וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיובשי" ברצלונה במסר לקיקה סטיין: אנחנו ראויים להרבה יותר קרדיט

ראקיטיץ' כבש את "שער הזהב" מול בילבאו, פוץ' הבריק, ובקטאלוניה טוענים: המאמן צריך להבין את הרמז. במדריד משוכנעים: מסי "העצבני" חייב להירגע

אתר רשמי

ברצלונה חזרה אמש (שלישי) זמנית לפסגת הליגה הספרדית, בעקבות ניצחון 0:1 דחוק ומותח על בילבאו בקאמפ נואו. בארסה היתה רחוקה מלהיות בשיאה, הרבתה להחמיץ והזדקקה לשער ניצחון מאוחר של איבן ראקיטיץ' בדקה ה-71 כדי להעלות את מאזנה ל-68 נקודות, רגע לפני שריאל מדריד תוכל לכבוש בחזרה את הפסגה אם תנצח הערב את מאיורקה.

בתקשורת הקטלאנית ציינו בסיום שהמשחק "העביר מסר ברור לקיקה סטיין", שייבש בתקופה האחרונה את שניים מגיבורי הניצחון: כובש השער איבן ראקיטיץ', והמחליף הצעיר ריקי פוץ', שנבחר לאיש המשחק על ידי הטלוויזיה הספרדית.

ראקיטיץ' נראה נרגש מאוד אחרי הניצחון היקר שהעניק, ואחרי השער שכונה ב"מונדו דפורטיבו" כ"שער הזהב של ברצלונה". "אני רוצה להקדיש את השער והניצחון הזה לאשתי ובנותיי, שהיו צריכים לסבול אותי בכל התקופה האחרונה שהיתה קשה מאוד", אמר ראקיטיץ' שמוזכר העונה שוב ושוב כמועמד לעזוב. "אני שמח על הניצחון, אבל גם כועס על עצמי שזה רק השער הראשון שלי העונה ושהוא מגיע בשלב כל כך מאוחר".

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה. רויטרס
בדיוק בזמן. ראקיטיץ'/רויטרס

ראקיטיץ' הוסיף ש"זה היה משחק קשה מאוד, בילבאו הצליחה להקשות עלינו, אבל אני שמח שבסופו של דבר הגול שלי עזר לנו. כדי לזכות באליפות נצטרך להשתפר, בזה אין ספק. חייבים להיות עם מספיק ביטחון בכך שאנחנו יכולים לזכות באליפות".

קיקה סטיין שיבח בסיום את ראקיטיץ', אמר ש"אני שמח מאוד עבורו, כי הוא היה שחרן מפתח הערב", אבל הילל גם את שני השחקנים הצעירים של בארסה שהביאו מפנה - ריקי פוץ' ואנסו פאטי. "שניהם הכניסו דינמיות למשחק, ואין ספק שהיום הם הגדילו את האפשרות שלהם לקבל עוד דקות. לפעמים יש כאלה שמפקפקים בתרומה שלהם, אבל האמת היא שהם תורמים לנו מאוד ומציגים יכולת מצוינת".

"אני מאושר לקבל תמיכה וביטחון מהמאמן", אמר ריקי פוץ'. "המשחק היה קצת ביזארי, כי יכולנו לשמוע זיקוקים מחוץ לאצטדיון וזה קצת הפריע לריכוז שלנו. אבל בסופו של דבר אין לי על מה להתלונן, כי היה לי משחק טוב. אני תמיד רוצה לשמח את המועדון שלי".

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:1 את אתלטיק בילבאו

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ניצל מאדום פעם נוספת. מסי/רויטרס

מנגד, ליאו מסי אמנם סבל מחוסר מזל ליד השער, פספס הזדמנות להגיע ל-700 שערים בקריירה אבל היה חתום על הבישול לראקיטיץ', ובכך הגיע ל-250 בישולים במדי ברצלונה. מסי, שחוגג היום יום הולדת 33, נראה גם עצבני בשבועות האחרונים ואמש ניצל במזל רב מהרחקה מיותרת, אחרי שכביכול דרך על יראי אלבארס. שופט העבר איטוראלדה גונגאלס ניתח את המהלך עבור "אס" המדרידאי והסכים שהפרעוש היה צריך לספוג כרטיס אדום. "זה מהלך מסוכן מאוד. הוא היה צריך לקבל צהוב לכל הפחות, אבל ההחלטה הסבירה יותר היתה צריכה להיות כרטיס אדום". ב"מארקה" ציינו ש"מסי העצבני חייב להירגע".

בתוך כך, בברצלונה עסוקים גם בעתידו של ארתור שהולך ומתקרב ליובנטוס. היום תיערך פגישה מכרעת בין נציגי הקשר לגברת הזקנה, אולם קיקה סטיין מודה שהשמועות משפיעות לרעה על היכולת של הברזילאי. "תמיד כשיש שמועות זה משפיע, וזה כנראה מה שקורה גם הפעם. נדבר איתו כדי לוודא שהוא מתרכז אך ורק בברצלונה", אמר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully