וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "מכבי חיפה עשתה עונה טובה, אבל לא כמו שלנו"

4.7.2020 / 23:12

מאמן מכבי תל אביב ניצח את הירוקים בפעם הרביעית העונה והשיב למרקו בלבול: "הוא שיפר אותם, אבל אני לא רוצה לדבר על מי שיחק יותר אטרקטיבי". על המבודדים: "זה לא נורמלי בעיני"

דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, פלייר/דוברות מכבי תל אביב

בווידאו: דור פרץ בסיום ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה

"ניצחנו את מכבי חיפה ארבע פעמים העונה, היינו הקבוצה הטובה יותר", במילים הללו, באופן פשוט ובמשפט אחד, סיכם ולאדן איביץ' את מאבק האליפות. מאמן מכבי תל אביב הוליך את האלופה ל-0:1 בחיפה במשחק הרביעי בין הקבוצות העונה, שהפך לניצחון הרביעי של הצהובים. אחרי המשחק יונתן כהן עקץ בטוויטר: "4/4 סוויפ!!!".

מכבי תל אביב נתקלה במשוכה בדרך למשחק הערב. איתן טיבי, אייל גולסה ואבי ריקן קיבלו הודעה שהם באו במגע עם חולה מאומת ולא יצאו עם הקבוצה, ובמועדון לא הבינו מדוע רק שלושתם קיבלו את ההודעה. איביץ' הסביר: "היה קשה להתכונן למשחק. היינו כולנו באותו מקום, באותו חדר, אז אני לא מבין איך שלושה שחקנים קיבלו הודעה. אני לא מבין, איך לא כולם קיבלו הודעה? זה לא נורמלי מבחינתי".

עוד בוואלה!

4 מ-4: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'/דני מרון

איביץ' נשאל על דבריו של מרקו בלבול לפני כשבועיים, לפיהם מכבי חיפה שיחקה את הכדורגל הכי אטרקטיבי העונה והשיב: "מרקו שיפר את מכבי חיפה. רואים את ההבדל אצלה בין השנה שעברה לשנה הזו, הם עשו עונה טובה, אבל לא יותר טובה משלנו. אני לא רוצה לדבר על מי שיחק יותר אטרקטיבי, כל אחד זכאי שתהיה לו דעה".

דור פרץ שהחמיץ הרבה הזדמנויות, בעיקר במחצית הראשונה, אמר בסיום: "מצד אחד אני מרוצה מאוד מהניצחון ומהיכולת שלי, מצד שני אני מאוכזב שלא כבשתי, אבל אני חושב שאני יכול להיות חיובי. ניצחנו את מכבי חיפה בפעם הרביעית העונה ואני שמח מאוד".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
היה יכול לגמור את המשחק עם שלושער. פרץ/דני מרון

הקשר הוסיף: "זה שאני משחק בעמדה התקפית, הופך אותי לשחק מסוכן יותר. אם הייתי נותן לעצמי ציון אני חושב שזה ציון טוב. יש משחקים שאיפוס הכוונות נמצא שם ואתה כובש מהמצבים האלה, אבל היום לא הצלחתי לכבוש. אני לוקח את הדברים החיוביים מהמשחק היום. קודם כל אני שואף להגיע עם מכבי תל אביב הכי רחוק שאפשר. יש לנו שיאים שאנחנו רוצים לשבור ואז נוכל להתפנות למחשבות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully