וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עוד איכון שגוי? גם מאור קנדיל התבקש להיכנס לבידוד

5.7.2020 / 16:10

אייל גולסה, אבי ריקן, איתן טיבי ומנהל הקבוצה יואב זיו עדיין ממתינים לאישור מגורם רשמי כדי לצאת מבידוד, והמגן הצטרף כעת בגלל אירוע שונה. החשש: יחמיצו את משחק הפרידה של איביץ' מול באר שבע. ג'ורדן קאדירי וג'אנר ארקין מתרחקים?

דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, פלייר/דוברות מכבי תל אביב

למרות הטענות של מכבי תל אביב כי מדובר באיכון שגוי, עד שעות הצהריים היום (ראשון) המועדון לא הצליח להשיג גורם במשרד הבריאות ובשב"כ שיאשר למנהל הקבוצה יואב זיו ולשחקנים אייל גולסה, אבי ריקן ואיתן טיבי לצאת מהבידוד בו הם נמצאים החל משלשום בלילה. כזכור, הארבעה קיבלו את ההודעות כי שהו ליד חולה קורונה מאומת ב-27 ביוני בין השעות 18:00 ל-19:00.

אתמול לא הצליחה מכבי תל אביב לערער על ההודעה בגלל קריסת המערכת וגם היום, עד שעות הצהריים, אין שינוי. בקבוצה משוכנעים שמדובר בטעות מאחר שכל הארבעה היו יחד עם כל הקבוצה בזמן המתואר בחדר גדול במלון בו התאכסנה הקבוצה לקראת הדרבי התל אביבי בשבת שעברה.

משרד הבריאות עדכן הבוקר גורמים בקבוצה ובמנהלת שגם מנסה לעזור, כי רק השב"כ יכול להתערב במקרה הזה ולקחת אחריות על הוצאת הארבעה מהבידוד. מעבר להימצאות בבידוד, דבר שמעיק על כולם, במכבי תל אביב רוצים שהשחקנים יטלו חלק במשחק האחרון מול הפועל באר שבע מחרתיים. כמו כן זו תהיה ההזדמנות שלהם להיפרד מהמאמן ולאדן איביץ' שצפוי לעזוב ביחד עם צוותו.

בינתיים, גם מאור קנדיל קיבל היום הודעה לנייד כי עליו להיכנס לבידוד, לאחר שבדיקה אפידמיולוגית קבעה שהשחקן שהה ליד חולה קורונה ב-24.6 בין השעות 22:00 - 23:00. על פי המועדון, ביום ובשעה הנקובים, שהה השחקן בביתו עם חברתו שלא קיבלה הודעה מסוג זה. קנדיל צייץ לאחר מכן: "פעם היינו מתרחקים מאנשים שליליים והיום אנחנו מתרחקים מאנשים חיוביים".

שניים מהשחקנים שהוזכרו כמועמדים למכבי תל אביב כבר ככל הנראה לא יגיעו לישראל. מדובר בחלוץ הניגרי ג'ורדן קאדירי ובמגן השמאלי הטורקי ג'אנר ארקין, ששמותיהם נקשרו בימים האחרונים לחתימה בשורות אלופת ישראל.

קאדירי בן ה-20, חלוץ אוסטרסונדס השבדית, נמצא ככל הנראה בדרך לקלאב ברוז'. בתקשורת הבלגית דווח היום (ראשון) שהמגעים בין האלופה לחלוץ המבטיח הואצו בימים האחרונים, וכי הצדדים נמצאים על סף סיכום על חוזה ארוך טווח.

על פי הדיווח ב"ווטבול נויז", "קאדירי מתאים בצורה מושלמת למה שברוז' מחפשת בשוק: שחקן צעיר, מהיר ומבטיח שאפשר יהיה למכור במחיר גבוה בעתיד, כפי שקרה עם לא מעט שחקנים שהושבחו בברוז' ועברו לליגות בכירות.

קאדירי ערך את משחק הבכורה שלו בקבוצתו השבדית לפני קצת פחות משנה, כשהוא בן 19 בלבד. מאז רשם 13 הופעות בליגה השבדית וכבש שלושה שערים.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב תדרוש 3.5 מיליון יורו על יונתן כהן ודן גלזר

לכתבה המלאה
מגן בשיקטאש ג'אנר ארקין. GettyImages
עדיין שם אטרקטיבי בטורקיה. ג'אנר ארקין/GettyImages

גם ג'אנר ארקין הטורקי, שהוזכר כמחליף פוטנציאלי לאנריק סבוריט בעמדת המגן השמאלי, הולך ומתרחק. על פי דיווחים בטורקיה, ארקין בן ה-31 מחוזר על ידי בשאקשהיר ו"היא מסתמנת כאופציה המועדפת עליו". נשיא בשיקטאש אף לא פסל אמש את האפשרות שארקין ימשיך בקבוצה בכל זאת "אם יסכים לחוזה צנוע יותר", ובמקביל גם פנרבחצ'ה בה שיחק במשך שש שנים בעבר שוקלת להחזירו.

ארקין כיכב בפנרבחצ'ה מ-2010 עד 2016, מה שאפשר לו להשיג בקיץ 2016 חוזה באינטר. אלא שהמגן הטורקי לא הסתדר עם פרנק דה בור ועזב כעבור חודשיים מבלי שרשם ולו הופעת אחת במדי הנראזורי. בנבחרת טורקיה רשם המגן 53 הופעות, במהלכן כבש שני שערים. העונה שותף ב-26 משחקי ליגה בשורות בשיקטאש וכבש שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully