וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה נפרדים מבלבול: "ייזכר כמאמן חיובי", בכר ימונה עם סיום העונה

5.7.2020 / 9:14

בקבוצה העבירו ביקורת על ההפסד למכבי תל אביב, אך שיבחו את המאמן על הקדנציה: "עשה דברים מצוינים". המאמן החדש יחליט על הרכש עם מינויו, בן שהר ואורן ביטון מועמדים. אם גיא ויזינגר לא יגיע מבאר שבע, איתי זילפה עשוי לשמש כמאמן השוערים. הצוות האנגלי צפוי לעזוב

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול לאחר ההפסד למכבי תל אביב, פלייר/דוברות מכבי חיפה

עיקרי הדברים

- ההפסד למכבי תל אביב סיפק הוכחה סופית לגבי מרקו בלבול
- ברק בכר יכריע אם להשאיר את גרובס וקלארק לאחר שיחה עימם
- השחקנים הודו: "אי אפשר לקחת אליפות עם 4 הפסדים ליריבה הישירה"

1. רבע שעה אחרי שריקת הסיום אמש (שבת) התמקדו המצלמות במרקו בלבול נכנס לחדר ההלבשה לבדו, במה שהפך לתמונה של הערב. המאמן שעמד באצטדיון בחיפה בפעם האחרונה, לפחות בקדנציה הזו, החמיא לשחקניו על כל העונה, וינסה להיפרד מהקבוצה עם ניצחון במשחק האחרון של העונה בטדי מול בית"ר ירושלים ביום שלישי.

אם במועדון ובסביבתו יש כאלה שלא הבינו מדוע אחרי עונה חיובית בפעם הראשונה מזה הרבה שנים הוחלט להיפרד מהמאמן, הרי שההפסד למכבי תל אביב אתמול (1:0) הוכיח סופית שהירוקים נכשלו כמעט בכל פעם שהגיעו למאני טיים או למשחק מול היריבה הגדולה שלהם. "יענקל'ה דווקא מאוד מעריך את מרקו וחושב שהוא עשה דברים מצוינים בחיפה", העיד גורם המקורב לבעלים. "אבל עם זאת הוא חושב שמכבי תל אביב לקחו אליפות בגלל שהיו יציבים ומרקו לא הצליח להנחיל יציבות בקבוצה. מצד אחד יש משחקים כמו הדרבי או וה-0:5 על הפועל תל אביב, ומצד שני יש משחקים כמו אתמול. בסך הכל מרקו ייזכר כאן כמאמן חיובי שעשה דברים יפים מאוד".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. דני מרון
"לא הצליח להנחיל יציבות". מרקו בלבול/דני מרון

2. מי שיקבל את המושכות לנסות ולקפוץ מדרגה אחת נוספת בדרך לאליפות הוא ברק בכר. במועדון אמרו אתמול שרק משהו דרמטי מאוד יכול למנוע את החתימה של המאמן והכוונה של שחר היא להכריז עליו רשמית כבר ביום שלישי בערב לאחר המשחק או לכל המאוחר בשעת בוקר ביום רביעי. בכר צפוי להביא איתו אנשי צוות נוספים, כאשר בנוגע לעוזר המאמן הנוכחי פול גרובס ולמאמן הכושר נייל קלארק, המאמן צפוי לשוחח איתם ולקבל לאחר השיחה החלטה אם להשאיר אותם במערכת, אך גורמים בסביבתם אמרו שהשניים מעדיפים לעזוב עם בלבול.

בחיפה רוצים לצרף את מאמן השוערים של הפועל באר שבע גיא ויזינגר, ואם הוא לא יגיע מי שהוזכר כמועמד לתפקיד הוא איתי זילפה, מאמן השוערים של מ.ס אשדוד בעשר השנים האחרונות שהודיע לפני כמה שבועות במפתיע על סיום דרכו. לאורך השנים. מאמן השוערים שבאשדוד זוקפים לו את התפתחותם של אופיר מרציאנו, יואב ג'רפי ורועי משפתי מגיע מצפון הארץ וייתכן ויצטרף לירוקים.

בנוסף, גם היועץ המנטלי איתן עזריה עשוי להגיע לחיפה אך לא ברור אם בתפקיד רשמי או כיועץ במקרים מסויימים בלבד. בחיפה מבינים, בייחוד אחרי המשחק אתמול, שהשחקנים חייבים חיזוק בצד המנטלי בעיקר בכל מה שנוגע להתמודדות מול מכבי תל אביב וייתכן שעזריה יעזור נקודתית בעניין זה. "מי שמכיר את ברק יודע עד כמה הוא יצירתי בכל הפן הפסיכולוגי", אמר גורם שעבד עם המאמן. "בטוח שבראש כבר יש לו רעיונות לפתרון גם של הבעיה הזו".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע (מימין) עם איתן עזריה. ברני ארדוב
"מי שמכיר את ברק יודע עד כמה הוא יצירתי בכל הפן הפסיכולוגי". בכר עם איתן עזריה/ברני ארדוב

3. מלבד העיסוק בבלבול, בחיפה היו מאוכזבים כמובן ומלאים ביקורות על היכולת אמש, במיוחד במחצית הראשונה. "אין ספק שמכבי תל אביב טובה מאיתנו העונה", קבע שחקן בקבוצה. "לא הגענו כמעט לשום משחק נגדם ואי אפשר לקחת אליפות כשאתה מפסיד ארבע פעמים ליריבה שלך על התואר".

בחיפה לא מתכננים מהפכות גדולות בסגל השחקנים. בקבוצה ינסו לצרף שני שחקני הגנה וכן קשר אמצע וחלוץ. הרצון הוא להנחית שני זרים וככל הנראה גם שני ישראלים, כשאורן ביטון ובן שהר מוזכרים כמועמדים, אך בכר יצטרך להחליט האם לפתוח איתם במשא ומתן רק לאחר שימונה רשמית למאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully