וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קיקה סטיין לא ימשיך בברצלונה בעונה הבאה. צ'אבי בהיכון

המאמן שמונה בינואר וחתום עד 2021 צפוי להיחתך בעקבות התוצאות המאכזבות וחוסר התקשורת עם השחקנים. צ'אבי: "חולם לעמוד על הקווים בקאמפ נואו". פיאניץ' ב-2009: "תמיד אהיה אוהד של ריאל מדריד". וגם: התמונות שחושפות את הקרע בין מסי לעוזר המאמן

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות מחוץ לאנפילד/מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות

האם קיקה סטיין בדרך החוצה מברצלונה? יש מי שמשוכנע שכן. בבוקר שאחרי ניצחון ריאל מדריד 0:1 על אספניול שהעניק לבלאנקוס יתרון של שתי נקודות בפסגה, וכשברקע שמועות בלתי פוסקות על היחסים המעורערים של המאמן עם השחקנים, טוענים באתר "גול": התקבלה החלטה עקרונית שסטיין לא ימשיך בעונה הבאה.

המאמן שהחליף את ארנסטו ואלוורדה בינואר האחרון חתום עד קיץ 2021, אולם התוצאות תחת שרביטו לא מספקות את ההנהלה. מאזן החוץ של הקבוצה מאז מונה מדאיג במיוחד, אולם לא פחות מכך מוטרדים במועדון מהיחסים בינו לבין השחקנים. על פי "מארקה", שורר נתק בין שחקני ברצלונה הבכירים לסטיין, והם מרגישים ש"האימונים תחתיו הם בזבוז זמן".

כך או כך, היורש הטבעי לתפקיד, שחקן העבר האגדי צ'אבי, כבר מוכן ומזומן לאתגר. צ'אבי יועד להיות מחליפו של ואלוורדה בינואר, אולם העדיף לצבור עוד ניסיון כמאמן אל סאאד לפני שהוא לוקח על עצמו את המשימה המאתגרת.

אמש צ'אבי התראיין לתקשורת הקטלאנית ולא השאיר שום ספק בנוגע לכוונותיו. "החלום הגדול שלי הוא לאמן את ברצלונה ולהחזיר אותה להיות קבוצה מנצחת. כבר שנים שאני חולם לעמוד על הקווים בקאמפ נואו ולהיות מקבל ההחלטות בברצלונה. אני לא שולל שום דבר לגבי האפשרות לאמן את בארסה בעתיד הקרוב".

קיקה סטיין מאמן ברצלונה. GettyImages
צ'אבי מחכה. סטיין/GettyImages

אם חשבתם שאתם במתח לקראת סיום העונה בליגה הספרדית, נסו לדמיין מה עובר על השחקנים. דוגמה ללחץ הגדול שבו הם שרויים קיבלנו במשחק האחרון של ברצלונה מול סלטה ויגו, שנגמר ב-2:2 ולמעשה אפשר לריאל מדריד להגדיל את הפער בפסגה לשתי נקודות, חמישה מחזורים לסיום העונה.

היום (שני) פרסמו בספרד תמונות חדשות מהמשחק בין ברצלונה לוויגו, בהן נראה עוזר המאמן אדר סראביה מנסה לתת הוראות לליאונל מסי במהלך הפסקת שתייה. אלא שלפרעוש פחות התחשק להקשיב, והוא החליט להתעלם מעוזר המאמן, כל זאת לעיניו של המאמן קיקה סטיין. "מסי הבין שסראביה פונה אליו, הסתובב והלך משם, בזמן שהוא מלמל לעברו מספר מילים", נכתב בספרד. "זה מראה עד כמה מד הלחץ בברצלונה גבוה, עד כמה חדר ההלבשה לא מאוחד וכן את העובדה שהשחקנים לא ממש מחזיקים מצוות האימון".

עוד בוואלה!

"קיקה סטיין איבד את חדר ההלבשה, שחקני ברצלונה מתעלמים ממנו"

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ליאונל מסי מתעמת עם עוזר המאמן אדר סראביה. צילום מסך, צילום מסך
התמונות המפלילות. מסי מתעלם מסראביה, סטיין מביט מהצד/צילום מסך, צילום מסך

לא רק אוהדי ברצלונה נגד הטרייד שנרקם מול יובנטוס, שצפוי לשלוח את ארתור לטורינו ואת מיראלם פיאניץ' לקטלוניה. ויקטור פונט, אחד המועמדים לתפקיד נשיא המועדון ב-2021, התבטא נגד העסקה שמוביל הנשיא הנוכחי ג'וזף מריה ברתומיאו: "המועדון לא יכול לאפשר לעצמו עסקה כזו במצבו, זו החלטה כלכלית לא נכונה. המהלך הזה יפגע בברצלונה מאוד בשנים הקרובות". יש לציין שעל אף הדברים, המגעים בין הקבוצות בנוגע לשני הקשרים נמשכים.

בנוגע לטרייד, הקטאלנים מדווחים שהקשר הברזילאי נפרד מחבריו באימון הבוקר. בנוסף, בספרד חשפו ציטוט של פיאניץ' מ-2009, שאוהדי ברצלונה בוודאי לא יאהבו: "התאהבתי בריאל מדריד עוד בתקופה של זינדין זידאן ורונאלדו הברזילאי. מאז, אני אוהד של ריאל מדריד וזה לעולם לא ישתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully