וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרד מהמשפחה, בינתיים: אשתו וילדיו של ערן זהבי ישובו לישראל

6.7.2020 / 10:55

בעקבות החלטת הליגה הסינית לערוך 14 משחקים בשתי ערים שונות, זהבי לא יוכל לבוא במגע עם משפחתו ולכן הוא החליט להחזירם לארץ. הליגה תיפתח ב-25 לחודש

מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

אשתו וילדיו של ערן זהבי ישובו לישראל בעקבות ההחלטה בליגה הסינית לערוך 14 משחקי ליגה בשתי ערים נפרדות החל מה-25 ביולי. מדובר בשתי ערים מחוץ לגוואנגז'ו שנחשבות לנקיות מנגיף הקורונה.

בתקופה שבה זהבי אמור ליטול חלק באותם משחקים, הוא לא יוכל לבוא במגע עם משפחתו ולכן הוא החליט ביחד עם רעייתו שהיא ושלושת הילדים יחזרו לישראל. השחקן העלה הבוקר לסטורי באינסטגרם קטע וידאו קצר שבו אשתו נראית אורזת.

ערן זהבי ומשפחתו בסין. מתוך האינסטגרם של ערן זהבי, אתר רשמי
מתפצלים. משפחת זהבי/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

כאמור, עונת 2020 בליגה הסינית תצא לדרך ב-25 ביולי, אחרי דחייה של קרוב ל-5 חודשים. העונה הייתה אמורה לצאת לדרך ב-22 בפברואר, אבל התפרצות נגיף הקורונה גרמה לדחייה. זהבי, מלך השערים של הליגה הסינית בעונה שעברה, יסיים את חוזהו בקבוצה בסוף דצמבר והוא למעשה חופשי לנהל כבר עתה מו"מ על מעבר ללא תמורה לקבוצה אחרת בינואר. לשני הישראלים יש מאמן חדש, שחקן העבר ההולנדי ג'ובאני ואן ברונקהורסט, שמונה לקראת עונת 2020.

בסין ראו כיצד הליגות השכנות בדרום קוריאה, יפן וטייוואן יוצאות לדרך, אבל החליטו להמתין. ליגת הכדורסל המקומית, בה משחקים לא מעט כוכבי NBA לשעבר, התחדשה ב-20 ביוני בלי קהל ובימים האחרונים התקבלה החלטה דומה לגבי ליגת הכדורגל.

עוד בוואלה!

ה-30 שלו בליגה האוסטרית: שון וייסמן שבר את שיא השערים של ערן זהבי

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully