וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.7: צ'אבי חתם לעונה נוספת כמאמן אל סעד הקטארית, עם סעיף יציאה

חרף הדיווחים על חזרה לברצלונה, שחקן העבר האגדי ממשיך במפרץ, אך שמר על אופציה לחזור. אנצ'לוטי מבהיר: לוקא דין לא יעבור לצ'לסי או מנצ'סטר סיטי

אתר רשמי

העברות

* אל סעד הקטארית הודיעה שצ'אבי ייאמן את הקבוצה גם בעונת 2020/21. לאחרונה עלו דיווחים לפיהם שחקן העבר האגדי יחזור לברצלונה כמאמן עם פתיחת העונה הבאה, אבל לפחות מעל פני השטח, הוא אמור להמשיך באל סעד עד קיץ 2021. על פי הדיווחים, לצ'אבי יש בכל מקרה סעיף שחרור לברצלונה ויש הגורסים כי חתם לעונה נוספת כדי שקבוצתו תוכל לקבל פיצוי אם יילך.

שמועות

* בצרפת מדווחים שויקטור אוסימן מתקרב לנאפולי ושהמועדון מדרום איטליה ישלם לליל סכום שנע סביב 80 מיליון יורו על החלוץ הניגרי. לליל כבר יש מחליף על הכוונת: חלוץ גנט ונבחרת קנדה, ג'ונתן דייויד. הבלגים דורשים על 25 מיליון יורו.

* מנצ'סטר סיטי וצ'לסי מחפשות מגן שמאלי ועל פי דיווחים אחד המועמדים שלהן הוא לוקא דין, אבל קרלו אנצ'לוטי הבהיר אמש: "לוקא הוא שחקן חשוב מאוד לאברטון, אין סיכוי שהוא יעזוב".

* מנואל פלגריני ממשיך להתקרב לבטיס. הצ'יליאני צפוי לחתום לשנתיים ולחזור ללה ליגה לראשונה מאז עזב את מלאגה ב-2013. הוא יחליףך את אלכס טרוחייו, שמשמש מאמן זמני מאז פיטוריו של רובי לפני פחות משבועיים.

עוד בוואלה!

ריאל מדריד רוצה את זאניולו, מתחמם הקרב על בנאסר

לכתבה המלאה
לוקא דין שחקן אברטון. רויטרס
אנצ'לוטי הבהיר: "אין סיכוי שלוקא דין יעזוב"/רויטרס

* נמשך המירוץ לרכישת הכישרון הגדול של רד בול זלצבורג, דומיניק סובוסלאי. מילאן וארסנל הם המועמדות העיקריות לצרף את ההונגרי בן ה-19, אבל גם פריז סן ז'רמן נכנסה לתמונה. זלצבורג דורשת כ-25 מיליון יורו על השחקן שכבש העונה 7 שערים ובישל 13 נוספים.

* אחרי שניס החליטה למכור את ווילאן סיפריאן בחלון ההעברות של הקיץ, סביליה מגלה בו התעניינות רבה. הקשר בן ה-25 כבש העונה 7 שערים ובישל 3 נוספים בליגה הצרפתית.

* היכולת המצוינת של אלן סן מקסימן בניוקאסל עשתה את שלה וכעת באנגליה טוענים שכל הגדולות של הפרמייליג מעוניינות בו, כמו גם פריז סן ז'רמן. ניוקאסל רכשה את סן מקסימן בקיץ שעבר מניס תמורת 18 מיליון יורו.

* בלם נוריץ' והנבחרת הצעירה של אנגליה, בן גודפרי, ניצב על הכוונת של בורוסיה דורטמונד ור.ב. לייפציג. גודפרי בן ה-22 אמור לעלות לא פחות מ-25 מיליון ליש"ט.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully