וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג הבהיר לשחקני בית"ר ש"רובכם יישאר", ויסביר לבניון: אהיה הרבה יותר דומיננטי

8.7.2020 / 6:54

הבעלים ניסה להרגיע את השחקנים המודאגים, אבל לא כולם השתכנעו: "אנחנו לא טיפשים". בנוסף חוגג יעביר מסר לבניון ואוחנה: מתכוון להיות יותר מעורב בעונה הבאה. רוני לוי צפוי לעזוב

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול אחרי ה-2:2 מול בית"ר

עיקרי הדברים

- משה חוגג ניסה להרגיע את שחקני בית"ר המודאגים לקראת העונה הבאה - אבל לא כולם השתכנעו

- אוחנה הזהיר את השחקנים: "תיזהרו ממסיבות והתקהלויות בפגרה, תהיה עליכם זכוכית מגדלת"

- חוגג ייפגש עם בניון ואוחנה ויבהיר: אני מתכוון להיות יותר דומיננטי. רוני לוי צפוי לסיים את דרכו

- הרגע המשעשע במשחק סיום העונה נגד מכבי חיפה: כך נשמעת בדיקת VAR מכר הדשא

seperator

1. חוגג הבטיח לשחקנים: "רובכם יישאר בעונה הבאה". לא כולם השתכנעו

מיד אחרי ה-2:2 אמש (שלישי) עם מכבי חיפה שחתם את עונת 2019/20, אסף אלי אוחנה את שחקני בית"ר ירושלים לשיחת סיכום. "בסך הכל הייתה עונה מכובדת. אנחנו רוצים להודות לכם השחקנים ולכל הצוות המקצועי. השגנו כרטיס לאירופה שזה דבר שרצינו, אולי אפשר היה לעשות יותר גם ברמת הכדורגל ולשם נשאף בעונה הבאה. אני מבקש מכולם לשמור על עצמם בפגרה הקצרה, במיוחד בתקופה הזאת כשהקורונה משתוללת, ולהימנע מהתקהלויות ומסיבות. מסתכלים עליכם עם זכוכית מגדלת ואתם צריכים להיות זהירים".

גם הבעלים משה חוגג שוחח עם השחקנים וניסה להעביר להם מסרים מרגיעים. "אל תתייחסו לכל פרסום, מי שנצטרך להודיע לו משהו נודיע, אבל מרבית הסגל כאן יישאר בעונה הבאה. בסך הכל היו הרבה דברים טובים בעונה הזאת, ואני חושב שמה שהיה חסר לקבוצה זה שהיא לא הייתה מספיק חזקה ברמה המנטלית. נקווה שבשנה הבאה נמשיך את ההתקדמות ונהיה קבוצה אפילו טובה יותר. אלירן עטר ומיכאל אוחנה יחזרו ויהפכו אותנו לקבוצה חזקה יותר".

לא כל השחקנים "קנו" את דבריו של חוגג. "יצאו ידיעות שפוגעות בהרבה שחקנים ואף אחד במועדון לא הכחיש, זה אומר משהו", אמרו כמה מהם. "השחקנים לא טיפשים וגם מקבלים לא מעט מידע מסוכנים ואנשים מהכדורגל שמדברים עם אנשים במועדון. היו צריכים היו לדבר איתנו בפנים ולא דרך התקשורת. היום חוגג דיבר קצת אחרת, אבל נמתין לראות מה הצעדים הבאים".

עוד בוואלה!

יוסי בניון: "בית"ר נכשלה? זה מנותק מהמציאות. רוני לוי המאמן הטוב בארץ"

לכתבה המלאה
בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם המנהל המקצועי יוסי בניון. ברני ארדוב
מסר מרגיע, או שלא? משה חוגג אמש/ברני ארדוב

2. חוגג במסר לבניון: אהיה הרבה יותר דומיננטי בעונה הבאה

בחדר ההלבשה של בית"ר הייתה אווירה טובה של סיום עונה וגם תחשוה של סיום דרך עם הצוות המקצועי. כולם נפרדו בנעימים ואמרו מילים חמות, אך החל מהיום יחלו השיחות לקראת העונה הבאה. רק אחרי שמשה חוגג ייפגש עם אוחנה ובניון תתקבל ההחלטה הסופית בנוגע לרוני לוי. אם יוחלט שלוי מסיים את דרכו, בית"ר תצטרך להתנהל מול עורך הדין שלו, כאשר בכל מקרה היא תצטרך לשלם את שכרו עד שימצא קבוצה חדשה. עד כה אף שם של מאמן לא עלה בבית"ר בצורה רצינית ורק לאחר שדברים יובהרו בימים הקרובים, יוכלו בבית"ר להתקדם. בשיחות הללו גם אמורות להתברר הסמכויות של יוסי בניון, כאשר משה חוגג העביר לא מעט מסרים כי הוא מתכוון להיות הרבה יותר דומיננטי בקבלת ההחלטות בעונה הבאה.

בצד הכלכלי, נותר לא מעט חוסר ודאות. בית"ר אמורה להגיש השבוע תקציב משוער שיכלול גם הכנסות אם יהיה קהל, אך אין יותר מדי משמעות לכך, משום שהליגה תיפתח ותיערך לפחות בחודשים הראשונים ללא קהל. בנוסף, הפיצוי הכספי ממשרד האוצר מהאוצר עדיין רחוק, הספונסרים לא ממהרים לחדש את ההסכמים ויש ספק גדול בנוגע ליכולת של בית"ר וקבוצות נוספות לפתוח את הליגה במתכונת הזאת.

חלק מתוכנית העבודה של בית"ר היא מכירת הזרים וחיסכון של שכרם הגבוה, אך כרגע אין שום שחקן שקרוב לעזיבה. אמש אנטואן קונטה ועלי מוחמד הודיעו לפני המשחק שהם "סחוטים מבחינה פיזית" ולכן לא שיחקו.

חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים, מאחוריו אביאל זרגרי. ברני ארדוב
חוסר הוודאות הכלכלי נמשך/ברני ארדוב

3. הלחץ על השופט, והעקיצה: כך נשמעת בדיקת VAR מכר הדשא

ונסיים עם חיוך. במהלך המחצית הראשונה נפסל שער של עידן ורד בטענה לנגיעת יד. ללא קהל ביציעים, אפשר היה לשמוע היטב את השחקנים את השיחות בין השחקנים לשופט אוהד אסולים בזמן שהוא צופה במהלך במערכת ה-VAR. עוד בזמן הבדיקה של מערכת הוידאו, שי קונסטנטין גנב את ההצגה כשאמר לשופט: "אוהד, אל תחכה להם בכלל, הכדור פגע בירך, אין סיכוי שהיה יד". לאחר שהשופט ניגש למסך קונסטנטין עמד כמה מטרים ממנו ואמר לו: "הנה זה ברור, מכאן אני רואה, אמרתי לך, לא היה צריך אפילו VAR, אמרתי לך".

דן איינבינדר הצטרף ואמר: "אם לא רואים בבירור, אז זו לא יד. תחזרו למקומות, גול חוקי", וגם דיוגו ורדאסקה ואורי מגבו הצטרפו לקריאות. מנגד, במכבי חיפה רק צ'ארון שרי סימן לשופט בתנועות ידיים: "בלי היד זה לא היה גול, וזה מה שקובע". הלחץ של שחקני בית"ר לא עזר ואסולין פסל את השער. במחצית השנייה, כשעידן ורד כבש שער חוקי, הוא עקץ את צוות השיפוט ואמר להם: "תבדקו ב-VAR".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully