וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: אמאדו סוקונה חתם לעונה נוספת

5.7.2020 / 17:07

החלוץ הצרפתי בן ה-28, שהגיע באמצע העונה מהפועל פתח תקוה וכבש שני שערים, ימשיך ללבוש ירוק גם ב-2020/21: "נשאף להסתכל למקומות גבוהים יותר"

עירוני קרית שמונה נשארת בליגת העל/צילום: שלמה וייס עריכת וידאו: שאול אדם

בווידאו: חגיגות ההישארות של עירוני קרית שמונה

הפועל כפר סבא הודיעה היום (ראשון) על הארכת חוזהו של אמאדו סוקונה, החלוץ שהגיע אליה באמצע העונה מהפועל פתח תקוה מהלאומית וילבש את המדים הירוקים בליגת העל גם בעונת 2020/21. בכך מצטרף הצרפתי בן ה-28 לבן רייכרט שהאריך את חוזהו, כשבקבוצה מקווים להשאיר גם את הקפטן עומר פדידה, שהיה הכובש המוביל עם 10 שערים ושישה בישולים.

סוקונה, שתרם שני שערים ושלושה בישולים בחצי העונה מאז שהתחלף בקבוצות עם בנג'מין קוקו, אמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך לשחק בהפועל כפר סבא. ארצה להמשיך לסייע לקבוצה בכיבוש שערים ובישולים, ולהתקדם ברמה האישית. אני חושב שיש כאן קבוצה טובה ונשאף להסתכל למקומות גבוהים יותר".

הפועל כפר סבא בקמפיין עם מאמאנט למיגור אלימות נגד נשים. דוברות הפועל כפר סבא, אתר רשמי
קמפיין להעלאת המודעות. שחקני הפועל כפר סבא/אתר רשמי, דוברות הפועל כפר סבא

עוד בכפר סבא: הקבוצה פתחה בקמפיין משותף עם ליגת האמהות בכדורשת מאמאנט ישראל Mamanet International למיגור אלימות נגד נשים ולמלחמה בתופעה. הבעלים יצחק שום אמר: "אנו רואים את נושא האלימות נגד נשים כתופעה חמורה. המועדון רואה לנכון לקדם את העלאת המודעות למיגור התופעה ואנחנו מאמינים שיש להעביר את המסר לדור הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully