וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "לא קל לשחק פה, קבוצות מתגוננות עם תשעה שחקנים"

6.7.2020 / 12:58

מאמן מכבי ת"א התראיין בסרביה: "יש בקבוצה שחקנים שמושכים עניין בליגות בכירות באירופה". על גולדהאר: "הוציא הכי מעט כסף בתקופתי"

דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, פלייר/דוברות מכבי תל אביב

ולאדן איביץ' עומד לסיים את עונתו השנייה במכבי תל אביב עם שתי אליפויות קלות ומרשימות במיוחד. המאמן הסרבי, שצפוי לעזוב את הצהובים הקיץ, כבר סיפק מספר רמזים לגבי עתידו והיום (שני) הוא סיפק ראיון נוסף לתקשורת בסרביה שבו הוא התייחס בין היתר לפילוסופיה שלו ולתקופה הנהדרת שלו במועדון הצהוב.

"הפילוסופיה שלי היא שההגנה מתחילה משחקני ההתקפה וההתקפה מתחילה מההגנה", אמר איביץ', "כולם מחוייבים למאמץ הקבוצתי. הקבוצה עשתה עבודה טובה לאורך העונה וגם אחרי שהבטחנו את האליפות מבחינה מתמטית, השחקנים המשיכו להתאמן ברצינות והראו רמה גבוהה של מקצוענות, למרות שזה היה הגיוני מצידם להירגע. אנחנו רוצים לסיים את העונה בלי הפסד".

איביץ' דיבר על ההשקעה של גולדהאר בתקופתו ואמר: "מאז שגולדהאר הוא הבעלים של המועדון, הוא השקיע הכי מעט בשנתיים שלי פה. הגעתי לקבוצה כשהיא לא יכולה להשקיע בשחקני חיזוק, לא עשינו אף העברה בשנתיים האחרונות. הבאנו זרים בהעברה חופשית בכסף קטן".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
במנהלת מתעקשים. ולאדן איביץ'/דני מרון

המאמן הוסיף: "למועדון יש כמה שחקנים שהוא יכול למכור אותם בהרבה כסף והם מושכים עניין בליגות הגדולות באירופה. למכבי יש גם הכי הרבה נציגים בנבחרת ישראל".

איביץ' התייחס ללחץ שהיה עליו אחרי שמכבי תל אביב לא זכתה באליפות שלוש שנים: "הייתי מודע ללחץ הגדול, אבל הייתי צריך אתגר כזה. יש בישראל שלושה מועדונים גדולים חוץ ממכבי - מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, שהיא הירבה הגדולה שלנו והמשחקים מולה הם כמו הדרבי של בלגראד".

על הסגנון ההגנתי של היריבות: "לא קל לנצח פה בגלל שרוב היריבות מתכוננות עם תשעה שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully