וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה את אתלטיק בילבאו 0:1

הבלאנקוס שוב לא שכנעו, אבל מרסלו ספק-הופל ברחבה וסרחיו ראמוס כבש בפנדל (73) נוסף את שערו העשירי העונה כדי לסדר ניצחון שביעי רצוף. הפער בפסגה צמח זמנית לשבע נקודות

מחזור 34הסתיים05/07/2020
אתלטיק בילבאו
    0
    • (73, פנדל) ראמוס
    ריאל מדריד
    אתר רשמי

    המחזור ה-34 בספרד נמשך היום (ראשון) עם משחקיהן של שתי הגדולות. בראשון, גירדה ריאל מדריד 0:1 קשה בסאן מאמס על אתלטיק בילבאו והגדילה את הפער מברצלונה לפחות זמנית לשבע נקודות. לגאנס קירבה מאוד את אספניול לסיום דרכה בליגה כשניצחה אותה 0:1 בברצלונה, בעוד אוסאסונה וחטאפה נפרדו ב-0:0.

    שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
    שוב הושיע. ראמוס/רויטרס

    אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 1:0

    אפילו כשהיא לא מרשימה, מצליחה ריאל מדריד להגדיל את הפער בפסגה. כך קרה במחזורים האחרונים וכך קרה גם היום, עם 0:1 שלישי ברציפות וניצחון ליגה שביעי ברציפות, שהגדיל את הפער מברצלונה לשבע נקודות, לפחות באופן זמני. סרחיו ראמוס שוב היה גיבור המשחק, וביום שישי הקרוב תנסה לעשות מוליכת הטבלה צעד נוסף אל עבר האליפות, כשתארח את אלאבס מהתחתית. את המבחן הגדול ביותר שלה עד תום העונה היא כבר עברה.

    הבלאנקוס פתחו היטב וכמעט מצאו את הרשת כבר בדקה השלישית, אולם הבעיטה החופשית הטובה של מרקו אסנסיו נהדפה על ידי אונאי סימון. בדקה ה-19 הגיעו הבאסקים להזדמנות הראשונה שלהם במשחק, כשראול גרסיה נגח מקרוב וסחט הצלה מטיבו קורטואה. שלוש דקות לאחר מכן איניאקי וויליאמס המסוכן ניסה את מזלו מתוך הרחבה, אך הבעיטה החזקה שלו חלפה מעל המסגרת. על סף השריקה למחצית הגביה אסנסיו לרחבה, קארים בנזמה כמעט קבע 0:1, אבל רק שפשף את הכדור.

    במחצית השנייה התקשתה ריאל לייצר מצבים הבקעה של ממש, אולם בדקה ה-73 ניצלה כשמרסלו ספק-הופל ברחבה על ידי גרסיה, ובסיוע ה-VAR הורה השופט על הנקודה הלבנה. שוב היה זה סרחיו ראמוס שלקח אחריות וכמו ב-21 הפנדלים הקודמים שלו, שוב מצא את הרשת, בדרך לשערו העשירי העונה. ביום חמישי האחרון עשה זאת מול חטאפה בדקה ה-79, הפעם זה קרה שש דקות מוקדם יותר. בשני המקרים הפנדלים של הקפטן הספיקו לניצחונות - אולי ניצחונות של אליפות.

    עוד בוואלה!

    ריאל מדריד שוב נהנתה מה-VAR: "חלק מהקבוצות מקבלות פנדלים, וחלק לא"

    לכתבה המלאה

    משחקים נוספים:

    אספניול - לגאנס 1:0
    לאספניול: ג'ונתן קאלרי (הורחק, 88). ללגאנס: ג'ונתן סילבה (53)

    אוסאסונה - חטאפה 0:0

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully