וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי מרין נפרד: "היו לא מעט בעיות בהפועל באר שבע. לא נכשלתי שם"

אחרי שחזר לקבוצת נעוריו ספריסה, הקשר מסכם את התקופה בישראל: "אם לא משבר הקורונה, הייתי מקבל עוד הזמנות להוכיח את עצמי"

מתוך אינסטגרם

בווידאו: אקס הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד כובש באימון סלטיק

ג'ימי מרין מסכם את הקדנציה בישראל וטוען: לא נכשלתי. הקשר הקוסטה ריקני בן ה-22 חזר שלשום (חמישי) לקבוצת נעוריו דפורטיבו ספריסה, אצלה חתם עד 2023. אמש הוא התראיין לתקשורת המקומית וסיפר על חוויותיו מהפועל באר שבע.

"אני לא רואה את הקדנציה שלי בבאר שבע ככישלון. היו שם כל מיני בעיות, במיוחד בתקופה האחרונה סביב משבר הקורונה", אמר מרין שנרכש על ידי באר שבע ביוני 2019 בתור הבטחה גדולה, וחתם לשלוש שנים. "משבר הקורונה מורגש בכל העולם, ובבאר שבע הוא הורגש עוד יותר. הבעלים נטשה את הקבוצה ואחר כך היו כל מיני בעיות בתוך המועדון. ביקשתי לדבר עם האחראים שם, ולמזלי הם היו הגונים מספיק כדי לסכם איתי על עזיבה בתנאים סבירים. העזיבה שלי עזרה להם להתמודד עם המצב הקשה שנקלעו אליו. אני מאמין שאם לא משבר הקורונה, הייתי מקבל עוד הזדמנות ומוכיח את עצמי".

ג'ימי מרין שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
כישלון? לא אם שואלים אותו. ג'ימי מרין/דני מרון

מרין לא הותיר חותם בבאר שבע. בספטמבר 2019 הוא כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה, אבל מאז הלך ודעך ובפרואר השנה הושאל למ.ס. אשדוד עד סוף העונה. כעת, כאמור, הוא חוזר למולדתו.

"אני מאמין שאוכל להחזיר לעצמי את הביטחון עכשיו", הסביר. "הצטרפתי לקבוצה הכי גדולה בקוסטה ריקה, עם שחקנים מצוינים ושאיפות גבוהות. אני רואה את זה בתור דבר טוב, ולא מרגיש שחזרתי לקוסטה ריקה מישראל בגלל שנכשלתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully