וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תדרוש 3.5 מיליון יורו על יונתן כהן ודן גלזר

5.7.2020 / 6:28

האלופה הציבה תג מחיר על כל אחד, בסביבתם מעריכים: יהיה קשה להביא הצעות כל כך גבוהות בימי הקורונה. איביץ' סימן מטרות לשחקנים לפני העזיבה: עונה ללא הפסד ושיא הנקודות בעידן גולדהאר. במועדון לוחצים: טיבי, ריקן וגולסה ייצאו מבידוד?

דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, פלייר/דוברות מכבי תל אביב

בווידאו: דור פרץ אחרי הניצחון על מכבי חיפה

עיקרי הדברים

- מכבי תל אביב תהיה קשוחה במשא ומתן למכירת יונתן כהן ודן גלזר. הסכום הנדרש: 3.5 מיליון יורו

- בסביבת יונתן כהן מדברים על סכום ריאלי של 2.5 מיליון יורו. בסביבת גלזר על פחות

- במועדון ילחצו על משרד הבריאות והשב"כ במטרה להוציא מבידוד את טיבי, ריקן וגולסה

- איביץ' יעזוב בתום המשחק מול באר שבע. המטרות שסימן לשחקנים: 90 נקודות ועונה ללא הפסד

הערכה במכבי תל אביב: יונתן כהן ודן גלזר יצטרכו להביא הצעות בגובה של 3.5 מיליון יורו כדי שהמועדון ימכור אותם. שני השחקנים המצטיינים של מכבי תל אביב שואפים להתקדם הקיץ לאירופה למרות הקורונה, ובמכבי תל אביב יסכימו למכור אותם רק תמורת הסכום הזה. ההערכה היא שעל המחיר של כהן מכבי תל אביב עוד פחות תתפשר מכיוון שמדובר בשחקן קדמי עם שערים ובישולים. גלזר, בשל היותו קשר אחורי ללא מספרים התקפיים, עלול להיתקל בקשיים גדולים יותר על מנת להביא את ההצעה שמכבי תל אביב תרצה.

בסביבת השחקנים העריכו בימים האחרונים שיהיה קשה להביא בתקופה כזו בעייתית עקב הקורונה הצעות כה גבוהות. בסביבת כהן מדברים על אפשרות להצעות בגובה של 2.5 מיליון יורו ואילו בסביבת גלזר על הצעות בגובה של 1.5 מיליון יורו עד 2 מיליון יורו בלבד. במכבי תל אביב יעדיפו ששניהם יישארו גם לעונה הבאה והקלפים אצלם מאחר שאין לשניהם סעיפי יציאה בחוזים.

כהן רשם אתמול (שבת) בניצחון 0:1 על מכבי חיפה את אחד ממשחקיו הטובים העונה. על רקע כל החוסרים של הקבוצה בסגל, שיחק כהן בצורה מאוד בוגרת, אחראית ומרשימה עם פעולות התקפיות משובחות, אפילו שהן לא הסתיימו בשערים. שחקנים במכבי תל אביב אפילו סיפרו אמש שהיה זה כהן אשר יזם את העלייה למשחק האליפות הרשמי עם חולצות עליהן היתה כתובה הקדשה לחביב אוחיון. "אין ספק שיונתן עבר תהליך התבגרות אצל ולאדן איביץ'", אמרו גורמים במכבי תל אביב שגם ציינו את העובדה שכהן מאוד פרגן לגלזר על הבחירה בו לשחקן העונה.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב עם שחר פיבן. דני מרון
הקלפים בידיים של מכבי תל אביב. יונתן כהן חוגג אמש/דני מרון

במכבי תל אביב דיברו גם אמש בתום הניצחון בחיפה על פארסת ההודעה לשלושת שחקני הקבוצה וליואב זיו על הימצאותם בקרבת חולה קורונה לפני שמונה ימים. "זה אחד הסיפורים ההזויים ביותר", סיפר אחד השחקנים אמש על מה שעברו חבריו אבי ריקן, איתן טיבי ואייל גולסה. "הרי באותו הזמן בדיוק כולנו היינו יחד באולם בבית המלון והמתנו לתדרוך אחרון של המאמן לפני היציאה לבלומפילד. איך יכול להיות ששלושה שחקנים קיבלו הודעות והיתר לא?".

בקבוצה ימשיכו הבוקר ללחוץ על משרד הבריאות בשיתוף השב"כ לתשובות ברורות בנוגע להודעה שקיבלו השלושה. במועדון מצפים כי ריקן, טיבי וגולסה יוכלו לחזור עוד היום להתאמן ויוכלו לצאת מהבידוד שנכפה עליהם אתמול כדי לשחק מול הפועל באר שבע מחרתיים. "אין שום היגיון בזה שהם יהיו בבידוד. אף אחד לא היה בקרבת חולה קורונה כי לא היה חולה קורונה בתוך המלון. ההתראה מתייחסת לשטח ענק בין מלון הילטון לחוף גורדון ואנחנו בכלל היינו במלון קרלטון", אמרו בקבוצה.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
רוצה להשאיר מורשת היסטורית. ולאדן איביץ'/דני מרון

אחרי הניצחון אתמול, ולאדן איביץ' סימן לשחקנים את המשחק מול הפועל באר שבע ביום שלישי כמשחק אותו צריך לנצח כדי לסיים את העונה עם 90 נקודות ולהגיע למאזן טוב יותר מאשר זה שהיה בעונה שעברה, אז צברה מכבי תל אביב 89 נקודות.

"יש לנו שתי מטרות להשיג. גם לא להפסיד כל העונה וגם לצבור יותר נקודות מאשר בעונה שעברה ולהגיע להכי הרבה נקודות בעידן מיטש גולדהאר", אמרו אמש שחקנים שכבר מפנימים שאלו יהיו שלושת הימים האחרונים של איביץ' איתם. "זה לא הולך להיות קל", אמר אמש אחד השחקנים. "לכולם ברור שאיביץ' יעזוב בתום המשחק האחרון מול הפועל באר שבע וכנראה לא ישוב יותר. זה יהיה מאוד עצוב. חבל שמכבי תל אביב לא ידעה לשמור על המאמן הזה איתנו. זו אבידה גדולה מאוד למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully