וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מבחנים אחרונים בצמרת לפני הפלייאוף

11.7.2020 / 17:32

משחקי המחזור ה-29: אחרי שהבטיחה את המקום הראשון תרצה מכבי תל אביב לנקום במכבי ראשון לציון (21:15, ספורט 5) שניצחה אותה לפני עשרה ימים. הפועל ירושלים תארח את הפועל חולון (19:25, ספורט 5), פארגו יקבל מנוחה

מתוך מצלמות האבטחה בבית מכבי

בווידאו: שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין משליך בקבוק לעבר אוהדי מכבי ראשון לציון

המחזור ה-29, הנועל את ליגת העל לפני הפלייאוף, ייפתח מחר (ראשון) בבית העליון. מכבי תל אביב תארח את מכבי ראשון לציון (1:2 למכבי תל אביב במשחקים בין הקבוצות העונה בליגה) ותנסה לנקום בה על ההפסד היחיד שנחלו מאז החזרה מפגרת הקורונה. הפועל ירושלים תרצה להתאושש מההפסד למכבי תל אביב כשתארח את הפועל חולון (0:3 לירושלים במשחקים הקבוצות העונה בליגה) שעדיין לא ניצחה מאז חזרת הליגה.

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב עם סקוטי ווילבקין, דני אבדיה. דני מרון
ינקמו? שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון (21:15, ספורט 5)

הניצחון הגדול בארנה הבטיח את המקום הראשון לצהובים, והם יידעו רק ביום שני מי תהיה היריבה שלהם על הכרטיס לפיינל פור. במכבי תל אביב הוכיחו בניצחון האחרון בירושלים כי גם בסגל חסר כפי שהופיעו בו, יש להם את האפשרות להציג כדורסל מצוין ומגיעים עם הרבה מאוד ביטחון לשלבי ההכרעה. יאניס ספרופולוס צפוי לחלק את הדקות נגד ראשון לציון אך הצהובים רוצים להשיג ניצחון על הכתומים שניצחו אותם רק לפני עשרה ימים. טיילר דורסי שבבידוד ימשיך להעדר, קווינסי אייסי ואלייז'ה בריאנט עשויים לשוב לסגל.

במכבי ראשון לציון, סגנית האלופה מהעונה שעברה, מגיעים במצב רוח טוב לפני רבע גמר הפלייאוף. הכתומים הצליחו במהלך הבית העליון להתחבר ולהציג כמה משחקים טובים, כששיאם היה הניצחון על מכבי תל אביב בבית. בעיר היין מגיעים ליד אליהו בלי הרבה ציפיות, עם רצון להציג שוב כדורסל טוב ולהמנע מפציעות לפני הסדרה שמצפה להם בהמשך השבוע.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. דני מרון
מקווה לשיפור בהגנה. קטש/דני מרון

הפועל ירושלים - הפועל חולון (19:25, ספורט 5)

ההפסד למכבי תל אביב קבע כי הקבוצה של עודד קטש תסיים את העונה במקום השני, והדרך שלה לאליפות תעבור בפיינל פור ביד אליהו. האדומים הציגו בדקות רבות כדורסל הגנתי לא טוב, וראו כיצד היריבה שלהם בורחת ליתרון של כמעט 30 נקודות. בבירה ירצו לראות כדורסל הגנתי טוב בצורה משמעותית מול הקבוצה הפחות איכותית שעומדת מנגד, ומצד שני לחלק את הדקות במשחק לפרוטוקול כדי להגיע מוכנים לרבע גמר הפלייאוף בהמשך השבוע.

שישה משחקים מאז חזרה הליגה מפגרת הקורונה, והפועל חולון סופרת שישה הפסדים. הקבוצה של עמית שרף הצליחה רק במשחק הראשון של העונה להפסיד בהפרש חד ספרתי, ובשאר המשחקים לא הייתה קרובה יותר מדי לניצחון. לארנה, רגע לפני רבע גמר הפלייאוף, תצא חולון עם שלושה זרים לאחר שדזי וושינגטון עזב, אך עם אוריאל טרויצקי שסיים את תקופת הבידוד שלו ונמצא שלילי לקורונה. גיא פניני כשיר, יוגב אוחיון נמצא בספק למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully