וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צסק"א צריכה להחזיר את אותלו האנטר. לשחרר אותו היתה טעות איומה"

ולדימיר גומלסקי, בנו של המאמן האגדי סשה גומלסקי ופרשן הטלוויזיה הרוסית, בטוח שהסנטר "יתאים בצורה מושלמת ליד שנגליה" ומנבא: "מכבי תל אביב תהיה אחת הקבוצות הטובות ביורוליג"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

בווידאו: מסיבת העיתונאים לאחר הארכת החוזה של יאניס ספרופולוס

הקיפאון של מכבי תל אביב בשוק ההחתמות ביורוליג גורם, כך נראה, לקבוצות אחרות ללטוש עיניים אל כוכביה. ברוסיה מפנטזים על חזרתו של אותלו האנטר לצסק"א מוסקבה, הקבוצה ממנה הגיע למכבי תל אביב בקיץ שעבר.

"אם זה אפשרי, צסק"א צריכה לעשות הכל כדי להחזיר את האנטר", אמר ולדימיר גומלסקי, פרשן הכדורסל הבכיר של הטלוויזיה הרוסית ובנו של מאמן העבר האגדי אלכסנדר גומלסקי. "האנטר מתאים בצורה מושלמת לשחק ליד טוקו שנגליה, כי הוא עושה את כל הדברים הקטנים שהגאורגי פחות בולט בהם. היום דימיטריס איטודיס כבר מבין שלשחרר את האנטר היתה טעות איומה, אחת הגדולות שלו כמאמן צסק"א".

אות'לו האנטר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
צסק"א מפנטזת? אותלו האנטר/דני מרון

האנטר, שהציג העונה יכולת שיא אל אף גילו המתבגר (33) והעמיד ממוצעים של 10.3 נקודות ו-6.4 ריבאונדים ביורוליג, חתם רק בפברואר האחרון על חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב, אולם גומלסקי בספק אם הצהובים יוכלו לעמוד בסכומים שהוא אמור להרוויח בעונה הבאה. צסק"א איפשרה לקייל היינס לעזוב הקיץ למילאנו, אולם מצבת הסנטרים שלי כבר כוללת את הרכש הטרי ניקולה מילוטינוב ואת ג'ואל בולומבוי.

כך או כך, התחזית של גומלסקי לגבי העונה הבאה של מכבי תל אביב אופטימית למדי. "הולכת להיות עונה מעניינת מאוד, ולדעתי גם די צמודה. ריאל מדריד, ברצלונה ואנאדולו אפס הן הפייבוריטיות, אבל גם מכבי תל אביב, חימקי, מילאנו ואולי גם פנרבחצ'ה אמורות להיות בין הקבוצות הטובות במפעל", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully