וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקורר הבולט באירופה, שיא בישולים ו-100 שערים: ההישגים של באיירן

לבנדובסקי ומולר המשיכו לשבור שיאים גם במחזור האחרון, כשהבווארים כמעט השוו את שיא הכיבושים שלהם מ-1972. המספרים

צילום: מתוך טוויטר

הבונדסליגה ננעלה הערב (שבת) עם 34 שערים וכמה תשובות לשאלות האחרונות שנותרו פתוחות. ורדר ברמן, שנמצאת בליגה הבכירה 39 עונות רצופות, שמרה לעצמה סיכוי להינצל אחרי 1:6 על קלן ומקום במבחנים (מול המבורג או היידנהיים) על חשבון פורטונה דיסלדורף שירדה אחרי שנתיים בעקבות תבוסה 3:0 לאוניון ברלין.

האלופה באיירן מינכן סיימה את העונה עם 100 שערים, אחרי 0:4 קליל בחוץ על וולפסבורג. רוברט לבנדובסקי הוסיף עוד שער לעונת השיא שלו והגיע ל-34 כיבושים, כשתומאס מולר קבע שיא ליגה חדש בבישולים. גם בורוסיה מנשגלדבאך תהיה בליגת האלופות, אחרי שהבטיחה את המקום הרביעי עם 1:2 על הרטה ברלין. הופנהיים של מונס דאבור תפסה את המקום השישי והכרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית, בזכות 0:4 מהדהד בדורטמונד עם רביעייה נדירה של אנדריי קרמאריץ'.

שחקני באיירן מינכן חוגגים אליפות, ג'רום בואטנג עם הצלחת. רויטרס
היחיד בתולדות הבונדסליגה עם עונה של לפחות 20 שערים ועוד עונה של לפחות 20 בישולים. תומאס מולר עושה שריר בזמן שג'רום בואטנג מניף/רויטרס

המספרים

* תומאס מולר שבר כאמור שיא בונדסליגה, כשסיפק את הבישול ה-21 שלו העונה במדי באיירן מינכן. הבישול ה-21 של הגרמני שבר את השיא הקודם שאותו קבע קווין דה בראונה במדי וולפסבורג בעונת 2014/15. מולר רשם את הבישול שקבע את השיא כבר בדקה הרביעית מול וולפסבורג, כשהעביר מסירה נפלאה לקינגסלי קומאן.

* מולר הוא היחיד בתולדות הבונדסליגה שמחזיק בעונה של 20 שערים (2015/16) ובעונה של 20 בישולים. הוא כרגע גם מוביל את רשימת המבשלים של אירופה, כשהוא מקדים את דה בראונה ממנצ'סטר סיטי (16), ג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד (16), ליאונל מסי מברצלונה (15) ואנחל די מריה מפריז סן ז'רמן (14).

* אגב, שחקן של באיירן מינכן כידוע ניצב בראש רשימת הכובשים, רוברט לבנדובסקי, שעומד על 34 שערים העונה אחרי השער שכבש היום. לבנדובסקי כבש ב-25 מ-31 משחקי הליגה שבהם שותף. החלוץ הפולני מקדים את צ'ירו אימובילה מלאציו (27), טימו ורנר (26), כריסטיאנו רונאלדו (23) וליאו מסי (21).

* באיירן מינכן סיימה את העונה עם 100 שערי ליגה (ב-34 מחזורים). זה המאזן השני בטיבו בתולדות המועדון, אחרי 101 השערים בעונת 1971/72.

* באיירן ניצחה 19 מ-20 משחקיה האחרונים בליגה (לצד תיקו אחד) וסיימה עם יתרון של 13 נקודות על פני דורטמונד השנייה.

עוד בוואלה!

גרמניה: מנשנגלדבאך בליגת האלופות, ברמן במבחנים, דיסלדורף ירדה

לכתבה המלאה
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן עם פרס מלך השערים. רויטרס
מלך השערים רוברט לבנדובסקי/רויטרס
מנואל נוייר קפטן באיירן מינכן עם צלחת האליפות. רויטרס
מנואל נוייר מניף/רויטרס
יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן עם צלחת האליפות. רויטרס
יוזואה קימיש/רויטרס
האנזי פליק מאמן באיירן מינכן עם צלחת האליפות. רויטרס
האנזי פליק/רויטרס

עוד היום בגרמניה

* אנדריי קרמאריץ' כבש רביעייה מדהימה מול דורטמונד (אחרי שכבש שמונה כל העונה), והגיע ל-62 שערים במדי הופנהיים. מאז שהגיע להופנהיים בינואר 2016, רק לבנדובסקי (129) וטימו ורנר (80) כבשו יותר ממנו בבונדסליגה. הוא הראשון בהיסטוריה שכובש רביעייה מול דורטמונד במשחק חוץ.

* ורנר כבש את שערו ה-94 בקריירה במדי ר.ב לייפציג, ובמשחקו האחרון במועדון, לפני שהוא עובר לצ'לסי, הוא הפך לכובש המצטיין בתולדות הקבוצה אחרי שעבר את דניאל פרהן (93). אחרי שהשלים צמד, ורנר כבש 95 שערים ב-159 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully