וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA נערכים לשחק בלי קהל בעונה הבאה: "אף קבוצה לא תהיה רווחית"

הקבוצות מתכוננות לעתיד פיננסי קודר: "ההפסדים יהיו עצומים". השחקנים מתלוננים על התנאים באורלנדו: "עומדים לגווע ברעב"

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת חזרת העונה/האתר הרשמי של ניו אורלינס פליקנס

בווידאו: זאיון וויליאמסון מתאמן לקראת החזרה למגרשים

ב-NBA מתכוננים במרץ לפתיחה המחודשת של עונת 2019/20 בבועה באורלנדו, אבל במקביל נערכים גם לעונת 2020/21 - שמסתמן שתהיה מאתגרת מאוד בהיבט הכלכלי.

על פי שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק", ב-NBA נערכים לתרחיש הסביר ביותר נכון לעכשיו, שבעונה הבאה המשחקים ייערכו ללא קהל. המשמעות היא שעל פי הערכות, ה-NBA תפסיד מיליארדי דולרים על מכירת כרטיסים ומרצ'נדייז.

"המציאות היא שהקבוצות לא יהיו רווחיות בעונה הבאה. זה די ברור", אמר בחשש מנהל אנונימישל אחת הקבוצות ל-ESPN. "הדברים משתנים במהירות מסחררת, וככל העונה לעונה הבאה לא נותר לנו אלא לנחש. אי אפשר באמת להיערך לעונה הבאה בצורה כזאת, ואני מאמין שנראה קבוצות שלמות בקיפאון מוחלט. השאלה היא כמה גדולים יהיו ההפסדים הכספיים בסופו של דבר".

אחת האפשרויות שהועלו בדיונים בין בעלי הקבוצות לראשי ה-NBA, היא לפתוח את העונה הבאה רק במרץ 2021, בתקווה שעד אז יהיה חיסון לקורונה ותהיה אפשרות להכניס קהל למגרשים. במקרה כזה העונה תיפתח במרץ ותסתיים באוקטובר, אבל יש בעיה נוספת: אם התוכנית הזו תתממש, עונת ה-NBA תתנגש עם אולימפיאדת טוקיו שאמורה להתקיים ב-23 ביולי עד ה-8 באוגוסט. כך או כך, נראה שתקרת השכר תרד לפחות מההערכה הראשונית שעמדה על 115 מיליון דולר.

בעלי גולדן סטייט ווריירס ג'ו לייקוב. AP
בעונה הבאה כל זה לא יהיה. בעלי גולדן סטייט ג'ו לייקוב מסתחבק עם האוהדים/AP

במקביל, שחקני ה-NBA ממשיכים להתלונן על התנאים בבועה באורלנדו. כידוע, השחקנים נמצאים בתנאי בידוד במתחם "דיסניוורלד" ומלבד איכות המתקנים "הירודה", על פי שלל שחקנים גם האוכל והחדרים במלונות לא עומדים בסטנדרטים המוכרים של הליגה.

"זה לא זה", צייץ מונטרז הארל שלשום לצד אימוג'י מקיא. "כן, אני עומד לגווע ברעב באורלנדו".

הארל לא היה היחיד: ביומיים האחרונים, עם הגעת הקבוצות לבידוד באורלנדו, התלוננו שחקנים רבים בעיקר על האוכל במתחם, שמוגש ישירות לחדרם במלון ללא יכולת בחירה.

"אחרי שתקופת הבידוד הראשונית תסתיים, לשחקנים תהיה גישה למסעדות בקמפוס ויוכלו לעשות הזמנות ממסעדות נוספות. חוץ מזה, אנחנו מבטיחים שלא יהיה אפילו מחסור הכי קטן באוכל", הבטיח דובר ה-NBA מייקל באס.

במקביל, ב-NBA עדיין מנסחים את התקנון בכל הנוגע למקרי הידבקות בקורונה במתחם. הרופא הראשי של הליגה אמר אמש ששחקן שיימצא חיובי לקורונה בבדיקות (שייערכו אחת לכמה ימים), ייאלץ לשהות בבידוד מוחלט במשך שבועיים לכל הפחות. "יכול להיות שהוא יידרש להיות מחוץ לפעילות של הקבוצה אפילו למשך זמן ארוך יותר. הכל תלוי בנסיבות".

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully