7.2020 / 16:41

היועץ המשפטי של האיגוד דורש קנס כספי של 35 אלף שקל לרכז מכבי ת"א, שזרק בקבוק על אוהדי ראשל"צ. דיווח: לאפרוביטולה מועמד

מתוך מצלמות האבטחה בבית מכבי

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור החליט להעמיד לדין את גארד מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין בעקבות אירוע זריקת הבקבוק על אוהדי מכבי ראשון לציון במשחק בין הקבוצות לפני עשרה ימים. עו"ד אור דורש קנס כספי בסך 35 אלף שקלים לשחקן והרחקה על תנאי.

כזכור, ווילבקין השליך בקבוק מים לעבר מספר אוהדי ראשון לציון שהיו על חומה במרחק של כעשרה מטרים ממנו. במסגרת כתב האישום כותב אור כי ווילבקין: "התנצל על המעשה בפני קבוצתו, וכי הוא מבקש להתנצל שוב על המעשה אך טוען כי גם ביצע מעשה זה לנוכח פרובוקציה כלפיו שביצעו אוהדי הקבוצה הביתית שעמדו על הגג שמעל לאוטובוס הקבוצה, כי הוא ויתר שחקני הקבוצה היו תחת לחץ גדול כתוצאה מהבידוד שהם צריכים להיות בו עקב וירוס הקורונה, אך בכל מקר, מעשה זה לא היה צריך לקרות, כי הוא לא יקרה יותר בעתיד וכי אין שום תירוץ להתנהגותו כאמור".

היועץ המשפטי מבקש קנס כספי בסך 35 אלף שקל לשחקן, חיוב ווילבקין לפרסם הודעת התנצלות פומבית ועונשים על תנאי למשך שנתיים של הרחקה משני משחקים רשמיים וכן קנס בסך של 35 אלף שקל על תנאי וזאת במקרה של עבירה חוזרת.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
ייענש על השלכת הבקבוק?/דני מרון

* ובינתיים, מדווחים באיטליה על מועמד חדש למכבי תל אביב: ניקולס לאפרוביטולה, שצפוי להיות משוחרר מריאל מדריד. הגארד הארגנטינאי (30, 1.93 מ') מועמד גם לבאסקוניה, בה כבר שיחק ב-2017, ולפנאתינייקוס. בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 5 נקודות, 1.4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully