וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירנברג ניצלה מירידה בדקה ה-96 במותחן ענק: "זה היה משוגע, כל כך משוגע"

אינגולשטאדט הובילה 0:3 בפלייאוף על המקום בבונדסליגה השנייה, אבל שלויזנר המחליף צימק אחרי סיומה של תוספת הזמן ונירנברג שרדה בזכות שער החוץ

אתר רשמי

בווידאו: קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן

דרמה אדירה חתמה הערב (שבת) את עונת 2019/20 בכדורגל הגרמני, כאשר נירנברג נמנעה מירידה לליגה השלישית, בה לא שיחקה מאז 1997, רק בזכות שער מצמק של פביאן שלויזנר בדקה ה-96 במשחק הפלייאוף מול אינגולשטאדט. שלויזנר, עם הגול הראשון שלו במדי נירנברג, בסך הכול הקטין ל-3:1, אבל בזכות ה-0:2 במשחק הביתי ביום שלישי - הקבוצה שלו שרדה בבונדסליגה השנייה והותירה את אינגולשטאדט בליגה השלישית וכצד המאוכזב בדרבי האקסיות של אלמוג כהן.

שחקני נירנברג חוגגים הישארות בבונדסליגה השנייה. GettyImages
איזה טירוף. שחקני נירנברג בסיום/GettyImages

במחצית הראשונה אף אחד לא חשב שיתפתח מותחן שכזה. נירנברג חיכתה שהזמן יעבור ואינגולשטאדט לא מצאה דרך להשיג את השער הראשון, עד שהשוער האורח כריסטיאן מאתניה הדף כדור חופשי על שחקן הגנה שלו והקפטן המקומי שטפן קוטשקה כבש מקרוב בדקה ה-53. כדור חופשי נוסף מצא בדקה ה-62 את הראש של הבלם טוביאס שרוק שנגח פנימה, ואחרי עוד ארבע דקות הגיעה נגיחה נוספת של רובין קראוסה - שוב לאחר כדור חופשי.

המארחת הייתה בטירוף, ספרה את הדקות ובשניות הסיום שחקני הספסל כבר היו מוכנים עם משרוקיות כדי לפרוץ למגרש ולחגוג, אבל חצי דקה אחרי סיום התוספת פטריק אראס הפך כדור סתמי לתוך הרחבה, אחד הבלמים של אינגולשטאדט החליק ושלויזנק המחליף גלש וגלגל את הכדור אל הרשת. נירנברג נשארה.

מיכאל וייזינגר מאמן נירנברג. GettyImages
"זה התעלה על הכול". מיכאל וייזינגר חוגג/GettyImages
שחקני אינגולשטאדט מאוכזבים. GettyImages
כבר היו מוכנים לחגיגות, ואז הגיע השער. שחקני אינגולשטאדט המדוכאים/GettyImages

מיכאל וייזינגר, המאמן הזמני של נירנברג, סיכם: "ידעתי שנעלה על האוטובוס ב-21:45 כשאנחנו עדיין בליגה השנייה, אבל זה היה ברוטאלי. זה היה מרחץ אמוציונלי. זה היה משוגע, כל כך משוגע. אני בכדורגל הרבה זמן, אבל זה התעלה על הכול. הפסדנו בכל היבט, אבל ניערנו את עצמנו, הלכנו על כל הקופה ובאנו על שכרנו במהלך האחרון".

באינגולשטאדט טענו לעבירה שהובילה להחלקה במהלך המכריע, והמאמן תומאס אוראל אמר: "ראיתי קבוצה שעשתה משהו מדהים היום, אבל נשדדה בסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully