וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיקה סטיין איבד את חדר ההלבשה, שחקני ברצלונה מתעלמים ממנו"

ב"מארקה" טוענים: כוכבי בארסה לא מתקשרים עם המאמן ומרגישים שהוא "מבזבז להם את הזמן", ברתומאו מודע למצב ושוקל לפעול בקיץ. פיקה שוב רומז לקנוניה

מתוך טוויטר

בווידאו: ליברפול ואוהדיה חוגגים אליפות

גוברות הביקורות נגד קיקה סטיין אחרי ה-2:2 של ברצלונה מול סלטה ויגו, שהרחיק את בארסה עוד צעד מהאליפות. לואיס סוארס אמר בסיום ש"הבעיות שלנו הן קודם כל עניין של המאמן. הוא זה שצריך למצוא פתרונות", אמירה שהתפרשה כביקורת מרומזת.

אבל זה ממש לא הכל: על פי "מארקה" (המדרידאי, יש לציין) שוררים יחסים בעייתים מאוד בין סטיין לשחקנים, שלא מרוצים מתפקודו של המאמן. "קיקה סטיין נשאר לגמרי לבד. הוא איבד את חדר ההלבשה, ובקושי מדבר עם השחקנים. חלקם פשוט מתעלמים ממנו", נכתב בדיווח.

כמו כן, לטענת גורמים בברצלונה הפערים בין השחקנים למאמן ניכרים היטב גם באימונים. "השחקנים לא אוהבים את האימונים של סטיין ומביעים דאגה מהמחסור בקצב במשחקונים. בחלק מהמקרים כוכבי ברצלונה מרגישים שהאימונים של סטיין הם בזבוז זמן, והם אפילו לא מסתירים את זה".

לטענת "מארקה", נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו "מודע למצב" ולמרות שהוא תומך במאמן שחתם רק בינואר האחרון עד 2022, הוא מבין ש"צריך להתחיל לשקול ברצינות את עתידו".

קיקה סטיין מאמן ברצלונה. GettyImages
נשאר גלמוד? קיקה סטיין/GettyImages

אמש שילב המאמן את ריקי פוץ' ואנסו פאטי הצעירים בהרכב וסיפסל את אנטואן גריזמן, אולם שוב איבד נקודות במשחק מכריע. תחתיו ברצלונה עדיין לא ניצחה אפילו במשחק חוץ גדול אחד: היא הפסידה לריאל מדריד, ולנסיה ובילבאו וסיימה בתיקו בנאפולי, סביליה ועכשיו גם אצל סלטה ויגו.

"קיקה סטיין נשאר אותו מאמן מקובע שהיה תמיד, וזה פוגע בברצלונה", ביקרו ב"ספורט" את שיטת המשחק של המאמן.

סטיין אמר בסיום: "שלטנו ברוב המשחק, אבל לא הצלחנו להבקיע עוד שערים וזה היה בעוכרינו. בדקות האחרונות הלכנו אחורה, וזה משהו שאנחנו בדרך כלל לא עושים. עכשיו נצטרך לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו ונחכה שריאל מדריד תאבד נקודות".

כמו תמיד בספרד, אי אפשר שלא לעסוק בשיפוט. אחרי המשחק צייץ פיקה ציוץ מסתורי בו כתב: "הגורל שלנו הוא להעמיד פנים", מה שהתפרש שוב כביקורת נגד השופטים והעדפתם לריאל מדריד, כביכול. גם בתקשורת הקטלאנית הפנו אצבע מאשימה לשופטים. "עבירה קטלנית", קראה הכותרת של "מונדו דפורטיבו", "בעיטה חופשית נהדרת של יאגו אספס, שניתנה לסלטה ויגו שלא בצדק, הרחיקה את ברצלונה מהאליפות".

ב"מונדו דפורטיבו" גם תהו מדוע לא נשרק פנדל לזכות ליאו מסי, אחרי שנעשה עליו תיקול מאוחר ברחבה, שנבחן על ידי ה-VAR אבל הוחלט שלא להעניק לבארסה בעיטת עונשין. כמו כו, אפילו ב"מארקה" המדרידאי הודו שנעשתה טעות שיפוט מכריעה, כשעל פי ההילוכים החוזרים נראה די בבירור שלא נעשתה עבירה של פיקה על ראפיניה, שהובילה לבעיטה החופשית שממנה אספס השווה. שחקני ברצלונה מחו, אבל במקרה הזה ה-VAR אפילו לא יכול לבחון את המקרה. "פיקה ירד לדשא, אבל לא היה מגע בינו לבין ראפיניה", אמר שופט העבר ופרשן השיפוט אנדוחאר אוליבר, "השופט טעה כשחשב שהיה מגע".

ראפיניה סלטה ויגו. צילום מסך, צילום מסך
האם ראפיניה הפיל את עצמו? ה"עבירה" שהביאה לגול של אספס/צילום מסך, צילום מסך
ג'רארד פיקה, אנטואן גריזמן, שחקני ברצלונה. GettyImages
איזו אכזבה. פיקה וגריזמן/GettyImages

לואיס סוארס, שנבחר לאיש המשחק עם צמד נהדר, דיבר על מאבק האליפות: "עכשיו צריך לחכות ולראות אם ריאל מדריד תאבד נקודות. סלטה נלחמת נגד הירידה ויש לה שחקנים נהדרים. הפסדנו שתי נקודות חשובות מאוד. יש תחושה של תסכול, אבל יש עוד משחקים לשחק".

יאגו אספס הסביר איך הצליח להערים על החומה של ברצלונה בגול: "ראיתי איך ברצלונה מתגוננת בכדורים חופשיים, אז שמרתי על הכדור נמוך ומצאתי את הפרצה".

(עדכון ראשון: 6:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully