וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר על מעבר סוף פודגוראנו לרומא: "גאה מצד אחד ומאוכזב מצד שני"

11.7.2020 / 13:25

נשיא מכבי חיפה בירך את הכישרון הצעיר על החתימה באיטליה: "שלא ישכח מאין יצא לאירופה". התכנית של רומא: להסב אותו לחלוץ מרכזי. ניר דוידוביץ' יהיה מאמן השוערים של הפועל רעננה

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

אחרי שחתם רשמית ברומא, במכבי חיפה נפרדים מסוף פודגוראנו. היום (שבת) פרסם נשיא המועדון יעקב שחר דברי פרידה באתר הרשמי.

"כל שחקן שלנו שמשתלב בקבוצת כדורגל בחו"ל, מביא כבוד למועדון שלנו, במיוחד כשהוא מצליח.
אני, כראש המערכת שלנו, גאה מצד אחד ומאוכזב מצד שני. לא אחת שחקני מכבי חיפה הגיעו לרמות הגבוהות באירופה, לאחר שאנו בארץ נהנינו לראותם מככבים בקבוצתנו הבוגרת מספר שנים. לדוגמא: אייל ברקוביץ' יצא לחו"ל בגיל 23, רביבו כנ"ל, יוסי בניון בגיל 22, ליאור רפאלוב בגיל 26, איגביני יעקובו, קנדאורוב ואחרים.

"אנו שמחים ששחקנים מצטיינים ממחלקת הנוער שלנו מגיעים לנבחרות ישראל בגילאים השונים.
עם נבחרות אלו הם יוצאים לטורנירים באירופה ונחשפים לנציגי קבוצות העוקבים אחריהם, כמו במקרה של סוף, וזוכים בקלות בפרי עמלנו.

"כפי שציינתי, אנו לא עמדנו בדרכו של סוף, כמו כל שחקן שרצה להתקדם לאירופה. ברוב המקרים אף יזמנו זאת, אולם כאמור רצינו ליהנות מפירותינו גם בקבוצה הבוגרת שלנו. אנו מאחלים לסוף בהצלחה! שלא ישכח מאין יצא לאירופה ושיבוא לבקר ולספר".

שוער העבר של הירוקים ניר דוידוביץ סיכם היום עם הפועל רעננה וישמש כמאמן השוערים של הקבוצה מהליגה הלאומית, אותה יאמן גל כהן. במקביל צפוי דוידוביץ' לשמש כמאמן שוערים במחלקת הנוער.

סוף פודגוראנו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לרומא יש תכניות גדולות. סוף פודגוראנו/ברני ארדוב

באיטליה כבר עושים היכרות עם פודגוראנו. החלוץ הישראלי בן ה-18 עבר שלשום סופית ממכבי חיפה לג'אלורוסי, ובעונה הבאה יתחיל את דרכו בקבוצת הנוער של המועדון.

באיטליה טוענים שרומא רואה בפודגוראנו פוטנציאל גדול, אולם מייעדת אותו להיות חלוץ מרכזי. עד היום, הרבה לשחק פודגוראנו כשחקן כנף.

"הוא יכול לשחק בשני התפקידים, אבל הפוטנציאל האמיתי שלו הוא בתור חלוץ מרכזי. רומא תנסה להסב אותו לכזה בתקופה הקרובה, כדי שבבוא היום יעלה לקבוצה הבוגרת ויהיה מעין יורש של אדין דז'קו", ציינו בתקשורת האיטלקית.

פיזית, חולק פודגוראנו פרופיל דומה לזה של הכוכב הבוסני המתבגר, שחגג במרץ את יום הולדתו ה-34. כמו דזקו, גם פודגוראנו גבוה וחסון אבל ניחן במהירות גבוהה. "המראה של פודגוראנו מתעתע", טענו ב"גול איטליה". "הוא מהיר מאוד עם הכדור ובלעדיו, והוא מסוגל לבעוט היטב בשתי הרגליים. הוא לא השחקן הכי אסתטי ונעים לצפייה, אבל על אף גילו הצעיר הוא כבר למד איך לפגוע בהגנה של הקבוצה היריבה".

"פודגוראנו יכול לשחק גם בכנף. הוא יודע להגביה ויש לו יכולות אחד על אחד מרשימות. זה גרם למכבי חיפה לקדם אותו לקבוצה הבוגרת כבר עכשיו", הוסיפו.

מכבי חיפה תקבל עבור השחקן דמי השבחה בשווי כ-350 אלף יורו. הכישרון הצעיר מחזיק גם באזרחות רומנית, ואף קיבל לאחרונה פנייה מגורמים במטרה לבחון אפשרות לפיה הוא ייצג את נבחרת הנוער של רומניה, מתוך תקווה שימשיך במסלול עד הנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully