וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע דרוכה: "גמר הגביע יושב בראש של השחקנים כבר חודש"

11.7.2020 / 19:10

התרגשות גדולה בקבוצה לקראת מכבי פתח תקוה בשני: "אחרי שנתיים מורכבות, אנחנו רחוקים משחק אחד מתואר". מרואן קבהא כשיר ויפתח בקישור, יוסי אבוקסיס מתלבט בנוגע לשני המגנים

מתוך אינסטגרם

בווידאו: חאתם עבד אלחמיד כובש באימון סלטיק

48 שעות לפני גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה, ובהפועל באר שבע כבר חשים את ההתרגשות. אף שמדובר במשחק גמר ללא קהל, הורגשה כבר באימון הבוקר (שבת) דריכות מיוחדת אצל השחקנים. "זה גמר גביע וזה יושב בראש של השחקנים כבר חודש בדיוק", אמרו הערב במועדון. "ברור שאם היה קהל, היו 20 אלף באר שבעים בבלומפילד והיו שיירות מהדרום. אבל גם בלי קהל, ההתרגשות מאוד גדולה. אחרי שנתיים מורכבות מאז האליפויות אנחנו רחוקים משחק אחד מתואר".

שחקן הפועל באר שבע, מרואן קבהא. דני מרון
הוסר הספק. מרואן קבהא/דני מרון

על פי האימון, למאמן יוסי אבוקסיס נותרו עוד שתי התלבטויות בהרכב והן בעמדות המגנים. מצד ימין עדיין לא הוחלט מבין בן ביטון ואור דדיה ומצד שמאל התחרות בין אורן ביטון לשון גולדברג עדיין פתוחה. מאמן הפועל באר שבע צפוי להכריע בעניין רק מחר אחרי האימון המסכם, ואולי אפילו רק ביום שני כשהשחקנים יגיעו בצהריים לבית המלון בתל אביב להכנה אחרונה.

באשר למרואן קבהא, הוסר הספק בנוגע לכשירותו והוא יפתח בקישור יחד עם דויד סימאו ותומר יוספי. בהתקפה ישחקו ז'וזואה, אלטון אקולטסה ובן שהר. כל השישה לא פתחו מול מכבי תל אביב במחזור הסיום של ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully