וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד שוב נהנתה מה-VAR: "חלק מהקבוצות מקבלות פנדלים, וחלק לא"

הבלאנקוס קיבלו פנדל מפוקפק, בעוד מבילבאו נמנע פנדל כמעט זהה והשופט אפילו לא הלך ל-VAR: "שכל אחד יסיק מה שהוא רוצה". זידאן כועס מהדיבור על השיפוט: "נמאס מזה, אנחנו ראויים לכבוד". וגם: המספרים המדהימים של הקפטן, והתקדים שקובע - האליפות כבר הושגה

אתר רשמי

ריאל מדריד עשתה היום (ראשון) עוד צעד גדול אל עבר אליפות ראשונה מאז 2017, כשניצחה בסן מאמס 0:1 את אתלטיקו בילבאו. הפער בפסגת הטבלה צמח לשבע נקודות, וגם אם יצטמק בחזרה לארבע (אם ברצלונה תצליח לנצח את ויאריאל), הרי שבספרד בדקו ומצאו: אף מוליכה בהיסטוריה לא שמטה יתרון של ארבע נקודות, ארבעה מחזורים לסיום העונה.

המספרים

* סרחיו ראמוס כבש חמישה שערים מאז החזרה מפגרת הקורונה - יותר מכל שחקן אחר בלה ליגה.

* הקפטן הפך לבלם הראשון שכובש עשרה שערים או יותר בעונה מאז פרננדו היירו ב-1993/94.

* ואם זה לא מספיק, הרי שכבש היום את הפנדל ה-22 ברציפות שלו.

* בסך הכל, הבלם הנפלא סופר כבר 122 שערים בקריירה, אם כוללים גם את תחילת דרכו בסביליה.

* זו פעם שנייה ברציפות שסרחיו ראמוס כובש מהנקודה הלבנה ומסדר לריאל מדריד 0:1 - הראשונה היתה ביום חמישי שעבר, מול חטאפה. אז זה קרה בדקה ה-79, היום בדקה ה-73.

* ריאל קיבלה העונה תשעה פנדלים. אתלטיקו מדריד ומאריוקה קיבלו 10 כל אחת, למי שסופר.

* הבלאנקוס ניצחו בסן מאמס לראשונה מאז ה-18 במרץ 2017.

* מוליכת הטבלה השיגה ניצחון 0:1 בפעם השלישית ברציפות, דבר שלא קרה לה מאז 1991.

* טיבו קורטואה הפך לשוער ריאל מדריד הראשון מאז 1994/95 ששומר על רשת נקייה ב-17 משחקי ליגה שונים.

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל מדריד ניצחה את אתלטיק בילבאו 0:1

לכתבה המלאה

"הליגה בכיס שלה", נכתב בכותרת הראשית ב"מארקה", אולם סיפור המשחק היה הסיוע שקיבלו הבלאנקוס מה-VAR. זה משחק חמישי ברציפות שריאל מדריד נהנית מהחלטת שיפוט לטובתה (פנדל שמאושר על ידי מערכת הווידאו/פסילת שער ליריבה) כשהפעם, הרגע המכריע התרחש בדקה ה-71, כשגונסאלס גונסאלס הלך למערכת הווידאו כדי לבדוק האם דני גרסיה אכן דרך ברחבה על מרסלו בצורה המצדיקה כדור עונשין מ-11 מטר. אם זה לא מספיק, הרי שדקות ספורות לאחר מכן נרשם מקרה דומה ברחבה של מוליכת הטבלה, כשראמוס דרך על ראול גרסיה, אולם במקרה הזה בילבאו דווקא לא קיבלה פנדל והשופט אפילו לא הלך ל-VAR.

"ראינו איך העסק עובד בשבועות האחרונים", זעם שחקן בילבאו איקר מוניאנין. "חלק מהקבוצות מקבלות פנדלים, וחלק לא. שכל אחד יגיע לאיזו מסקנה שהוא רוצה. ראול אמר לנו שדרכו עליו, ההבדל הוא שאת הפנדל שלהם בדקו, ואת שלנו לא".

מצאו את ההבדלים

גם שחקן בילבאו איניאקי וויליאמס לא מבין

כך או כך, שופט העבר אנדוחר אוליבר הצדיק את העבירה שנשרקה לזכות הלבנים: "זה מהלך שקשה לראות על כר הדשא, אבל הטכנולוגיה מסייעת להבין שיש דריכה, וזה פנדל מוצדק". שוער עבר נוסף, אדוארדו איטורלדה גונסאלס, אמר ל"אס": "זה פנדל ברור, שחקן בילבאו דורך על מרסלו, אין בכך ספק". אלא שלטעמו, גם בילבאו היתה ראויה לפנדל בצד השני: "גם זה פנדל. ההבדל הוא שאחד ניסה להגיע לכדור ואחד לא, אבל בכדורגל לא מתחשבים בכוונת השחקנים. אני לא הייתי שורק, אבל עם החוקים הללו - זה פנדל".

כשראמוס עצמו נשאל על הדריכה, טען: "זה נכון שדרכתי עליו, אבל הייתי עם הגב אליו וזה לא היה מהלך מכריע, לא ראיתי אותו. אנחנו לא מתייחסים למה שאומרים. לא נזכה באליפות בזכות השופטים, כפי שקבוצה אחרת לא תפסיד את האליפות בגלל השופטים. השופטים כאן כדי לעזור - לפעמים הם צודקים, לפעמים לא. אני לא חושב שמשהו נקבע מראש".

כך הגיב ארתורו וידאל מברצלונה להענקת הפנדל

"השופט הלך למסך והוא החליט על פנדל כי היה פנדל", חרץ זינדין זידאן בסיום. "אני לא ראיתי, אבל אמרו לי שהיה פנדל". כשנשאל על הבעיטה לה היתה ראויה בילבאו בצד השני, השיב: "מה אגיד לכם? אני לא יכול להגיד כלום. שכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה. מעייף אותי לדבר על זה. אני לא מתעסק עם שופטים, הם עושים את עבודתם, הם רואים דברים ושורקים. קל לדבר על שופטים, אבל אנחנו עושים עבודה מצוינת. נמאס לי מזה, כאילו אנחנו מנצחים משחקים רק בגלל השופטים. זה לא ככה. ריאל מדריד ומה שהשחקנים שלה עושים על הדשא ראויים לכבוד".

על המשחק עצמו אמר ראמוס: "אנחנו רוצים לזכות באליפות והניצחון הזה שם לחץ על ברצלונה. ידענו שלא ננצח 0:3 היום, ידענו שיהיה קשה, כל מה שחשוב זה להשיג שלוש נקודות. לא אכפת לי מההישגים האישיים, אם הייתי רוצה הישגים אישיים הייתי משחק טניס".

פדריקו ואלוורדה הוסיף: "היה משחק קשה מאוד מול יריבה שנלחמת על כל כדור. אנחנו מרוצים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully