וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן אחרי ששבר את השיא: "כבוד גדול לייצג את המדינה שלי, התחושה אדירה"

חלוץ וולפסברגר, שהגיע ל-30 שערים ורשם את עונת הבכורה הטובה לשחקן בליגה האוסטרית, העלה פוסט נרגש לאינסטגרם: "מרגיש את האהבה והפרגון מישראל, מודה לכולם". הישראלי הגיע במקום השני בדירוג מצטייני העונה

שון וייסמן כובש במדי וולפסברגר/יוטיוב

בווידאו: שון וייסמן כובש

שון וייסמן שבר הערב (ראשון) את שיא השערים של שחקן ישראלי בליגה זרה, כשסיים את העונה באוסטריה עם 30 שערים במדי וולפסברגר. וייסמן כבש את השלישי של קבוצתו עם הקפצה יפה ב-1:3 על ראפיד וינה וכך וולפסברגר הבטיחה את המקום השלישי בליגה האוסטרית והכרטיס האוטומטי לשלב הבתים של הליגה האירופית בפעם השנייה ברציפות.

וייסמן העלה פוסט לאינסטגרם, בו כתב: "כבר מהיום הראשון שלי בוולפסברגר היו לי שתי מטרות: הראשונה הייתה לגרום לגאווה לכל האוהדים כאן ובישראל, והשנייה להיות בורג מרכזי בליגה האוסטרית. הערב כבשתי את השער ה-30 בליגה וה-37 בסך הכול העונה. זה לא פחות ממדהים.

"לאשתי שנמצאת איתי כאן יש חלק גדול בהצלחה, אבל לא רק לה. תודה גדולה לאוהדים של וולפסברגר ולכל האנשים בישראל, אני מרגיש את הפרגון ומעריך אתכם מאוד. זה כבוד גדול לייצג את המדינה שלי שבוע אחרי שבוע. זו עונה היסטורית עבורי והתחושות אדירות".

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
עונת בכורה חלומית מחוץ לישראל. שון וייסמן/GettyImages

פרט לשיא הישראלי, כאשר וייסמן שיפר את ההישג של ערן זהבי מהעונה שעברה (29 שערי ליגה במדי גוואנגז'ו R&F הסינית) החלוץ קבע גם תקדים באוסטריה: זו עונת הבכורה הטובה ביותר של שחקן כלשהו בבונדסליגה הזו, כשמעולם לא היה כדורגלן שכבש 30 שערים כבר בעונתו הראשונה.

על פי האתר הרשמי של הליגה האוסטרית, וייסמן הגיע במקום השני בדירוג מצטייני העונה, כשהבוחרים שהצביעו הם נשיאי הקבוצות, המאמנים והמנהלים. היחיד שהקדים את וייסמן הוא דומיניק סובוסלאי, ההונגרי בן ה-19 של רד בול זלצבורג, שנבחר לשחקן העונה. הישראלי קיבל את פרס מלך השערים וסיים ראשון גם בדירוג המצטבר של תרומה לשערים (גולים ובישולים) כשבשתי הקטגוריות סגנו הוא פאטסון דאקה מזלצבורג.

דירוג נעל הזהב (וייסמן מעל מסי)

1. רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן) - 68 נקודות
2. צ'ירו אימובילה (לאציו) - 58
3. טימו ורנר (ר.ב. לייפציג) - 56
4. כריסטיאנו רונאלדו (יובנטוס) - 50
5. ארלינג הולאנד (בורוסיה דורטמונד) - 50
6. שון וייסמן (וולפסברגר) - 45
7. ליאונל מסי (ברצלונה) - 44
8. ג'יימי ורדי (לסטר סיטי) - 42
9. רומלו לוקאקו (אינטר) - 38
10. פייר אמריק אובמיאנג (ארסנל) - 38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully