וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיראלם פיאניץ' נרגש: "להיות חלק מברצלונה? ממש כמו חלום שמתגשם"

הרכש החדש של הקטלאנים שיצטרף בעונה הבאה כבר מחכה להתחיל את הפרק החדש בספרד: "אני נרגש ולא רק בשבילי, אלא גם עבור תושבי בוסניה". ברתומאו בפגישה "הדחופה" עם קיקה סטיין: עתידך בברצלונה לא בסכנה

מתוך טוויטר

בווידאו: ליברפול חוגגת אליפות באנגליה

הרכש החדש של ברצלונה, הקשר מיראלם פיאניץ' שיצטרף מיובנטוס רק בסוף העונה, דיבר לראשונה לאחר החתימה בשורות הקטאלנים: "ברצלונה הוא אחד המועדונים הכי גדולים בעולם, ולהיות חלק מארגון בקנה מידה שכזה הוא חלום שמתגשם. זו הפסגה עבור כל כדורגלן. אני מאושר, נרגש ושמח ולא רק בשבילי, אלא גם עבור ההורים שלי וכל תושבי בוסניה. לעולם לא אשכח איפה התחלתי את דרכי ואני כבר לא יכול לחכות עד שאגיע לשחק בקאמפ נואו".

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו עם אריק אבידל, קיקה סטיין. רויטרס
הצהרת אמון. סטיין עם ברתומאו ואבידל/רויטרס

הימים הסוערים בברצלונה נמשכים. בכלי התקשורת המרכזיים בספרד מדווחים הבוקר (שלישי) על פגישה "דחופה" של ראשי המועדון עם קיקה סטיין בביתו של המאמן, שנועדה להבהיר לו שהשמועות לגבי האפשרות שיפוטר לא נכונות.

על פי האתר הקטלאני RAC1, את הפגישה הוביל הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו והתלוו אליו המנהל המקצועי אריק אבידל והמזכיר הטכני חאבייר בורדאס. מטרת הפגישה היתה כאמור להביע תמיכה בלתי מסויגת בסטיין, שמונה לתפקיד בחודש ינואר ומרבה לספוג ביקורת בימים האחרונים, בעיקר על רקע מאזן החוץ החלש של הקבוצה תחתיו ויחסיו הבעיתיים עם כמה מהכוכבים בסגל.

כמו כן, ניסו ברתומאו ובכירי ברצלונה לאסוף מידע מסטיין לגבי האסיפה הסוערת שהתרחשה באימון בבוקר שאחרי התיקו עם סלטה ויגו. באסיפה הטיח סטיין בשחקנים ש"אתם לא יכולים לזלזל בי", ובתגובה כמה שחקנים אמרו שהוא צודק והתנצלו בפניו. יחד עם זאת, על פי "אס", כמה מהשחקנים הבכירים עדיין נמצאים ביחסים מתוחים עם סטיין וגם עם עוזרו אדר סאראביה, שלא נכח בפגישה.

עוד בוואלה!

ברצלונה הודיעה: ארתור נמכר ליובנטוס, פיאניץ' נרכש

לכתבה המלאה
צ'אבי, ברצלונה, מודיע על פרישה. AP
בקרוב על הקווים בקאמפ נואו? צ'אבי/AP

על פי "מארקה", הפגישה הלילית הדחופה בביתו של סטיין "הסתיימה בחיבוקים", כשהמאמן נראה נרגש מהבעת האמון של ברתומאו. יחד עם זאת מציינים בכלי התקשורת בספרד ש"סטיין עדיין נמצא בנקודה חלשה". על פי חלק מהדיווחים, אם סטיין לא יפסיד את האליפות לריאל מדריד ייתכן שהוא אפילו לא יעמוד על הקווים של ברצלונה בליגת האלופות שתחודש באוגוסט, כשאת מקומו יתפוס זמנית מאמן ברצלונה ב' גרסיה פימיינטה.

במקביל גם היורש היועד צ'אבי מכלכל את צעדיו. על פי "מארקה", מאמן אל סאאד הקטרית אמנם לא מסתיר את רצונו הגדול לאמן בברצלונה, אולם לא מתכנן לעשות זאת עד קיץ 2021. הקשר האגדי רוצה לצבור ניסיון כמאמן, ובנוסף הוא ממתין לסיום כהונתו של הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו איתו הוא נמצא ביחסים מתוחים.

ב"מארקה" טוענים שצ'אבי מקבל בתקופה האחרונה "עשרות שיחות ומסרונים" משחקנים בכירים בברצלונה שמפצירים בו להציע את עצמו לתפקיד המאמן בצורה מיידית - "מאחורי הגב" של ההנהלה ושל קיקה סטיין - אולם צ'אבי נחוש שלא לעשות זאת לפני הקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully