וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מרוצים שתפסו את ניב זריהן בזמן: "זה היה יכול להיגמר ברע"

5.7.2020 / 6:48

לצד תחושת ההקלה מהניצחון על הפועל חיפה, בקבוצה עסקו בעיקר בפרשת שחרורו של החלוץ שהפר בידוד ונפש באילת: "אחרי מה שעברנו איתו, אסור היה לו לצאת מהבית". קבהא ייבדק, יהיה כשיר לגמר הגביע?

דור פרץ לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי חיפה, פלייר/דוברות מכבי תל אביב

בווידאו: היריבה הבאה מכבי תל אביב חוגגת ניצחון על מכבי חיפה

עיקרי הדברים

- סיבת השחרור של ניב זריהן מהפועל באר שבע: נשאר מחוץ לסגל לשבת, ונסע לנפוש באילת

- במועדון מרוצים שתפסו את החלוץ לפני שהעמיד אחרים בסכנת הידבקות: "זה היה יכול להיגמר ברע"

- בסביבת החלוץ מתגוננים: "אם במשחק כזה אבוקסיס לא מצא לו מקום, אז באר שבע לא רוצה אותו"

- מרואן קבהא שסובל מכאבים חזקים בשרירי הבטן ייבדק. ניסיונות להכשירו לגמר הגביע

seperator

בהפועל באר שבע הביעו אמש (שבת) סיפוק מכך שתפסו בזמן את הפרת הבידוד של ניב זריהן. מסתבר שזריהן התאמן שלשום עם הקבוצה וכאשר ראה כי הוא מחוץ לסגל למשחק מול הפועל חיפה, הרגיש בנוח לרדת לאילת ולשהות במהלך השבת בבית מלון בעיר. להפועל באר שבע נודע הדבר כאשר תמונה של השחקן מצולם באילת, הגיעה אל הקבוצה.

ההחלטה הפזיזה של זריהן הרגיזה מאוד את אנשי הפועל באר שבע על רקע המסר שהעביר שלשום מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים לשחקנים לבל יפרו את תנאי הבידוד, בעיקר בשל העובדה כי בעוד שמונה ימים מחכה להפועל באר שבע גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה.

"הדבר האחרון שאנחנו צריכים הוא שמישהו יחלה ושהשחקנים ייאלצו להיכנס לבידוד", אמרו אמש בקבוצה. זריהן סיפר אתמול לחבריו מאשדוד, שחלקם שהו איתו באילת, כי הוא הרגיש נוח לנסוע לאילת מאחר שהחוזה שלו הסתיים, לדבריו, ב-1 ביולי וכי הקבוצה כבר הודיעה לו שהוא לא ימשיך במועדון לעונה נוספת. "אם במשחק כזה יוסי אבוקסיס לא מצא מקום לניב ב-20 שהתלבשו, אז הפועל באר שבע לא באמת רצתה אותו", אמרו בסביבת החלוץ. בהפועל באר שבע אמרו: "אם ניב היה חוזר לאימונים כרגיל זה עלול היה להיגמר רע, אם חלילה הוא נדבק כשהפר את הבידוד. דווקא על רקע מה שעברנו איתו יחד בפלייאוף כשהיה חשש שהוא נדבק, הוא היה חייב לזכור לא לצאת מהבית".

עוד בוואלה!

ניב זריהן שוחרר מהפועל באר שבע לאחר שהפר את הוראות הבידוד

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, ניב זריהן. דני מרון
חילופי האשמות. ניב זריהן/דני מרון

אחרי הניצחון 1:3 אמש (שבת) על הפועל חיפה, בהפועל מרגישים שירד לחץ גדול. כעת הפנים באמת לגמר הגביע אם כי קודם יש את המשחק האחרון בליגה מול מכבי תל אביב. יוסי אבוקסיס שוב צפוי לתת למרבית שחקני הספסל לפתוח.

עיקר הדאגה בבאר שבע היא ממצבו של מרואן קבהא שסובל מכאבים חזקים בשרירי הבטן. היום צפוי הקשר לעבור בדיקת אולטרסאונד ובבאר שבע ינסו להכשיר אותו לגמר. מי שנעדר לבסוף אתמול הוא לואי טהא מחשש שיספוג כרטיס צהוב שימנע ממנו לשחק בגמר. בקבוצה היו מרוצים מההופעה של ז'וזואה, והעריכו שגיא לוזון שצפה במשחק יתכונן אליו בצורה מיוחדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully