וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנט אטיין הציעה 3.5 מיליון יורו על שון וייסמן, לוקומוטיב נדחתה

11.7.2020 / 18:39

הקבוצה הצרפתית הגישה הצעה רשמית, וולפסברגר מקווה למכור את מלך השערים של הליגה האוסטרית בסכום גבוה יותר. המו"מ נמשך

מתוך אינסטגרם

בווידאו: חאתם עבד אלחמיד כובש באימון של סלטיק

סנט אטיין הצרפתית הגישה לוולפסברגר הצעה רשמית על שון וייסמן בגובה של 3.5 מיליון יורו ובין המועדונים מתנהל מו"מ. האוסטרים דחו לאחרונה הצעה נמוכה יותר מלוקומוטיב מוסקבה ומקווים למכור את מלך שערי הבונדסליגה האוסטרית בסכום של כ-5 מיליון יורו.

וייסמן סיים עונה חלומית עם 30 שערי ליגה (שבר את שיא השערים לשחקן ישראלי בחו"ל) ו-37 כיבושים בכל המסגרות. על פי האתר הרשמי של הליגה האוסטרית, הישראלי הגיע במקום השני בדירוג מצטייני העונה, כשהבוחרים שהצביעו הם נשיאי הקבוצות, המאמנים והמנהלים. היחיד שהקדים את וייסמן הוא דומיניק סובוסלאי, ההונגרי בן ה-19 של רד בול זלצבורג, שנבחר לשחקן העונה.

בחודשים האחרונים וייסמן הוזכר גם כמועמד לסלטיק, בורדו ואפילו מילאן, אבל אף אחת מהן לא הגישה הצעה. ב-10 הימים האחרונים וולפסברגר קיבלה שתי הצעות רשמיות, מלוקומוטיב מוסקבה וסנט אטיין, כאשר הצרפתים נראים רציניים יותר.

סנט אטיין היא אחד ממועדוני הפאר של צרפת והיא עדיין מחזיקה בשיא הזכיות באליפות עם 10. את הקבוצה מאמן קלוד פואל והיא סיימה עונה רעה במיוחד במקום ה-17. הירוקים מחפשים חלוץ דומיננטי אחרי שנאלצו לתפקד את ווהבי חאזרי בחוד לאורך מרבית העונה, זאת לאור העובדה שהחלוצים האחרים לא סיפקו את הסחורה.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
יחזור ללבוש ירוק? וייסמן/GettyImages

וייסמן הגיע לוולפסברגר בקיץ שעבר, אחרי שסיים את חוזהו במכבי חיפה. מלבד ההצלחה הכבירה בליגה האוסטרית, הוא גם כבש שערים בליגה האירופית נגד בורוסיה מנשנגלדבאך ורומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully