וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מעריכים: ברק בכר יוכרז כמאמן אחרי מחזור הסיום

4.7.2020 / 23:29

הירוקים הפסידו שוב למכבי תל אביב, מרקו בלבול: "מכבי חיפה יכולה לזכות איתי באליפות בעונה הבאה", לביא: "לא פשוט להפסיד ככה"

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול לאחר ההפסד למכבי תל אביב, פלייר/דוברות מכבי חיפה

בווידאו: תגובת מרקו בלבול בתום ההפסד למכבי תל אביב

עוד ערב מתסכל במיוחד למכבי חיפה מול מכבי תל אביב. הירוקים הפסידו הערב (שבת) 1:0 למכבי תל אביב בבית במסגרת המחזור ה-35 וראה אותה מתרחקת 15 נקודות ממנה. שער אחד של אנריק סבוריט אחרי טעות משולבת של נטע לביא, עופרי ארד וג'וש כהן הותירה את הירוקים עם 0 נקודות מ-12 מול מכבי תל אביב העונה. סאן מנחם נפצע בתחילת המשחק והוחלף בדקה ה-15.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. דני מרון
"היינו דומיננטים היום". בלבול/דני מרון

אחרי המשחק, התברר שברק בכר קרוב מאי פעם למכבי חיפה. במועדון העריכו כי הוא ימונה רשמית מיד אחרי מחזור הסיום של העונה.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול, שקרוב לסיום דרכו בקבוצה, אמר: "אמרתי כבר שמכבי תל אביב קבוצה חזקה, היא זכתה באליפות בצדק ועשתה עונה אדירה. מכבי חיפה חזרה לשחק כדורגל שמח ויצירתי. ברוב המשחקים העונה שלטנו העונה, אחת המטרות של מכבי חיפה הייתה להחזיר את השמחה לעיר ולשחק כדורגל טוב. השגנו את המטרה. אנחנו תמיד רוצים לנצח ולמכבי תל אביב בכל הרכב יש סגל איכותי מאוד. אני חושב שבמחצית הראשונה לא נכנסנו טוב למשחק והם הגיעו למצבים, בעיקר בהתקפות מעבר. במחצית השנייה היינו טובים יותר ודומיננטיים יותר. קשה לכבוש מולם.

"יש פה שחקנים שזו העונה הראשונה שלהם במאבקי צמרת, הם צוברים ניסיון, אבל בסופו של דבר צריך לכבוש. נגדם התקשינו מאוד העונה, חוץ מאשר ב-4:3, היום היינו דומיננטים יותר. אני מאמין שמכבי חיפה תעשה את קפיצת המדרגה בעונה הבאה. השאלה לגבי העתיד שלי הוא לא צריכה להגיע אליי. כשאני הגעתי למכבי חיפה היא הייתה בתחתית והיא סיימה במקום השני. העונה שיחקנו כדורגל טוב מאוד, כבשנו שערים, השגנו 72 נקודות שזה יפה מאוד. איך אפשר לשפוט מאמן חוץ מאשר לראות באיזה מקום הוא קיבל את הקבוצה ולאן הוא הביא אותה. אני חושב שמכבי חיפה איתי כן יכולה לקחת את האליפות. בסופו של דבר צריך להוכיח את זה על המגרש, בדשא. הוכחתי העונה שמכבי חיפה התקדמה, אני חושב שהיא תוכל להתקדם איתי גם הלאה".

קפטן מכבי חיפה נטע לביא: "לא פשוט להפסיד למכבי תל אביב ארבע פעמים בעונה. עשינו את המקסימום, זה לא הלך ואין מה לעשות. ננסה בעונה הבאה. גם אנחנו לא חשבנו שייגמר בפער דו ספרתי. אנחנו צריכים לראות מה אנחנו יכולים לשפר לקראת העונה הבאה. אנחנו צריכים לנתח את מה שהיה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully