וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הביסה 0:6 את ברשיה, ונצמדה לשתי המוליכות

הנראזורי מחצו את קבוצת התחתית אלכסיס ואשלי יאנג כיכבו. בולוניה וקליארי נפרדו ב-1:1. מילאן תתארח אצל ספאל, פיורנטינה תארח את ססואולו

שחקן ספורטינג ליסבון ז'ואלסון פרננדס, פלייר/צילום מסך

בווידאו: שחקן נבחרת פורטוגל הצעירה ז'ואלסון פרננדס

המחזור ה-29 באיטליה נמשך הערב (רביעי) עם שישה משחקים. אינטר התקרבה ללאציו שבמקום השני עם 0:6 גדול על ברשיה, במשחק בו אלכסיס סאנצ'ס כבש ובישל שני שערים, כשאשלי יאנג כבש שער נהדר ובישל שער נוסף. פיורנטינה תארח את ססואולו ותרצה לנצח כדי להיצמד אליה ולברוח מהתחתית. לצ'ה וסמפדוריה ייפגשו לקרב תחתית לוהט. מילאן תצא למשחק חוץ אצל נועלת הטבלה ספאל, בעוד פארמה תתארח אצל ורונה. במשחק נוסף תארח בולוניה את קליארי.

אלכסיס סאנצ'ס אינטר עם לאוטרו מרטינס. רויטרס
אינטר הביסה בדרך לניצחון 39 בכל הזמנים על ברשיה. אלכסיס סאנצ'ס חוגג עם לאוטארו/רויטרס

אינטר - ברשיה 0:6

הנראזורי הקיזו דם בשני ניצחונותיהם בליגה מאז התחדשו המשחקים באיטליה, אך הערב היא התפוצצה על ברשיה האומללה. אלכסיס סאנצ'ס היה כוכב הערב, עם שני בישולים ושער, ובסחף את חבריו ל-0:6 מוחץ, ולניצחון מספר 39 על היריבה מהתחתית מתוך 62 מפגשים בין השתיים לאורך ההיסטוריה. אשלי יאנג (5) פתח את מסכת הכיבושים בבעיטה נהדרת מהאוויר לאחר בישול של אלכסיס. הצ'יליאני כבש את השני מהנקודה הלבנה (20). יאנג בישל לדנילו ד'אמברוסיו את השלישי (45), כשאלכסיס מוסיף בישול משלו לרוברטו גליארדיני (52). כריסטיאן אריקסן (83) ואנטוניו קנדרבה (88) חתמו שישייה גדולה לאינטר.

זלאטן איברהימוביץ' שחקנה של מילאן. GettyImages
מילאן נחלצה בעור שיניה מהפסד, אך התרחקה מהמקום השישי. זלאטן/GettyImages

ספאל - מילאן 2:2

המארחת שנשרה במחזור הקודם למקום האחרון מהטבלה, נחלצה ממנו אמנם אך נשארה מתוסכלת לאחר ששמטה יתרון 0:2 וספגה בתוספת הזמן שער שיוויון מרגיז. מתיה ולוטי (13) וסרג'יו פלוקארי (30) העניקו יתרון מבטיח לספאל במחצית הראשונה, אך הרחקה של מרקו ד'אלסנדרו (43) הזמינה לחץ בלתי פוסק של מילאן. הרוסונרי נחלצו מהפסד מביך בזכות שערים של רפאל ליאו (79) ושער עצמי של פרנצ'סקו ויקארי בתוספת הזמן, אך עשויה לראות את נאפולי פותחת ממנה פער של חמש נקודות במקום השישי.

גסטון ראמירס שחקן סמפדוריה. GettyImages
שני פנדלים מדוייקים שלו נתנו לסמפדוריה ניצחון חשוב. גסטון ראמירס/GettyImages

לצ'ה - סמפדוריה 2:1

קרב התחתית החשוב הוכרע בזכות שני פנדלים מדוייקים של גסטון רמירס האורוגוואי. המארחת החזיקה יותר בכדור, ובעטה יותר לשער אך שחקני סמפדוריה היו אלה שיצאו עם ידם על העליונה ופתחו פער של ארבע נקודות מהקו האדום. לצ'ה השוותה זמנית בפנדל מדוייק משלה מרגליו של מרקו מנקוזו (50) אך רשמה הפסד ונותרה במקום ה-18.

פרנק ריברי שחקן פיורנטינה. GettyImages
פיורנטינה ממשיכה להראות חוסר יציבות. פרנק ריברי/GettyImages

פיורנטינה - ססואולו 3:1

הויולה סופרים כבר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, והמשיכו בחוסר היציבות המאפיין אותם מתחילת העונה. האורחת סגרה את המחצית השנייה ביתרון 0:2 מצמד שערים של גרגואר דפרל הצרפתי. מרט מולדור הטורקי הוסיף את השלישי במחצית השנייה כשפטריק קורטונה רק צימק בדקה ה-90 אך לא מנע מססואולו את הניצחון.

משחקים נוספים:

בולוניה - קליארי 1:1
לבולוניה: מוסא בארו (45), לקליארי: ג'ובאני סימאונה (46).

ורונה - פארמה 2:3
לורונה: סמואל די קרמיין (45), מתיאה זקאני (54), מתיאו פסינה (81). לפארמה: דיאן קולוסבסקי (14), ריקרדו גגליולו (64).

  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully