וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל חוגגת: יש לנו "חלוץ 9 עם יכולות של מספר 10", ואת "ההגנה הטובה באירופה"

הבלאנקוס נהנים מ"הגאונות" של קרים בנזמה ומציגים מספרים הגנתיים היסטוריים. זה לא מונע מזידאן לחרוץ: "האליפות תוכרע במחזור האחרון"

מתוך טוויטר

ריאל מדריד עשתה אמש (ראשון) עוד צעד גדול בדרך לזכייה באליפות, אחרי שניצחה 0:1 קטן-גדול את אספניול והעלתה את מאזנה ל-71 נקודות, שתיים יותר מהיריבה המושבעת ברצלונה.

קאסמירו כבש את שער הניצחון לזכות הבלאנקוס בדקה ה-45, אולם רוב הקרדיט לכיבוש הלך לקרים בנזמה, שסידר לו מצב קל מאוד עם בישול מופלא עם העקב. "זה היה בישול יפה, אבל מבחינתי ככה משחקים כדורגל. ככה אני רואה את המשחק, הפעולות שלי הן תמיד אינסטינקטיביות. בכל מקרה, הדבר החשוב יותר הוא שניצחנו", אמר בנזמה בסיום.

גם קאסמירו עצמו הודה ש"-90 אחוז מהגול הזה חתום על בנזמה. לא פייר שזה נרשם בתור שער שלי, כי העקב של קרים השאיר אותי לבד מול השוער". הקשר אמר שהוא לא באמת מופתע מהמהלך של בנזמה. "מי שרואה אותו באימונים, מבין שזה לא כל כך חריג. קרים חלוץ תשע אדיר, אבל יש לו גם יכולות של מספר 10".

גם זינדין זידאן החמיא לבנזמה על הבישול ואמר ש"זה היה מהלך מופלא, אחד הבישולים הכי יפים שאני זוכר בתקופה האחרונה. אני חושב שלדברים כאלה אנשים מצפים כשהם מגיעים לאצטדיונים. והחלק הכי יפה במהלך, לטעמי, היה העובדה שקאסמירו ציפה למסירה הזו והיה מוכן אליה. הוא מודע ליכולת של בנזמה לאלתר כל מיני דברים אדירים".

לצד ההברקה של בנזמה, זו שוב היתה החומה הבצורה של ריאל בהגנה שאיפשרה את הניצחון. מתחילת העונה ספגו הבלאנקוס 21 שערים בלבד ב-32 מחזורים. לשם השוואה, רק פעם אחת בהיסטוריה סיימה ריאל 32 מחזורי ליגה עם פחות שערי חובה.

"ספגנו העונה הכי פחות שערים מבין כל הקבוצות בליגות הבכירות של אירופה, וזה בזכות האיכות של השחקנים שלנו", התמוגג קאסמירו, שאמר ש"זה ניצחון של קשיחות, של נחישות. חשוב מאוד לנצח גם במשחקים כאלה, זה ניצחון של אלופה". יחד עם זאת, גם קאסמירו וגם זידאן מדגישים שסיפור האליפות רחוק מלהסתיים.

"אנחנו נמצאים בסך הכל עם שתי נקודות יותר מברצלונה, זה לא מבטיח כלום. אנחנו בטוחים שכלום לא גמור. המשחק הבא מול חטאפה יהיה קשה מאוד", אמר קאסמירו.

זידאן הוסיף ש"להערכתי, מאבק האליפות יילך עד הרגע האחרון, כמו ב-2017. ההיסטוריה תחזור על עצמה, והאליפות תוכרע במחזור האחרון. יש עוד שישה מחזורים, ואסור לנו לחשוב שכבר זכינו במשהו".

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל מדריד הגדילה את הפער בפסגה אחרי 0:1 על אספניול

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. GettyImages
ההיסטוריה תשוחזר? זידאן/GettyImages

לבסוף זידאן הרגיע את אוהדי ריאל שדאגו לשלומו של אדן הזאר, ששוב נפצע. "הוא סיים את המשחק עם קרח על האיזור הפגוע וקיבל מכה חזקה, אבל הוא יהיה בסדר. אנחנו צריכים להתייחס אליו בסבלנות כי הוא חזר מהיעדרות ממושכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully