וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד לנשיאות ברצלונה מבקר: "אנחנו בדרך הבטוחה להפוך למילאן"

ויקטור פונט מזהיר מפני הזדקנות הסגל על רקע ההתקרבות בעסקת פיאניץ' וארתור: "בקצב הזה נהפוך לקבוצה עם עבר מפואר שלא מתחרה על תארים בהווה"

אתר רשמי

עסקת מיראלם פיאניץ' וארתור הולכת ומתקרבת בצעדי ענק. על פי דיווחים שונים בספרד ובאיטליה, ברצלונה ויובנטוס סיכמו את כל פרטי העסקה שבמסגרתה שני הקשרים יחליפו קבוצות, וכל שחסר הוא ההסכמה הסופית של ארתור.

על פי "מונדו דפורטיבו", העסקה עשויה להיסגר סופית ביממה הקרובה ולהפוך רשמית עד תחילת השבוע. אבל לא כולם מרוצים מהטרייד המתגבש, שינחית בברצלונה עוד שחקן מעל גיל 30 ויגרום לקבוצה לאבד את ארתור בן ה-23, שאמנם עבר לאחרונה בעיות משמעת והתנהגות, אבל עדיין לא עשה את הפריצה הגדולה בקריירה.

ויקטור פונט, אחד המועמדים לנשיאות ברצלונה ומי שמתיימר להחליף את ז'וספ מריה ברתומאו, הרחיק לכת וטען שהנשיא הנוכחי "מצעיד את המועדון לעבר אסון".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם לואיס סוארס. רויטרס
זקוקים לדם חדש? מסי וסוארס/רויטרס

לטענתו, הסגל המזדקן עוד יתנקם בברצלונה בעתיד הקרוב. "די ברור שאם ברצלונה לא תשנה כיוון כמו שאנחנו רוצים, היא תהיה בסכנה להפוך למילאן החדשה - מועדון עם תהילה והרבה תארים בעבר, שלא מסוגל להתמודד על תארים".

ברצלונה אכן מעמידה סגל מתבגר יחסית" במשחק האחרון נגד בילבאו הגיל הממוצע של השחקנים על כר הדשא עמד על 29.9, וזה בזמן שארתור עוד משחק. פונט חושש שבעוד שנים ספורות ברצלונה לא תהיה תחרותית, בדיוק כפי שמילאן הפכה להרבה פחות תחרותית מאז האליפות האחרונה ב-2011.

"אנחנו רוצים לקדם תהליך חדש. יש לברצלונה מחלקת נוער מפוארת ונפלאה, והיא צריכה לייצר הרבה יותר שחקנים לקבוצה הבוגרת. ברצלונה צריכה לחזור לשורשים שלה ולהפסיק לייבא מבחוץ שחקנים מבוגרים", אמר פונט.

עוד בוואלה!

בברצלונה שוב עוקצים את ה"מתנה" מהשופטים לריאל מדריד, ראמוס: "אל תחיו בסרט"

לכתבה המלאה
מיראלם פיאניץ' קשר יובנטוס. GettyImages
ברצלונה זקוקה לעוד שחקן מעל גיל 30? פיאניץ'/GettyImages

גם האקס ריבאלדו טוען שברצלונה צריכה לשנות גישה ו"לשחק כדורגל אחר".

"ברור שברצלונה צריכה להשתפר. זה תלוי במאמן שלה, שחייב למצוא נוסחה חדשה שתנצל את היכולות והאיכויות שיש לשחקנים שעומדים לרשותו".

יחד עם זאת, ריבאלדו לא בטוח שאנסו פאטי וריקי פוץ', שני השחקנים הצעירים המבטיחים שמציגים יכולת טובה לאחרונה, הם התשובה. "הם חשובים לקבוצה ויש להם עתיד מזהיר, אבל אני לא חושב שהם אלה שיעשו את ההבדל. האחריות צריכה להיות על הכתפיים של השחקנים הותיקים, אלה שיש להם יותר ניסיון. הם צריכים לתת מעצמם יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully