וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.7: קונטה רוצה את קאנטה, באיירן בעקבות אנדומבלה

מאמן אינטר מקווה להתאחד עם קשר צ'לסי והציב אותו בראש רשימת הרכש, הבווארים עשויים לצרף את קשר טוטנהאם. הארי קיין יעזוב?

אתר רשמי

העברות

* לוריין ממשיכה להיערך לקראת עונת החזרה שלה לליג 1 והפעם הודיעה על החתמתו לשלוש שנים של השוער בן ה-31 מתיו דרייה, שסיים את חוזהו באמיין.

* וולפסבורג נפרדה מהשוער בן ה-21 פיליפ מנצל, שהופיע בנבחרות הצעירות של גרמניה וישחק בעונה הבאה בקלגנפורט האוסטרית, הנאבקת על עלייה לליגה הראשונה בארצה.

שמועות

* על פי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט", אנטוניו קונטה ביקש מראשי אינטר להביא בקיץ את אנגולו קאנטה, הקשר הצרפתי אותו אימן בצ'לסי. עוד ברשימה של קונטה: אמרסון (גם הוא מצ'לסי) וארתורו וידאל (ברצלונה).

* ברשיה דורשת לא פחות מ-50 מיליון יורו עבור הקשר סנדרו טונאלי, אבל הגדולות יובנטוס, אינטר ומילאן שמעוניינות בו, לא מוכנות להציע יותר מ-30 מיליון. הקשר בן ה-20 כבש העונה שער אחד ובישל עוד שישה ב-29 משחקי ליגה, ורשם שלוש הופעות במדי נבחרת איטליה.

* ב"הסאן" מספרים שהארי קיין מאס שחוסר היכולת של טוטנהאם להתחרות באופן רציף על תארים ושהוא רוצה לעזוב את התרנגולים. מנצ'סטר יונייטד וליברפול הן המועמדות המובילות לרכוש אותו אם טוטנהאם אכן תעמיד אותו למכירה בלית ברירה.

* ב"דיילי סטאר" טוענים שחרף המצב הכלכלי הלא יציב של ברצלונה, הבלאוגרנה מאוד רוצים לרכוש מטוטנהאם את ריאן ססניון. אחת הסיבות היא שהאנגלי בן ה-20 הוא שחקן מאוד מגוון שיכול להיות מתופקד בכל העמדות ובכל מערך בכנף השמאלית.

* ועוד מברצלונה: ארדה טוראן שסוף סוף סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי, מבוקש בהאנובר מליגת המשנה בגרמניה. המאמן הטורקי-גרמני, קנאן קוג'אק, אמר: "אם זה יתאפשר מבחינה כלכלית, מאוד נרצה לצרף אותו".

* "לה 10 ספורט" הצרפתי מדווח: באיירן מינכן רוצה את טאנגי אנדומבלה, קשרה הצרפתי של טוטנהאם. על פי הדיווח, הכיוון הוא השאלה לעונה אחת.

* על פי, "א-בולה" הפורטוגלי: בנפיקה ממשיכה במאמצים להחזרת ז'ורז'ה ז'סוס ומציעה כעת למאמן שהוביל את פלמנגו לזכייה בגביע ליברטדורס ובאליפות ברזיל לא פחות מ-2 מיליון יורו לעונה, בחוזה לארבע שנים.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 11.7: אינטר הציבה תג מחיר מוזל על לאוטרו, קימפמבה האריך חוזה בפ.ס.ז'

לכתבה המלאה
שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
מתוסכל בטוטנהאם. הארי קיין/רויטרס

* מתגברים הדיווחים על רצונה של צ'לסי לצרף את מלאמין אפקלה בן ה-15, שמכונה "אמבפה החדש". בל'אקיפ מספרים שהבלוז עוקבים אחר החלוץ בן ה-15 כבר כמה חודשים.

* מילאן מתכוונת להגיש הצעה על פטריק שיק, החלוץ הצ'כי בן ה-24 ששיחק העונה כמושאל בר.ב. לייפציג ושייך לרומא. לגרמנים יש אופציה ראשונה לרכוש אותו, אבל הם לא ינצלו אותה אז רומא תהיה פתוחה לקבל הצעות אחרות.

* אסקיאל גאראי, הבלם הארגנטינאי שסיים את חוזהו בוולנסיה, עשוי למצוא עצמו בסרייה A. רומא ואינטר מעוניינות בשחקן בן ה-33, כשגם אתלטיקו מדריד והאקסית בנפיקה הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

* ברהים דיאס ששותף העונה במשך 30 דקות ליגה בלבד במדי ריאל מדריד, עשוי לעבור בהשאלה לבטיס. מאמנה החדש של קבוצה מסביליה, מנואל פלגריני, מאוד מעריך את הקשר בן ה-20 ולפי דיווחים בספרד, כבר העלה את שמו בפגישה את ההנהלה. הצ'יליאני מכיר את ברהים ממנצ'סטר סיטי כמובן.

* ריבר פלייט מעוניינת בשחקן הכנף של אספניול, מתיאס ורגאס. הארגנטינאי בן ה-23 נמכר לאספניול מוולס סרספילד תמורת 10.5 מיליון יורו, אבל זו ירדה וכנראה תיאלץ למכור אותו - אפילו במחיר הפסד. במועדון הפאר הארגנטינאי מוכנים להקציב כ-8 מיליון יורו לעסקה.

* ב"איל ג'ורנלה" האיטלקי טוענים שסוכן העל ז'ורז'ה מנדש, הציע לאתלטיקו מדריד, וולבס ויובנטוס את חלוץ מילאן, רפאל לאאו. הפורטוגלי בן ה-21 נרכש מליל רק לפני שנה תמורת 23 מיליון יורו ובאיטליה טוענים שהוא לא רוצה לעזוב את מילאן, אלא שמנדש בוחש ולא מן הנמנע שגם יבשל עסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully