וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 2:5 את בורנמות', 0:3 לצ'לסי על ווטפרוד

השדים האדומים עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות: גרינווד (29 ו-54), רשפורד (35 בפנדל), מרסיאל (45+2) ופרננדש (59) כבשו. הבלוז נותרו במקום הרביעי, ורדי עבר את רף 100 השערים

אתר רשמי

בווידאו: ברצלונה מתאמנת

חמישה משחקים נערכו היום (שבת) במסגרת המחזור ה-32 בפרמיירליג, כשבמוקד הקרב על המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. צ'לסי הרביעית גברה 0:3 על ווטפורד וסיבכה אותה בתחתית. מנצ'סטר יונייטד המשיכה במומנטום עם 2:5 ביתי מול בורנמות', שנמצאת מתחת לקו האדום. לסטר רשמה ניצחון ראשון מאז חזרת הליגה עם 0:3 מול קריסטל פאלאס, בעוד ארסנל הרשימה עם 0:2 במגרשה של וולבס. בתחתית, ברייטון התקרבה להישארות עם 0:1 אצל נוריץ' האחרונה.

מייסון גרינווד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
נמצא בכושר פנטסטי. גרינווד/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - בורנמות' 2:5

השדים האדומים ממשיכים בכושר הטוב בו הם נמצאים לאחרונה ורשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות כשהם עולים זמנית אל המקום הרביעי. בורנמות' נותרה במקום ה-19 ולפני האחרון עם 27 נקודות בלבד. דווקא האורחת כבשה ראשונה אחרי מבוכה גדולה בהגנת יונייטד: ג'וניור סטניסלס העביר בין הרגליים את הארי מגווייר האומלל ובעט מזווית קשה אל הפינה הקרובה, אותה דויד דה חאה סגר לא טוב וזה 0:1 מפתיע. מייסון גרינווד הלוהט השווה בדקה ה-29 אחרי בישול של ברונו פרננדש שבעצמו ממשיך בכושר הנהדר שבו הוא נמצא. מרכוס רשפורד דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-35 ואנתוני מרסיאל הוסיף עוד אחד אופייני מאוד בתוספת הזמן של המחצית, 1:3. בורנמות' שוב חזרה לעניינים בזכות פנדל של ג'וש קינג בדקה ה-50, אבל שער גדול של גרינווד (54) וכדור חופשי יפה של פרננדש (59) סידרו ליונייטד את הניצחון.

שחקני לסטר חוגגים. רויטרס
שחקני לסטר חוגגים ניצחון חשוב במאבק על מקום באלופות/רויטרס

לסטר - קריסטל פאלאס 0:3

ניצחון ראשון לשועלים מאז החזרה מהפסקת הקורונה (שתי תוצאות תיקו והפסד). קלצ'י איהנאצ'ו (49) וג'יימי ורדי עם שעריו ה-100 וה-101 בפרמיירליג (77 ו-94) סידרו ללסטר את הניצחון החשוב, שמשאיר אותם במקום השלישי עם 58 נקודות.

שחקנה של צ'לסי אוליבייה ז'ירו. GettyImages
הבלוז נותרו במקום הרביעי. ז'ירו חוגג/GettyImages

צ'לסי - ווטפורד 0:3

השחקנים של פרנק למפארד התאוששו מההפסד המתסכל לווסטהאם במחזור הקודם עם 0:3 על ווטפורד מהתחתית. הבלוז ראו כיצד מנצ'סטר יונייטד חולפת על פניהם בטבלה באופן זמני לאחר שהביסה 2:5 את בורנמות' ועלו עם תחושת דחיפות למשחק הערב. אוליבייה ז'ירו כבש ראשון עבור צ'לסי (16) לאחר כדור עומק יפה שהכניס לו רוס ברקלי. וויליאן הוסיף את השני בפנדל כשתי דקות לפני סיום המחצית הראשונה. מבשל השער הראשון רוס ברקלי, התכבד בשער שחתם את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. ווטפורד אמנם נותרה מעל הקו האדום, אך הצרעות נמצאים נקודה אחת בלבד מעל האיזור המסוכן והם עמוק עמוק בתוך מאבקי הירידה.

בוקאיו סאקה שחקן ארסנל. רויטרס
השני הכי צעיר שכובש עבור ארסנל בפרמיירליג. בוקאיו סאקה/רויטרס

וולבס - ארסנל 2:0

אחרי שניצחה את כל משחקיה מאז החזרה מפגרת הקורונה, המארחת נעצרה על ידי התותחנים, שמצדם חגגו ניצחון חמישי רצוף (כולל אחד בגביע) ועלו למקום השביעי - מרחק חמש נקודות בלבד מצ'לסי החמישית. רוי פטריסיו הציל את וולבס פעמיים, עד שנכנע לחצי יעף של בוקאיו סאקה הצעיר בדקה ה-43. שחקן הכנף בן ה-18 ו-303 ימים הפך לכדורגלן השני הכי צעיר שכובש במדי ארסנל בפרמיירליג, אחרי אלכס אוקסלייד-צ'מברליין שעשה את זה בגיל 18 ו-173 ימים. אלכסנדר לקאזט סגר עניין בדקה ה-83, שלוש דקות אחרי שנכנס כמחליף, כשעבר בקלות את קונור קודי לאחר בישול של ג'ו ווילוק.

לאנדרו טרוסאר שחקן ברייטון עם ארון מוי. רויטרס
שער ראשון שלו מאז ינואר. לאנדרו טרוסאר/רויטרס

נוריץ' - ברייטון 1:0

השחפים עשו צעד נוסף לקראת הבטחת ההישארות בפרמיירליג וקירבו את נועלת הטבלה בחזרה לליגת המשנה. נוריץ' רשמה הפסד חמישי ברציפות ללא שער זכות, כשהפעם נכנעה לשער של הבלגי לאנדרו טרוסאר בדקה ה-25, אחרי בישול של ארון מוי בהתקפת מעבר טובה. זה היה שער ליגה רביעי של טרוסאר, וראשון מאז ינואר. למזלה של ברייטון, נגיחה של המחליף אדם אידה בתוספת הזמן נעצרה בקורה וכך היא פתחה פער של תשע נקודות מהקו האדום. בירם כיאל לא נכלל בסגל גם הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully