וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אני מוכן לצעד חדש קדימה. לא פוסל לקחת הפסקה"

4.7.2020 / 11:20

מאמן מכבי תל אביב התייחס לעתידו בראיון בסרביה: "הם יצרו קשר עם הסוכן שלי, אבל לא סיכמנו שום דבר. אני לא רוצה לעבוד בכל מחיר ואני לא פוסל לקחת הפסקה. אני חושב בזהירות על הצעד הבא שלי"

תוכן גולשים

מכבי תל אביב חגגה אומנם אליפות מרשימה, אבל במועדון כבר מתעסקים בעונה הבאה ותוך כדי גם מתכוננים למשחק המסקרן שמצפה להם נגד מכבי חיפה (21:00), משחק שבו הצהובים ינסו להמשיך להיות בלתי מנוצחים ולהשלים סוויפ מהדהד מול הטוענת לכתר. הבוקר (שבת) ולאדן איביץ' המאמן ערך ראיון בסרביה שבו הוא נתן הרבה רמזים לגבי העתיד שלו.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"לא פוסל לקחת הפסקה". ולאדן איביץ'/דני מרון

איביץ' התייחס לעתיד שלו ואמר: "החוזה שלי מסתיים ב-8.7, יום אחרי המשחק האחרון של העונה ולא הפעלנו את האופציה להארכה של החוזה לעוד עונה. המועדון כבר יצר קשר עם הסוכן שלי, אבל לא סיכמנו עדיין שום דבר. אני לא יודע גם אם נעשה את זה. אולי אשאר, ואולי אהיה חופשי ואקח הפסקה".

איביץ' הוסיף: "בכל מקרה, אני לא ממהר עם הבחירה שלי. אני תמיד חושב בזהירות על הצעד הבא. לא אהסס לקחת הפסקה אם אחשוב שזה מה שהכי מתאים לי כרגע. אפילו עכשיו אני לא פוסל לקחת הפסקה מאימון בגלל שאני לא רוצה לעבוד בכל מחיר. נראה".

על השאלה האם הוא רואה את עצמו מועמד לאמן קבוצה בליגה בכירה באירופה: "צריך להיות ריאלי בכל דבר. מצד אחד, ברור לי שיש לי הרבה מה ללמוד במקצוע האימון ושלפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה. מצד שני, אני מאמין בעצמי, בצוות שלי ובעבודה שלנו. אני מוכן לצעד חדש קדימה ומודע לכך שקשה לעבור מישראל לאחת הליגות הבכירות. רוצה להצליח באירופה אבל לא אפסול הצעות ממזרח התיכון או המזרח הרחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully