וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן זכתה בגביע אחרי 2:4 מול באייר לברקוזן

האלופה השלימה זכייה בדאבל לאחר ניצחון משכנע בגמר הגביע על השחקנים של פיטר בוס. אלאבה (16) וגנברי (24) פתחו, לבנדובסקי הוסיף צמד (59, 89)

אתר רשמי

באיירן מינכן השלימה הערב (שבת) עוד עונה דומיננטית בגרמניה לאחר שגברה 2:4 על באייר לברקוזן וזכתה בגביע. מדובר בזכייה מספר 20 של המועדון הבווארי, שמנע מהשחקנים של פיטר בוס גביע ראשון מזה 27 שנים. הקבוצה של האנזי פליק שלטה במשחק לכל אורכו, צעדה במהלכו ביתרון של שלושה שערים, כשניצחונה של באיירן כמעט ולא הוטל בספק לרגע.

דייויד אלאבה (16) פתח את מסכת הכיבושים בבעיטה חופשית נהדרת אותה סובב לפינה הימנית של שוער לברקוזן, 0:1 לבאיירן. הבווארים השיגו את השער השני שמונה דקות לאחר מכן לאחר שיוזואה קימיש הכניס כדור עומק נפלא לסרג' גנאברי שכבש את השני, בשער הראשון שנכבש על ידי גרמני בגמר הגביע מאז 2014.

שחקני באיירן מינכן מניפים את הגביע הגרמני. GettyImages
חגגו גביע מספר 20, ודאבל מספר 13. שחקני באיירן מינכן עם הגביע/GettyImages
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
כבש 51 שערים העונה. לבנדובסקי/רויטרס

רוברט לבנדובסקי הוסיף את השלישי בדקה ה-59 לזכות באיירן, והמשיך בעונה הבלתי נתפסת שעוברת עליו עם שערו ה-50 בכל המסגרות. סוון בנדר צימק ארבע דקות לאחר מכן, ונסך תקווה מסויימת בחבריו, אך לברקוזן לא באמת איימה על באיירן, כשלבנדובסקי חותם בדקה ה-89 רבייעייה נוספת של באיירן. פנדל מדוייק של קאי הארבץ לא מנע מהבווארים לחגוג דאבל מספר 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully