וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא קיבלה תשובות ויצאה לחיפה ללא טיבי, גולסה וריקן

4.7.2020 / 18:50

אלו השלושה שיחד עם יואב זיו אוכנו כביכול כמי ששהו בקרבת חולה מאומת ולכן נדרשים להיכנס לבידוד. איביץ' כעס ואחד השחקנים אמר: "זה אבסורד, כולנו ישבנו יחד באולם במלון. איך רק הם קיבלו הודעות?"

אוהדי מכבי תל אביב מתפרעים/אנשי הדממה

מכבי תל אביב ממתינה לתשובה והבהרות מרשויות המדינה בעקבות הנחייה שהתקבלה בשעות הערב אתמול (שישי) לפיה מנהל הקבוצה יואב זיו ושלושה שחקנים נוספים - איתן טיבי, אייל גולסה ואבי ריקן - חייבים להיכנס לבידוד עד ל-11 ביולי לאחר שהיו בקרבת חולה קורונה לפני הדרבי ב-27 ביוני. השלושה לא הצטרפו לנסיעה לחיפה ולא יהיו בסגל למשחק הערב.

כל העדכונים.

אבי ריקן, איתן טיבי, אייל גולסה, שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
לא קיבלו תשובה. אבי ריקן, אייל גולסה ואיתן טיבי/דני מרון

18:50: שחקן במכבי תל אביב אמר: "כולם בהלם מהסיפור הזה. בשעה שהם קיבלו כביכול את ההודעה שהיו ליד חולה קורונה, היינו יחד באולם במלון. שתינו קפה עם עוגיות וצחקנו לפני שנכנסו לתדרוך אחרון של איביץ'. שתבין כמה האבסורד גדול. שחר פיבן ישב ליד אבי ריקן. שרן ייני ישב ליד אייל גולסה. מאור קנדיל ישב ליד איתן טיבי. כולם ישבו אחד ליד השני אז איך דווקא שלושה קיבלו הודעות שהם צריכים להיכנס לבידוד. זו היתה בדיוק השעה שהיינו יחד בדקות שלפני היציאה לבלומפילד".

17:59: סיפור מעניין בנוגע לאיכון הוא שהארבעה (זיו ושלושת השחקנים) היו בשעה הנקובה ביחד עם כל השחקנים בחדר צדדי במלון, שם שתו קפה לפני היציאה לבלומפילד. זו הסיבה שמכבי תל אביב ביקשה בדיקה חוזרת. התהייה היא איך זה שדווקא ארבעתם קיבלו הודעות על הימצאות בקרבת חולה קורונה, בעוד שיתר השחקנים שהיו איתם באולם לא קיבלו שום הודעה.

עוד בוואלה!

ולאדן איביץ': "אני מוכן לצעד חדש קדימה. לא פוסל לקחת הפסקה"

לכתבה המלאה

17:50: המאמן ולאדן איביץ' כעוס מאוד משעות הבוקר על כך שלא התקבלה כל תשובה לערעור.

17:37: זהו, שלושת השחקנים לא יצאו עם מכבי תל אביב לחיפה. מדובר באיתן טיבי, אייל גולסה ואבי ריקן. כל עוד לא יהיה שינוי של הרגע האחרון שבו יתקבל אישור ממשרד הבריאות ויתאפשר להם להגיע באופן עצמאי, הם לא יעמדו לרשות ולאדן איביץ' במשחק מול סגנית האלופה.

17:00: מכבי תל אביב התכנסה בקרית שלום ללא שלושת השחקנים, ונערכת לקראת היציאה לחיפה.

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב לשעבר (ימין) עם שרן ייני. יוסי ציפקיס
יצטרך להיכנס לבידוד? יואב זיו עם שרן ייני/יוסי ציפקיס

16:07: במנהלת מעריכים: קלושים הסיכויים שמכבי תל אביב תקבל הבהרות ממשרד הבריאות באשר לערעור בשעתיים הקרובות. המערכת קרסה ולא סביר שתתוקן במהלך השבת.

15:32: כל שחקני מכבי תל אביב עדיין בבתיהם ולא נסעו לחיפה. נאמר להם להגיע ב-17:00 לקרית שלום ומשם לנסוע ישירות לאצטדיון.

15:00: מאחר שמערכת האיכון של הערעורים במשרד הבריאות קרסה, אין מי שיבדוק ויאשר כי אכן החולה המאומת לא היה בקרבת השחקנים ומנהל הקבוצה.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
יחסרו לו עוד שלושה שחקנים? ולאדן איביץ'/דני מרון

13:50: בכל מקרה, במנהלת הליגות הבהירו שגם אם השחקנים לא יורשו לשחק מול מכבי חיפה, אין כל כוונה לדחות את המשחק.

13:44: מכבי תל אביב עדיין לא יצאה לחיפה ומחכה להבהרות אם ניתן לנסוע צפונה עם שלושת השחקנים המדוברים. הקבוצה היתה אמורה לנסוע למלון לקראת המשחק, אך כעת השחקנים מחכים בבתיהם ויגיעו לקרית שלום אחר הצהריים, משם ייסעו היישר לאצטדיון.

12:05: לפי הבדיקה האפידמיולגית של משרד הבריאות, שהו זיו ושלושת השחקנים בקרבת החולה ב-27.6 בין 18:00 - 19:00, במלון בו התכוננה כל הקבוצה למשחק הדרבי מול הפועל תל אביב. אלא שמבדיקה שנערכה עם המלון נמסר למועדון כי אף עובד מהמלון לא התבקש להיכנס לבידוד.

על פי הודעות משרד הבריאות בנוגע למיקומם של חולים מאומתים, שהה חולה קורונה בחוף סמוך ובמלון סמוך (לזה ששהתה כל הקבוצה) ולכן סביר להניח שמדובר באיכון שגוי של המכשירים הסלולריים של אנשי מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully