וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי שוב כבש בדרבי הכנה, מנור סולומון בישל מול דינמו קייב

כוכב גוואנגז'ו R&F השווה בפנדל ל-1:1 במשחק אימון נוסף מול היריבה העירונית, קשר שחטאר דונייצק הכין את השני ב-2:3 מול הסגנית

מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

בווידאו: ערן זהבי כובש צמד מול מייזו האקה

שלושה שבועות לפני פתיחת העונה החדשה בסין, ערן זהבי שוב כבש היום (שבת) בדרבי הכנה, כאשר גוואנגז'ו R&F סיימה ב-1:1 מול גוואנגז'ו אברגרנדה. בשבוע שעבר הבקיע הסקורר הישראלי פעמיים ב-0:3 בדרבי, והפעם הסתפק בפנדל אחד בדקה ה-35 שהשווה את התוצאה.

נזכיר שמדובר ביריבה האהובה על זהבי בסין, לרשתה כבש 13 שערים במשחקים הרשמיים בליגה ובגביע. כאשר הליגה הסינית תחודש, זהבי יחפש את שערו ה-100 במסגרת זו. בעונה הקודמת קבע שיא לעונה אחת עם 29 שערים ב-28 משחקים, ומאז הגיע לגוואנגז'ו ביולי 2016 הוא חתום על 99 שערים ו-30 בישולים ב-110 משחקים רשמיים (ליגה וגביע).

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
הפעם מהנקודה הלבנה. ערן זהבי/GettyImages

* מנור סולומון בישל את השער השני לייבגני קונופליאנקה (39) בניצחונה של האלופה שחטאר דונייצק 2:3 בחוץ על דינמו קייב בפלייאוף העליון בליגה האוקראינית. קשר נבחרת ישראל פתח בהרכב, הספיק לספוג כרטיס צהוב עוד לפני הבישול והוחלף בדקה ה-71 על ידי טייסון, שבישל את שער הניצחון לאלאן פטריק (72) אחרי שדינמו השווה ל-2:2. הפער בין הקבוצות: 20 נקודות.

* קני סייף מחוץ לסגל של לכיה גדנסק את קרקוביה במסגרת הפלייאוף העליון בליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully