וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן "על המסלול לטרבל". פליק: לבנדובסקי ראוי לכדור הזהב

הבווארים חגגו את הזכייה בגביע וכבר חושבים על ליגת האלופות. נוייר: "בשבועות האחרונים הראינו כמה אנחנו רעבים ומלאי מוטיבציה"

אתר רשמי

באיירן מינכן היא ללא ספק הקבוצה הכי חמה באירופה ואתמול (שבת) היא חגגה תואר נוסף. עם 11 ניצחונות מ-11 משחקים בכל המסגרות מאז חזרת הכדורגל מפגרת הקורונה הכפוייה, הבווארים הניפו את הגביע הגרמני בפעם ה-20 בתולדות המועדון. 2:4 על באיירן לברקוזן בגמר הראה להם את הדרך להנפה והקבוצה שחגגה לאחרונה גם אליפות 30, נראית בלתי עצירה.

המאמן האנזי פליק אמר בסיום המשחק: "מה שעשינו בכמה שבועות האחרונים הוא סנסציוני. הגישה של השחקנים פשוט פנטסטית, אני מאוד שמח. ההופעה של השחקנים הייתה יוצאת מן הכלל, פשוט נהניתי".

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
הקבוצה הכי חמה באירופה. באיירן מינכן/GettyImages

ביחד עם המשחקים לפני הקורונה, לבאיירן יש כבר 17 ניצחונות רצופים בכל המסגרות ואחרי שהיא השלימה דאבל בגרמניה, היא יכולה להתפנות למשימה הבאה: ליגת האלופות. הגרמנים עדיין צריכים להשלים את העבודה מול צ'לסי בשמינית הגמר (0:3 במשחק הראשון) ואחר כך הם ינסו לזכות בתואר שלישי העונה.

"בשבועות האחרונים ראו כמה באיירן מינכן רעבה ומלאת מוטיבציה", אמר השוער מנואל נוייר, "ההישגים שלנו בתקופה הזו מאוד מיוחדים. יש לנו קצת זמן לנוח עכשיו ולהכין את עצמנו למסלול שבסיומו נזכה בטרבל".

רוברט לבנדובסקי כבש אתמול צמד והוא הגיע כבר ל-51 שערים העונה בכל המסגרות. המאמן פליק נשאל האם הפולני ראוי להתמודד על "באלון ד'אור" - תואר כדורגלן השנה בעונה, והשיב: "הוא כבש 34 שערים בבונדסליגה, אז למה לא? הוא הניח את כל היסודות לבחירה בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully