וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: פנאתינייקוס נאבקת עם מכבי תל אביב על טיילר אניס

מלבד האקס נייט וולטרס, פאו רוצה גם את הרכז שהצהובים סימנו בתור יורשו. אניס שוקל את שתי ההצעות, אבל נחוש למצות את האופציות ב-NBA לפני שיחליט. וגם: השחקנים החופשיים המבוקשים באירופה

אתר רשמי

בווידאו: שחקני באסקוניה חוגגים זכייה באליפות ספרד

האם פנאתינייקוס תקדים את מכבי תל אביב במירוץ אחר טיילר אניס? בתקשורת היוונית טוענים הבוקר (ראשון) כי שתי הקבוצות מנהלות בימים האחרונים משא ומתן עם הרכז בן ה-25, בתקווה לצרפו לעונה הבאה. אניס, שנבחן בעבר במכבי תל אביב אולם לא הוחתם לאחר שלא התאושש מפציעה ארוכה שסחב, נכלל ברשימת המועמדים הסופית של פאו לעמדת הרכז.

לצידו נמצאים ברשימה גם אקס מכבי תל אביב נייט וולטרס ושחקן ריאל מדריד ניקו לפרוביטולה, שצפוי לעזוב את ריאל מדריד למרות שהוא חתום לשנתיים נוספות. מי מהם שיגיע לאואקה ייכנס לנעליו הגדולות של ניק קלאתיס, שעבר לברצלונה.

אניס, שנבחר במקום ה-18 של דראפט ה-NBA על ידי פיניקס, לא הצליח לתקוע יתד בליגה הטובה בעולם. בקיץ 2018 חתם לשנתיים בפנרבחצ'ה אך סבל מפציעה קשה בקרסול והספיק לרשום שלושה משחקי יורוליג בלבד. בעונה החולפת הראה אניס שהפציעה מאחוריו, כשרשם ממוצעים של 17.1 נקודות, 7.4 אסיסטים ו-5.4 ריבאונדים למשחק בקבוצת ליגת הפיתוח של טורונטו.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לשעבר טיילר אניס. GettyImages
בין יוון לישראל? טיילר אניס/GettyImages

עשרת השחקנים החופשיים הטובים באירופה

משבר הקורונה ערער את שוק השחקנים באירופה. בעוד הקבוצות החזקות ביותר כבר החלו להתחמש לקראת העונה הבאה, אחרות עדיין ממתינות עד שיבינו את השפעת החודשים האחרונים על התקציבים. כך או כך, באתר "יורוהופס" בחרו בעשרת השחקנים החופשיים הטובים ביותר בשוק - חלקם הוזכרו כמועמדים למכבי תל אביב, חלקם שיחקו במכבי תל אביב בעונה החולפת.

נייט וולטרס

הרכז שנפצע ושוחרר מהצהובים העמיד אשתקד ממוצעים של 7.5 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק ביורוליג. הוזכר כמועמד לפנאתינייקוס.

טאריק בלאק

גם שחקן הפנים האמריקאי סבל מפציעה שהביאה לסוף דרכו במועדון, אך כשהיה בריא הציג יכולת גבוהה. "צפוי למשוך תשומת לב ממספר קבוצות בשוק", נכתב על בלאק, שהעמיד ממוצעים של 9.1 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק אשתקד.

גוסטבו איון

הסנטר שעזב את ריאל מדריד לטובת זניט הוכיח שכוחו עוד במותניו, גם בגיל 35. העמיד ממוצעים של 12.5 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.

עוד בוואלה!

לא הולך לשום מקום: ואסיליס ספאנוליס חתם לעונה נוספת באולימפיאקוס

לכתבה המלאה
נייט וולטרס וטאריק בלאק שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
יקוו להשתקם בקבוצת יורוליג אחרת. וולטרס ובלאק/ברני ארדוב

אנתוני גיל

שלוש שנים בחימקי מוסקבה הגיעו לסיומם עבור הפורוורד האמריקאי, שהוזכר כמועמד לאולימפיאקוס ו-ולנסיה. ממוצעיו בעונה שעברה: 8.3 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים.

ג'יימס נאנלי

הקדנציה השנייה של האמריקאי בפנרבחצ'ה לא עלתה יפה, ובכל זאת מדובר באחד השמות הבולטים בשוק. ממוצעיו בעונה שעברה: 4.2 נקודות, 1.4 ריבאונדים ו-0.7 אסיסטים למשחק.

ניקולה קאליניץ'

הפורוורד הסרבי היה אחד השחקנים האהובים ביותר על ידי ז'ליקו אוברדוביץ'. סיים את חוזהו בפנרבחצ'ה אחרי עונה של 6.6 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים למשחק, וכבר הוזכר כמועמד למכבי תל אביב.

גרג מונרו

אחד השמות הגדולים ביורוליג סיים את חוזהו בבאיירן מינכן, אחרי עונה של 12.9 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק. הבווארים לא יעמדו בדרישות השכר שלו, אם יבחר להישאר ביורוליג ולא לנסות לשוב ל-NBA אמור לצוד את עיני הקבוצות הגדולות.

אנטה טומיץ'

עוד סנטר בולט שסיים את חוזהו. שמונה שנים בילה הקרואטי בברצלונה, ושיאו כבר מאחוריו. שחקן הפנים בן ה-33 העמיד אשתקד ממוצעים של 5.7 נקודות, 4 ריבאונדים ואסיסט למשחק.

גרג מונרו שחקן באיירן מינכן מול אות'לו האנטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מהשמות הגדולים ביבשת. גרג מונרו/ברני ארדוב

בילי בארון

בשנתיים שהעביר בכוכב האדום בלגרד הפך הפורוורד האמריקאי המגוון לאחד השחקנים הבולטים ביבשת. לאחרונה הוזכר למספר קבוצות צמרת, ביניהן מכבי תל אביב. ממוצעיו אשתקד: 11.6 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים.

לורנזו בראון

שחקן נוסף ששמו נקשר עם הצהובים וחברו של בארון לכוכב האדום בעונה שעברה. הרכז היה נהדר עם 12.3 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים בעונת הבכורה שלו ביורוליג, וכעת הוא מועמד גם לפנאתינייקוס ופנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully