וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: בופון קבע שיא הופעות בניצחון יובנטוס, מילאן הביסה 0:3 את לאציו

השוער בן ה-42 ערך את הופעתו ה-648 בסרייה A ושבר את השיא של מאלדיני ב-1:4 על טורינו. הרוסונרי הרחיקו את אינזאגי ממאבק האליפות

מתוך טוויטר

המחזור ה-30 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם הדרבי בין יובנטוס לטורינו, בו ג'אנלואיג'י בופון הפך לשיאן ההופעות הבלעדי של הסרייה A וכריסטיאנו רונאלדו כיכב ב-1:4 הביתי שהגדיל זמנית את היתרון בפסגה לשבע נקודות. לאציו המדורגת שנייה ספגה תבוסה ביתית 3:0 מול מילאן. ססואולו גברה 2:4 על לצ'ה.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס עם חולצה מיוחדת לרגל שבירת שיא ההופעות בליגה האיטלקית. GettyImages
את הבכורה בסרייה A ערך במדי פארמה בנובמבר 1995. ג'יג'י בופון עם הכיתוב המיוחד על החולצה/GettyImages

יובנטוס - טורינו 1:4

אם מישהו חשב שההפסד לנאפולי בגמר הגביע יערער את יובנטוס, הרי שהגברת הזקנה מספקת תשובות על הדשא עם ארבעה ניצחונות ליגה רצופים. זה היה קודם כל הערב של ג'אנלואיג'י בופון, שקיבל את המקום בין הקורות ובכך הפך לשיאן ההופעות הבלעדי של הליגה האיטלקית הבכירה. זה היה משחקו ה-648 של השוער בן ה-42 בסרייה A והוא השאיר מאחור את השיאן הקודם פאולו מאלדיני עם 647. בופון לא שותף בליגה מאז 18 בדצמבר 2019 וזוהי סך הכול הופעתו השמינית העונה במסגרת זו, בה הוא משמש כגיבוי לוויצ'ך שצ'סני הפולני. את הבכורה שלו ערך לפני כמעט 25 שנה, כשוער פארמה מול האלופה דאז מילאן (0:0) בנובמבר 1995.

אבל אחרי הכבוד והיקר לבופון, מי שתפס את אור הזרקורים היה כריסטיאנו רונאלדו. פאולו דיבאלה פתח את מסכת השערים כבר בדקה השלישית מול טורינו, כשעבר בקלות את ליאנקו ונעזר ברגל של ארמנדו איצו כדי לכבוש בפעם החמישית ברציפות. גם השער השני הגיע מימין, כשרונאלדו בישל וחואן קואדרדו הטעה את ליאנקו ובעט פנימה בדקה ה-29. אנדראה בלוטי צימק בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אחרי נגיעת יד של מתייס דה ליכט וסימונה ורדי כבר חגג שוויון בדקה ה-51 אחרי השמטה של בופון, אבל השער נפסל בגלל נבדל.

רונאלדו הרגיע עם כדור חופשי אדיר בדקה ה-61 וכך הוא ודיבאלה הבקיעו יחד בכל משחק מאז חידוש הליגה. הפורטוגלי כבש ב-15 מ-16 משחקי הליגה האחרונים שלו, ויש לו 25 שערים העונה בסרייה A ב-26 משחקים. הוא הגיע לרף הזה ב-11 עונות שונות בקריירה (הראשון שעושה את זה בליגות של אנגליה, ספרד ואיטליה), והפך לשחקן יובה הראשון מאז עומאר סיבורי ב-1961 שמבקיע 25 שערי ליגה. לקינוח, קופי ג'יג'י כבש שער עצמי בדקה ה-87 והשלים רביעייה משכנעת של האלופה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
כריסטיאנו רונאלדו עם חואן קואדרדו שחקני יובנטוס. רויטרס
גול ראשון בבעיטה חופשית במדי יובנטוס. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס
שחקנה של מילאן זלאטן איברהימוביץ'. GettyImages
מילאן פגעה קשות בסיכויי האליפות של לאציו. זלאטן מדייק מהנקודה הלבנה/GettyImages

לאציו - מילאן 3:0

ללא חלוציה הבכירים צ'ירו אימובילה ופליפה קאיסדו עלתה לאציו לאחד ממשחקיה החשובים העונה מול מילאן וספגה מפלה קשה. השחקנים של סימונה אינזאגי ידעו שהם חייבים את שלוש הנקודות לאור ניצחונה של יובנטוס על טורינו בדרבי, אך ראו כיצד הרוסונרי חוגגים עליהם באיצטדיונם הביתי. בדקה ה-26 הקאן צ'לחנוילו העלה את האורחת ליתרון בבעיטה אדירה לחיבורים מחוץ לרחבה. זלאטן איברהימוביץ' קבע 0:2 למילאן בבעיטה מדוייקת מהנקודה הלבנה לאחר נגיעת יד ברחבה של שחקן לאציו. המארחת ההמומה קיוותה לחזור לעניינים במחצית השנייה, אך בדקה ה-59 אנטה רביץ' כבש בנינוחות כשהוא לבדו מול סטראקושה והוציא ללאציו את הרוח מהמפרשים. 0:3 גדול למילאן בסיום. לאציו רחוקה כעת שבע נקודות מיובנטוס.

ססואולו - לצ'ה 2:4
לססואולו: פרנצ'סקו קאפוטו (5), דומניקו ברארדי (63 בפנדל), ז'רמי בוגה (77), מרט מולדור (83). ללצ'ה: פאביו לוצ'וני (27), מרקו מאנקוזו (67 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully